Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2009

Ηλεκτρονικά Συστήματα Διαχείρισης και Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών

Ποιος είναι ο ρόλος των διαδικτυακών εργαλείων διαχείρισης και μάρκετιγκ των τουριστικών προορισμών ;Πόσο συμβάλουν στην δημιουργία ενημέρωσης ή προσδοκιών στον επισκέπτη και πόσο συμβάλουν στην μεγιστοποίηση του στόχου αύξησης της επισκεψιμότητας ;
Το θέμα αυτό εξέτασε η κ.Μαριάννα Σιγάλα (Πανεπιστήμιο Αιγαίου) στο σεμινάριο με τίτλο:«Η Αξιοποίηση των ΤΠΕ και των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας για την Ανάπτυξη του Νησιωτικού Χώρου και των Απομακρυσμένων Περιοχών» που οργάνωσε η Ομάδα για την Τεχνολογική, Οικονομική και Στρατηγική Ανάλυση της Κοινωνίας της Πληροφορίας (INFOSTRAG) το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Βιομηχανικό Μουσείο της Ερμούπολης απο την Πέμπτη 9 Ιουλίου έως την Κυριακή 12 Ιουλίου.
Την παρουσίαση της κ.Σιγάλα με τίτλο "Ηλεκτρονικά Συστήματα Διαχείρισης και Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών ,ο ρόλος τους στην βιώσιμη περιφερειακή ανάπτυξη των νησιών" παρακολούθησε και ο συντάκτης του blog (που ήταν ομιλητής σε άλλη ενότητα του σεμιναρίου) την οποία σας συστήνει να διαβάσετε στην ιστοσελίδα των οργανωτών του σεμιναρίου

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.