Τετάρτη, 14 Σεπτεμβρίου 2011

Call for Papers / 1o Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου

Υποβολή περιλήψεων έως τις 17 Οκτωβρίου 2011 για το 1o Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου.
Σκοπός του 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Marketing και Branding Τόπου είναι να οριοθετήσει το αντικείμενο και να δημιουργήσει συνθήκες διάλογου αλλά και συνεργασίας μεταξύ επιστημόνων, ειδικευμένων συμβούλων, δημιουργών και εκπρόσωπων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην Ελλάδα.
Το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και η πρωτοβουλία ‘Imagine the City’ σε συνεργασία με φορείς και οργανισμούς, σας καλούν να συμβάλλετε στο σκοπό του Συνεδρίου και των παράλληλων εκδηλώσεων ως εισηγητές, εκθέτες ή ακροατές.
Εισηγήσεις από ερευνητές, μελετητές, υποψήφιους διδάκτορες, επαγγελματίες, συμβούλους, εκπροσώπους της Τοπικής και Δημόσιας Διοίκησης οι οποίες εντάσσονται στο γενικό θέμα του συνεδρίου. Οι εισηγήσεις θα αναφέρονται σε θεωρητικά ζητήματα, εμπειρικές εργασίες, έρευνες πεδίου, ειδικές δράσεις, μελέτες περιπτώσεων, καμπάνιες προβολής, κ.ά. που μπορούν να προσφέρουν νέες ιδέες και βέλτιστες πρακτικές.

Αντικείμενο συνεδρίου
Στις σύγχρονες κοινωνίες η ταυτότητα του τόπου αναπτύσσεται και αναδεικνύεται μέσα από τις τεχνικές του marketing και του branding του τόπου, διαμορφώνοντας συνθήκες ανάπτυξης και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Η εικόνα ενός τόπου μπορεί να προσελκύσει νέους κατοίκους, τουρίστες και επενδυτές και να προκαλέσει αισθήματα τοπικής υπερηφάνειας στους κατοίκους.
Το αυξημένο παγκόσμιο ενδιαφέρον για τους τομείς του marketing και banding του τόπου, σε κάθε κλίμακα (συνοικία – προορισμός – πόλη – περιφέρεια – κράτος) δημιουργεί την ανάγκη επιστημονικής διερεύνησης του αντικειμένου. Με δεδομένο ότι και στην Ελλάδα η ανάγκη για τη διασαφήνιση των σχετικών όρων και την ανάπτυξη του επιστημονικού διαλόγου είναι εξίσου μεγάλη, μια ευρύτερη συνάντηση των επιστημόνων, των επαγγελματιών και των εκπρόσωπων φορέων που ασχολούνται με το αντικείμενο είναι επιτακτική.


Κρίσιμες ημερομηνίες
Υποβολή περιλήψεων: 17 Οκτωβρίου 2011
Κοινοποίηση απόφασης αποδοχής περιλήψεων: 28 Νοεμβρίου 2011
Υποβολή πλήρους κειμένου για CD-ROM πρακτικών (ή/ και ανάρτηση στην ιστοσελίδα): 20 Φεβρουαρίου 2012
Έγκαιρη εγγραφη: 29 Φεβρουαρίου 2012

Κεντρικοί θεματικοί άξονες
1. Το Marketing και Branding Τόπου ως εργαλεία στην ανάπτυξη των πόλεων και των περιφερειών: Στρατηγική ανάπτυξη της Ταυτότητας του Τόπου
2. Η κοινωνία των πολιτών στις διαδικασίες του Marketing και Branding Τόπου: Συμμετοχικός σχεδιασμός, συντονισμός εταίρων και επίλυση συγκρούσεων
3. Ο τοπικός πολιτισμός και τα φεστιβάλ ως στοιχεία της Προβολής της Ταυτότητας του Τόπου
4. Η σύνδεση της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης με την προβολή της ταυτότητας των προορισμών
5. Marketing και Branding Τόπου για την προσέλκυση επενδυτών και επιχειρήσεων
6. Η εφαρμογή και η αξιολόγηση του αποτελέσματος των διαδικασιών Marketing και Branding Τόπου
7. Η Eικόνα του Tόπου (αρχιτεκτονική, urban design, communication design, logo design)
8. Ερευνητικά εργαλεία και μέθοδοι αξιολόγησης στρατηγικών
9. Nation Branding: η διεθνής προβολή της Ελλάδας
10. Place e-marketing. Κοινωνική δικτύωση. Διεθνή δίκτυα

Γραμματεία Συνεδρίου
Εύα Ψαθά,
τηλέφωνο: 24210-74494, φαξ: 24210-74381 email: info@placemarketing.gr
Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, Πολυτεχνική Σχολή, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Πεδίον Άρεως, Βόλος 383 34

Επιστημονική Επιτροπή
  1. Αλέξιος Δέφνερ, Αναπληρωτής Καθηγητής Πολεοδομίας και Ελεύθερου Χρόνου & Διευθυντής Εργαστηρίου Τουριστικού Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής, ΤΜΧΠΠΑ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Πρόεδρος της Επιτροπής
  2. Σοφία Αυγερινού-Κολώνια, Καθηγήτρια Μετασχηματισμών, Διαχείρισης της Πολιτιστικής Κληρονομιάς & Βιώσιμης Ανάπτυξης του Χώρου, Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
  3. Άσπα Γοσποδίνη, Καθηγήτρια Πολεοδομίας και Αστικού Σχεδιασμού, ΤΜΧΠΠΑ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  4. Ιωάννα Δούνια, Πρόεδρος Συλλόγου Ελλήνων Μηχανικών Πολεοδομίας, Χωροταξίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης
  5. Λυδία Δρακάκη-Σαπουνάκη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Οικονομικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης, Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών
  6. Μιχάλης Καβαράτζης, Λέκτορας Marketing, Τμήμα Management, Ερευνητής Μάρκετινγκ Τόπων, University of Leicester
  7. Άρης Καλαντίδης, Διευθύνων Σύμβουλος In Polis, Βερολίνο, Γερμανία
  8. Απόστολος Καλφόπουλος, Λέκτορας Τεχνικών Σχεδιασμού και Μέσων Αναπαράστασης στην Αρχιτεκτονική, Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  9. Μαίρη Καρατζά, Διευθύνων Σύμβουλος theSwitch place identity / Imagine the City
  10. Νικόλας Καραχάλης, Εξωτερικός Διδάσκων & Μέλος Εργαστηρίου Τουριστικού Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής, ΤΜΧΠΠΑ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας / Μέλος ΣΕΠ Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου
  11. Θεόδωρος Μεταξάς, Λέκτορας Οικονομικής Ανάπτυξης, Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  12. Κωστής Μοχιανάκης, www.citybranding.gr, Δήμος Ηρακλείου Κρήτης
  13. Βασίλης Μπουρδάκης, Αναπληρωτής Καθηγητής Αρχιτεκτονικής Σύνθεσης και Τεχνικών Χωρικών Αναπαραστάσεων, ΤμήμαΑρχιτεκτόνων, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  14. Ανδρέας Παπαθεοδώρου, Αναπληρωτής Καθηγητής Βιομηχανικής και Χωρικής Οικονομικής με έμφαση στον Τουρισμό, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
  15. Γιώργος Παπακωνσταντίνου, Αναπληρωτής Καθηγητής Εισαγωγής στην Αρχιτεκτονική και Τεχνολογιών Αναπαραστάσεων, Τμήμα Αρχιτεκτόνων, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  16. Άρης Σαπουνάκης, Επίκουρος Καθηγητής Αρχιτεκτονικής και Αστικής Σύνθεσης, ΤΜΧΠΠΑ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  17. Βασίλης Σγουρής, Διευθυντής Αναπτυξιακής Εταιρείας Βόλου (ΑΝ.Ε.ΒΟ.), Δήμος Βόλου
  18. Κώστας Σερράος, Αναπληρωτής Καθηγητής Αστικού Σχεδιασμού, Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
  19. Μάρκος Τσόγκας, Λέκτορας Διεθνούς Marketing, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Πειραιά
  20. Παναγιώτης Χουντάλας, Διδάκτορας Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Πειραιά


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου