Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2015

Πως πρέπει να οργανώνουν οι Δήμοι και οι Περιφέρειες την Τουριστική τους προβολή

#Μαρία Ψαρρού.

Στην εγκύκλιο με θέμα "Διαδικασία αρμοδιότητας παροχής σύμφωνης γνώμης σε προγράμματα και ενέργειες τουριστικής προβολής των Περιφερειών και των Δήμων" του Γενικού γραμματέα του ΕΟΤ τίθενται οι γενικές κατευθύνσεις για την κατάρτιση προγραμμάτων τουριστικής προβολής των Δήμων και των Περιφερειών, η σύνταξη, έγκριση και υποβολή των οποίων θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί το αργότερο έως το τέλος του Φεβρουαρίου.
Μέχρι τότε θα πρέπει εξάλλου να έχει ολοκληρωθεί και η σύνταξη των επιχειρησιακών προγραμμάτων των Δήμων για την περίοδο 2015-2019.
Τα εν λόγω προγράμματα θα πρέπει να είναι σε πλήρη εναρμόνιση με τη στρατηγική Προώθησης και Προβολής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για την τριετία 2014-2016 και να βασίζονται σε χαρτογράφηση των τουριστικών πόρων, αξιοθέατων, προϊόντων ΠΟΠ, ιστορίας αλλά και πολιτιστικών θεσμών και φεστιβάλ που επιμηκύνουν την τουριστική περίοδο.
Ταυτόχρονα στην εγκύκλιο επισημαίνονται συχνά λάθη που αφορούν στην επιλογή συνθημάτων για την τουριστική προβολή, αλλά και τη δομή, την εμφάνιση, την οργάνωση και τη διαχείριση του περιεχομένου των τουριστικών πόρταλ και των σχετικών ιστοσελίδων των Δήμων, αλλά και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου