Τετάρτη, 22 Φεβρουαρίου 2012

Πολλές ιστορίες, μια καρδιά για τη Θεσσαλονίκη

Στόχος του νέου brand της Θεσσαλονίκης είναι η αύξηση της αναγνωρισιμότητας, η αύξηση της επισκεψιμότητας και η άνθηση της τοπικής οικονομίας.
“Many stories, one heart” (“πολλές ιστορίες, μία καρδιά”) είναι το νέο σλόγκαν του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, με στόχο την προώθηση της νέας τουριστικής ταυτότητας της πόλης, κυρίως στις τουριστικές αγορές του εξωτερικού.

Τη σχετική παρουσίαση έκαναν σήμερα ο πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης και δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Γιάννης Μπουτάρης, ο αναπληρωτής πρόεδρος, αντιπεριφερειάρχης κ. Απόστολος Τζιτζικώστας και ο αντιπρόεδρος κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος. Μαζί με το brand παρουσιάστηκε και το λογότυπο της πόλης: ένα ψηφιδωτό από χρωματιστά σχήματα σε αποχρώσεις κόκκινου, μπλε και κίτρινου, που αντιπροσωπεύουν το ιστορικό της παρελθόν και σχηματίζουν στο σύνολό τους μια καρδιά.

“Πολλοί μπορεί να λένε ότι ο κόσμος καίγεται και εμείς ασχολούμαστε με το brand name της πόλης, αλλά εμείς λέμε ότι αυτό είναι η απάντηση στην κρίση. Στόχος είναι να βάλουμε από κάτω την κρίση και όχι να μας βάλει αυτή από κάτω”, είπε ο κ. Μπουτάρης. Σύμφωνα με τον δήμαρχο της πόλης, η Θεσσαλονίκη επιχειρεί να ξεφύγει από τον μνημειακό χαρακτήρα της. “Θέλουμε να τονίσουμε τον χαρούμενο και ανάλαφρο χαρακτήρα της πόλης, που θα έχει όμως βάθος και θα αντικατοπτρίζει τη μακρά ιστορική διαδρομή της Θεσσαλονίκης” δήλωσε μεταξύ άλλων. “Δεν ξεχνάμε τον Μ. Αλέξανδρο, αλλά θα αντιμετωπίζεται ως ένα από τα σημαντικά στοιχεία της μεγάλης ιστορίας της περιοχής μας. Δεν είδαμε ποτέ η Ρώμη να προβάλλει τον Ιούλιο Καίσαρα ως βασικό της σύμβολο” τόνισε χαρακτηριστικά. Ο κ. Μπουτάρης πρόσθεσε ότι το 45% των τουριστών έχει κριτήριο το καλό φαγητό και γι’αυτό το σκοπό διοργανώθηκε το γαστρονομικό φεστιβάλ.


Από την πλευρά του, ο κ. Τζιτζικώστας δήλωσε ότι το νέο σήμα της Θεσσαλονίκης εμπνέεται από το μέλλον και θέλει να περάσει το μήνυμα της φιλοξενίας, της αγάπης και της ανθρωπιάς. “Είναι γνωστή η ιστορία της πόλης, εμείς όμως πρέπει πλέον να αφηγηθούμε το παρόν. Η εποχή της προβολής της πόλης με το δόρυ και τις περικεφαλαίες έχει παρέλθει. Βέβαια, όταν και όπου πρέπει να μιλάμε για την ελληνικότητα της Μακεδονία το κάνουμε”.

Οι εταιρείες που δημιούργησαν το νέο brand της Θεσσαλονίκης είναι οι Βrand Εxcel και Colibri. Όπως είπε η εκπρόσωπος των εταιρειών κα Λία Προέδρου, η “Θεσσαλονίκη έχει το προϊόν, αλλά δεν έχει τη μάρκα”. Και σημείωσε: “Οι παράγοντες από τους οποίους εξαρτάται ένα προϊόν για να είναι καλό είναι τέσσερις: ιστορικά και πολιτιστικά αξιοθέατα, φαγητά και εστιατόρια, φιλικοί και προσιτοί άνθρωποι και καλή αγορά”.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου