Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Οι επισκέπτες των πόλεων περιμένουν καλύτερη ψηφιακή και mobile εμπειρία



Οι m-τουριστικές υπηρεσίες και εφαρμογές ανταποκρίνονται πραγματικά στις προσδοκίες των επισκεπτών;

Με βάση την αναφορά παγκόσμιας πρότυπης έρευνας της TRAVELSAT © Competitve Index ,  η TCI Research  αναφέρει ότι  οι προορισμοί πρέπει να βελτιώσουν τις " m-τουριστκές " εμπειρίες  για τους επισκέπτες τους, επισημαίνοντας ότι η μεγάλη τεχνολογία είναι άχρηστη αν δεν  προσφέρει  το σωστό περιεχόμενο την κατάλληλη στιγμή .

Με  έναν ανταγωνιστικό Δείκτη  που με τα βίας υπερβαίνει το 100 (δηλαδή μόνο «Αποδεκτή»  με βάση την  κλίμακα της  TRAVELSAT),  η "ψηφιακή φιλοξενία " σήμερα δεν έχει βαθμολογηθεί υψηλότερα από την " απόδοση προσωπικού σε Κέντρα Τουριστικών  Πληροφοριών ".


Ωστόσο, η έρευνα αναδεικνύει σημαντικές διαφοροποιήσεις  βάση  προορισμών, αγορών  και των τμημάτων του ταξιδιού :

- Οι περιοχές της Βόρειας Αμερικής και του Ειρηνικού τείνουν να προσφέρουν μια καλύτερη εμπειρία σε σύγκριση με τους ευρωπαϊκούς προορισμούς.
- Οι ψηφιακές υπηρεσίες και οι εφαρμογές της κινητής τηλεφωνίας , αποτελούν ισχυρό μοχλό ανταγωνιστικότητας μεταξύ των BRIC αγορών.
- Οι τουρίστες που έρχονται με ειδικά κίνητρα (πολιτιστικές εκδηλώσεις, γκολφ, καταστήματα, πάρκα ...) τείνουν να είναι περισσότερο ικανοποιημένοι με την ψηφιακή εμπειρία φιλοξενίας  κατά τη διάρκεια της παραμονής τους.
- Οι εφαρμογές και η ποιότητα των  ψηφιακών υπηρεσιών θα πρέπει να βελτιωθούν για τις σύντομες διαμονές  κατά προτεραιότητα.
-  Οι " οπαδοί του Web  " είναι πιο  ευτυχισμένοι  παρά ποτέ με  περισσότερες ψηφιακές υπηρεσίες ... με την προϋπόθεση ότι έχουν περισσότερες δυνατότητες να βρουν το δρόμο τους στη ζούγκλα των διαθέσιμων εφαρμογών !

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο  Διευθύνων Σύμβουλος της TCI Research Olivier Henry Biabaud προσθέτει: "  Ανταγωνιστικoί  προορισμοί είναι αυτοί που μπορούν να βρουν τη σωστή ισορροπία μεταξύ ψηφιακών  και  ανθρώπινα προσφερόμενων  υπηρεσιών  φιλοξενίας , συμπληρώνοντας ο ένας τον άλλο σταθερά  σε όλη τη διάρκεια της επίσκεψης. 
Παραδόξως η  αφθονία στην ανάπτυξη των εφαρμογών  των κινητών στον τομέα του τουρισμού μπορεί επίσης να μειώσει τους επισκέπτες προορισμών που   κάνουν τόσες πολλές προσπάθειες  να καθοδηγηθούν!  Η ψηφιακή φιλοξενία θα πρέπει να λάβει  υπόψη της  τον κυμαινόμενο αριθμό  πληροφοριών  των επισκεπτών  και τις ανάγκες  τους για  υπηρεσίες κατά τη διάρκεια της διαμονής  τους και οι Οργανισμοί Διαχείρισης Προορισμών έχουν τον  ρόλο κλειδί  στη διευκρίνιση των διαθέσιμων  υφιστάμενων εφαρμογών τόσο στο σχεδιασμό ταξιδίου όσο  και στα στάδια επίσκεψης. 
Αναμενόμενα οφέλη για εκείνους που παρέχουν την καλύτερη m-τουριστική εμπειρία : αύξηση των δαπανών στον τόπο προορισμού, επαναλαμβανόμενες επισκέψεις και επίπεδα συστάσεων ".

Τεχνική σημείωση: η ανάλυση που προέρχεται από το TRAVELSAT Competitive Index Survey ,βασίστηκε σε  25.000 + διεθνείς ταξιδιώτες εκπρόσωπους (αναψυχής, MICE και VFR)  πραγματοποιήθηκε το 2011 και το 2012 σε 200 + προορισμούς  και αγορές.

Σχετικά με TCI Research
TCI Research  είναι  ένα κορυφαίο ανεξάρτητο ερευνητικό πρακτορείο με έδρα τις Βρυξέλες  , που ειδικεύεται στην αξιολόγησης της ανταγωνιστικότητας  των προορισμών. Διεξάγει το Βραβείο Καινοτομίας  UNWTO Innovation  Award Winning TRAVELSAT Index, μια αναφορικά παγκόσμια ανταγωνιστική ερευνά που    αξιολογεί συγκριτικά  χώρες,  περιφέρειες  και τις brand experience των  πόλεων . 
H TCI Research βοηθά δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς λήψης αποφάσεων τουρισμού για την αύξηση της αποτελεσματικότητας της πολιτικής τους, της διοίκησης και του marketing, με την παροχή παγκόσμιων και συγκρίσιμων απαιτούμενων δεδομένων συνδυάζοντας δομημένες έρευνες και ιστοσελίδες κοινωνικής  δικτύωσης με ελεγχόμενες συνομιλίες.
Δείτε περισσότερα στο  http://www.tci-research.com . 

Πηγή: aboutourism.wordpress.com
Την μετάφραση επιμελήθηκε η Μαρία Βλαστάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.