Δευτέρα, 20 Οκτωβρίου 2014

Digital Marketing Προορισμών : Η περίπτωση της Χερσονήσσου

Στις 15 Οκτωβρίου 2014 καλεσμένοι στην τελετή αποφοίτησης των μεταπτυχιακών ΜΒΑ της ΕΕΔΕ στο Επιμελητήριο Ηρακλείου με τον Μηνά Λιαπάκη αναπτύξαμε την έννοια του citybranding και την προώθηση προορισμών μέσω των ψηφιακών μέσων.
Ο Μηνάς σύμβουλος Τουρισμού στο Δήμο Χερσονήσου , έχει μια μεγάλη εμπειρία που μας είναι χρήσιμη, αφού η περιοχή Χερσονήσου Μαλίων είναι ο κορυφαίος Τουριστικός προορισμός στην Κρήτη.Παρακάτω η παρουσίαση του Μηνά Λιαπάκη για το digital marketing Προορισμών.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου