Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

Γαλλία και Ολλανδία : Δυο παραδείγματα εκστρατειών τουριστικού marketing

Η Γαλλία ρωτάει "What's your vineyard style ;"



Ο Γαλλικός Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης ,ATOUT France  σε συνεργασία με το σύλλογο τουριστικής προώθησης κρασιού του,βάζει τα Γαλλικά αμπέλια στο προσκήνιο μέσα από μία  τεράστια  on-line  εκστρατεία ,η οποία περιλαμβάνει 17 αμπελουργικές περιοχές . Άλλοι εταίροι της εκστρατείας προβάλουν το  γαλλικό Υπουργείο Γεωργίας και το VBT , ένα ταξιδιωτικό πράκτορα που προσφέρει περιπατητικές και ποδηλατικές περιηγήσεις.
Για την εκστρατεία αυτή, η  Atout France επισημαίνει  επτά μεγάλες αμπελουργικές περιοχές της Γαλλίας:  Σαμπάνιας, Βουργουνδίας, Ακουιτανία, κοιλάδα του Ροδανού, Αλσατία,  Μασον και Κεντρικά Πυρηναία . 
Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν στο κουίζ  «Τι Αμπελώνας είναι το στυλ σας;"  για να διαμορφώσουν  την ιδανική διαδρομή των  διακοπών  τους με βάση το  «χαρακτήρα» τους, επιλέγοντας  ανάμεσα σε  προτιμήσεις  τους όπως πόλεις ή   ύπαιθρος  και βόειο κρέας  Bourguignon  ή Σολομό  Tartare .
Μετά την ολοκλήρωση του κουίζ, κάθε άτομο θα πρέπει να ταιριάζει με μια συγκεκριμένη αμπελουργική περιοχή με βάση τις απαντήσεις του. Οι συμμετέχοντες θα έχουν επίσης πρόσβαση σε ειδικές προσφορές, δρομολόγια και  ιδέες για ταξίδι με βάση την  αντιστοίχιση αμπελουργική περιοχή τους.


Περίπου 7 εκατομμύρια άτομα θα προσεγγιστούν από αυτήν  την  online καμπάνια, συμπεριλαμβανομένων των συνδρομητών των The New York Times, το Travel Channel, Smithsonian Magazine, Fodor’s και το ενημερωτικό δελτίο των καταναλωτών  της Atout France.
Περισσότερες πληροφορίες στο  us.franceguide.com, heraldonline.

«Πρόσωπα της Ολλανδίας" &  Orbitz
Το  Ολλανδικό Συμβούλιο Τουρισμού & Συνεδρίων  (NBTC) και το  Orbitz  ανακοίνωσε μια κοινή συνεργασία  μάρκετινγκ για να εισάγουν στην αγορά  την  νέα καμπάνια  του  NBTC με τίτλο , « Πρόσωπα της Ολλανδίας . "Η εκστρατεία ενθαρρύνει τους ταξιδιώτες να μάθουν και να εξερευνήσουν τις συναρπαστικές ιστορίες πίσω από τις  πιο αναγνωρίσιμες  εικόνες της Ολλανδίας, όπως κανάλια, ποδήλατα, ανεμόμυλους, τουλίπες και Ολλανδούς  Masters όπως ο Ρέμπραντ και του Βερμέρ.



Κατά τη διάρκεια της εκστρατείας, NBTC και Orbitz  θα συνεργαστούν     για να προκύψουν νέα  προγράμματα πολυμέσων που θα αυξήσουν  την συνειδητοποίηση της Ολλανδίας ως προορισμός αναψυχής και  θα οδηγήσουν  την κίνηση των  online κρατήσεις ταξιδίων  στο  κοινό στόχο .
Ένα μεγάλο φάσμα  στρατηγικών του  μάρκετινγκ θα πρέπει να εφαρμοστούν συμπεριλαμβανομένων των επαναστοχοθετημένων  online διαφημίσεων, ενώ εκτός από τις αναγνωρίσιμες εικόνες της Ολλανδίας, σημαντικά  επερχόμενα γεγονότα θα  προβληθούν στην εκστρατεία.

Το NBTC έχει ξεκινήσει  την  ιστοσελίδα  "Πρόσωπα της Ολλανδίας" ,η οποία περιλαμβάνει αυθεντικά βίντεο και  προτάσεις συγκεκριμένων δρομολογίων  για να βοηθήσει  τους ταξιδιώτες να συναντήσουν  όλα τα « Πρόσωπα της Ολλανδίας ".
Περισσότερες πληροφορίες :  www.holland.com

#Αναδημοσίευση από το πολύ ενδιαφέρον blog aboutourism του Μανώλη Ψαρρού.Την μετάφραση επιμελήθηκε Βλαστάκη Μαρία

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.