Δευτέρα, 17 Μαρτίου 2014

Η τάση του City Branding : Ειλικρίνεια και έμφαση στην Πραγματικότητα

Η Σεούλ, της Κορέας αιχμαλωτίζει τους Παγκόσμιους Fans της μέσω της πικρής-γλυκύτητας της

Κάθε πόλη έχει τη δική της ξεχωριστή εικόνα και ένα ψευδώνυμο. Το Παρίσι έχει το ρομαντισμό. Η Νέα Υόρκη έχει τους υψηλούς ουρανοξύστες, και μην ξεχνάτε το Μεγάλο Μήλο. 
Τι θα λέγατε για την Σεούλ της  Νότιας Κορέας; Η μητροπολιτική κυβέρνηση της Σεούλ δημιούργησε ένα φιλόδοξο διεθνές  project για να απαντήσει στο ερώτημα αυτό, ζητώντας από τους επισκέπτες να υποβάλλουν ένα βίντεο κλιπ 5 λεπτών ή λιγότερο  για την Σεούλ. Αυτό το δημιουργικό και μοναδικό έργο του city branding οδήγησε σε μια απίστευτη ταινία που χαρακτηρίζει ποικίλες, ειλικρινείς, αληθείς αντιλήψεις των ανθρώπων της Σεούλ. Διαβάστε παρακάτω για λεπτομέρειες!

Ο παραγωγός του Old Boy, Park Chan-wook είναι πίσω από ένα νέο hit με τίτλο, "Bitter, Sweet, Seoul". Είναι το τελικό προϊόν για πρώτη φορά ενός crowd-sourced movie project (Seoul, Our Movie).Η ταινία έγινε στα πλαίσια του παγκόσμιου προγράμματος μάρκετινγκ της Μητροπολιτικής κυβέρνησης της Σεούλ που είχε στόχο να διερευνήσει διάφορες εμπειρίες και τα συναισθήματα που μπορεί να προσφέρει η Σεούλ. Αυτό επιτυγχάνεται με το να υποβάλλει όποιος θέλει βίντεο σχετικά με την Σεούλ στο YouTube και σε ένα microsite.
11.852 κλιπ, που ισοδυναμούν σε 159 ώρες 35 λεπτά και 4 δευτερόλεπτα, υποβλήθηκαν από όλο τον κόσμο. Στη συνέχεια, η PARKing CHANce, μια ομάδα παραγωγής ταινιών με επικεφαλής τους  Park Chan-wook και Park Chan-wook-kyong, επέλεξαν τα καλύτερα αποσπάσματα και τα τροποποίησαν για να έχουν μήκος περίπου μιας ώρας ταινία για την Σεούλ.

Η ταινία "Πικρή, γλυκιά, Σεούλ" αυτή τη στιγμή λαμβάνει υψηλές βαθμολογίες και επαίνους από το κοινό, δεδομένου ότι περιλαμβάνει και την πολυμορφία των συμμετεχόντων και την απαράμιλλη δημιουργικότητα των διευθυντών , η οποία έχει οδηγήσει σε μια παραγωγή μίας καλοφτιαγμένης ταινίας τέχνης.

Πράγματι, όπως υποδηλώνει και ο τίτλος της, "Bitter, Sweet, Seoul" είναι εντυπωσιακά διαφορετικό από πολλά άλλα βίντεο προώθησης της πόλης που αναδεικνύουν ως επί το πλείστον τα όμορφα τοπία, τους υψηλούς ουρανοξύστες και τα πλούσια πολιτιστικά περιεχόμενα. Αντ 'αυτού, απεικονίζει το παρελθόν και το παρόν, τα δάκρυα και το γέλιο των ανθρώπων που ζουν τη ζωή, και ειλικρινείς και εμπνευσμένες στιγμές που συμβαίνουν σε διάφορα μέρη της πόλης. Είναι αθώα, χωρίς να είναι υπερβολικά διακοσμημένα. Τέλος, ιντριγκάρει ανθρώπους για την πραγματική ζωή στη Σεούλ με την αφήγηση ενδιαφέροντων και διαφορετικών επεισοδίων που οι άνθρωποι που ζουν στη Σεούλ συναντούν στην καθημερινή ζωή.

Ο Διευθυντής Park Chan-wook-kyong, αδελφός του Park Chan-wook και συν-παραγωγός του "Bitter, Sweet, Seoul" είπε, "Σκέφτηκα ότι ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία για να δείξουμε πώς η Σεούλ έχει διαφορετικούς ανθρώπους και διαφορετικές ζωές. Εμείς πιστεύουμε ότι η Σεούλ είναι ακριβώς η ίδια Σεούλ και έχουμε όλοι λίγο πολύ ίδια αντίληψη για αυτό. Ωστόσο, υπάρχουν διάφοροι άνθρωποι με διαφορετικές ζωές ".

Ήταν μάλλον μια πρόκληση για τους αδελφούς Park στο να επιλέξουν και συγκεντρώσουν το καλύτερο από τα 11.852 αποσπάσματα. Αλλά ο Park Chan-wook , χωρίς ούτε ένα σημάδι ανησυχίας, δήλωσε: «Ήταν μια ευχάριστη πρόκληση καθώς ήμουν σε θέση να καταλήξω σε διάφορες ιδέες κοιτάζοντας όλα αυτά τα αποσπάσματα. Όλα κύλησαν με επιτυχία."

Συνολικά, το έργο ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Η προεπισκόπηση της συνόδου απέσπασε ιδιαίτερα θετικά σχόλια για την προσπάθειά της για σύνδεση με οπαδούς, από όλο τον κόσμο καθώς μεταδόθηκε ζωντανά σε όλο τον κόσμο μέσω του YouTube. Επίσης, η Διοίκηση της Μητρόπολης της Σεούλ δημιουργήσε ένα διαδικτυακό κανάλι, σε συνεργασία με τη Google της Κορέας και παρείχε στους οπαδούς την ευκαιρία να συνομιλήσουν σε πραγματικό χρόνο με τους δημιουργούς και τον Δήμαρχο της Διοίκησης της Μητρόπολης της Σεούλ.

Ο Δήμαρχος της Διοίκησης της Μητρόπολης της Σεούλ, Park Won-soon, δήλωσε στη διεθνή προεπισκόπηση και συνέντευξη Τύπου της "Bitter, Sweet, Seoul", "Η μεγαλύτερη σημασία αυτού του έργου είναι το γεγονός ότι ο καθένας, από όλο τον κόσμο, έφτιαξε αυτή την ταινία από κοινού . Αυτό είναι που κάνει το σχέδιο αυτό πραγματικά ουσιαστικό''. Εξέφρασε την ικανοποίησή του για την τελική παραγωγή και δήλωσε ότι ''μοιράζοντας τις εμπειρίες μας και το συναίσθημα για τη Σεούλ, ήμασταν σε θέση να δημιουργήσουμε μια ιδιαίτερη ταινία που φωτίζει τις ανεξερεύνητες εικόνες της Κορέας. Η ειλικρίνεια και η αλήθεια της Σεούλ που φαίνεται στην ταινία είναι ό, τι διακρίνει στην πραγματικότητα την πόλη".


City Branding Trend - Eιλικρίνια και Εμφάνιση της Πραγματικότητας

Η Σεούλ δεν είναι η μόνη πόλη που έχει επιδιώξει δημιουργική εμπλοκή και εστίαση σε προγράμματα branding. Η Νέα Υόρκη έχει επίσης ένα πρόγραμμα που ονομάζεται «Υπενθυμίζοντας το 1993", όπου οι Νεοϋορκέζοι θα μπορούσαν από ένα τηλεφωνικό θάλαμο να καλέσουν ένα συγκεκριμένο αριθμό και να ακούσουν το τι συνέβει σε συγκεκριμένες περιοχές της Νέας Υόρκης κατά το παρελθόν. Σε αυτή την εκστρατεία, η Νέα Υόρκη, δεν προσπάθησε να κρύψει την θλιβερή ιστορία της επίθεσης στο Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου ή άλλες ιστορικές αναφορές για τις οποίες δεν είναι υπερήφανη. Αντ' αυτού, τις αγκάλιασε ως μέρος της ζωής και της ιστορίας της, δίνοντας στον κόσμο αναδρομές στο παρελθόν για την πικρή- γλυκύτητα της Νέας Υόρκης.

Το τελευταίο  project δημιουργίας ενός video για τη Σεούλ είναι ίσως η πρώτη προσπάθεια όπου κάποιος προσπάθησε να απεικονίσει την αλήθεια μιας πόλης, χρησιμοποιώντας τη συμμετοχή άλλων. Θα θέλατε να μάθετε περισσότερα σχετικά με Σεούλ; Θα σας ενδιέφερε να να επισκεφθείτε τη Σεούλ; Αυτή η ταινία θα σας βοηθήσει να δείτε την αληθινή πλευρά της πόλης. Ωστόσο, αυτή η ταινία δεν θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τι είναι η Σεούλ πραγματικά, επειδή η Σεούλ είναι αυτό που θα πάρεις εσύ από αυτήν και πώς θα τη ζήσεις. Η δική σας μοναδική εμπειρία και τα συναισθήματα για τη Σεούλ είναι αυτό που ολοκληρώνει το εμπορικό σήμα της Σεούλ.



Πηγή :Seoul Metropolitan Government






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου