Τρίτη, 12 Μαΐου 2015

Σε διαδικασία προώθησης του brand τους πολλές Ελληνικές πόλεις.

Είναι ευχάριστο που πολλές Ελληνικές πόλεις έχουν αρχίσει και συνειδητοποιούν την αξία της επιλογής των τομέων που αποτελούν συγκριτικό πλεονέκτημά τους , προσδίδουν αναγνωρισιμότητα και αυξάνουν την ελκυστικότητα της περιοχής.
Τις επιλογές αυτές πρέπει να στηρίζει μια οργανωμένη επικοινωνιακή πολιτική που θα βελτιώνει την εικόνα της πόλης στη συνείδηση των κατοίκων, των επισκεπτών, των επιχειρηματιών και των ομάδων στόχων .
Τα πραγματικά στοιχεία της ταυτότητας συνεπικουρούμενα από την εικόνα , ισχυροποιούν το city positioning της πόλης την τοποθετούν δηλαδή με ένα συγκεκριμένα αξιοποιήσιμο τρόπο στην ανταγωνιστική αγορά.

Ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη οι μελέτες citybranding της Λάρισας και της Κοζάνης. Πρόσφατα στην Καλαμάτα συζητήθηκε η εκπόνηση μελέτης που θα αναδεικνύει την ταυτότητα και θα δίνει το στίγμα της Καλαμάτας, με στόχο να βελτιώσει την ελκυστικότητα και την ανταγωνιστικότητα της πόλης και της περιοχής της ως τουριστικού προορισμού.Αυτές τις ημέρες προκυρήχθηκε η οπτικοποίηση της τουριστικής ταυτότητας του Αγίου Νικολάου ενώ ο Δήμος Κισσάμου ο οποίος στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών του για ενίσχυση της τουριστικής ανάπτυξης και προβολής της όμορφης αυτής περιοχής του Ν. Χανίων, διοργανώνει την Πέμπτη 14 Μαΐου 2015 και ώρα 19.00 το απόγευμα, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δημαρχείου Κισσάμου, εκδήλωση με θέμα: “ΚΙΣΣΑΜΟΣ: Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ & ΟΙ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ” και με κεντρική ομιλήτρια την επικοινωνιολόγο Αντωνία Σκαράκη.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης θα υπάρξει παρουσίαση της νέας τουριστικής ταυτότητας και του νέου λογότυπου τουριστικής προβολής του Δήμου Κισσάμου.
Όπως επισημαίνει ο ειδικός σύμβουλος του Δήμου Κισσάμου, αρμόδιος μεταξύ άλλων και για θέματα τουριστικής ανάπτυξης και προβολής, κ. Γαβριήλ Κουρής «η δημιουργία μιας νέας τουριστικής ταυτότητας για την περιοχή της Κισσάμου εντάσσεται σ’ ένα ευρύτερο στρατηγικό σχεδιασμό του Δήμου που θέτει στο επίκεντρο του την τουριστική – και όχι μόνο -ανάπτυξη της περιοχής, αξιοποιώντας και αναδεικνύοντας τους υψηλούς τουριστικούς πόρους, τις ποιοτικές υποδομές και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Κισσάμου, με κύρια εστίαση στο φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον μα πάνω απ’ όλα στους ανθρώπους της περιοχής, οι οποίοι είναι αυτοί που την κάνουν να ξεχωρίζει στα μάτια όλων των επισκεπτών».

Το ενδιαφέρον αυτό δεν οδηγεί απαραίτητα σε επιτυχημένα αποτελέσματα.Αντίθετα έχουμε πολλά αποτυχημένα παραδείγματα για πολλούς και διαφορετικούς λόγους οδηγώντας σε απογοητεύσεις και απαξίωση διαδικασιών που είναι απαραίτητες στο σχεδιασμό των σημερινών πόλεων.Γι' αυτό χρειάζεται προσοχή και αργά αλλά σίγουρα βήματα με επιστημονικά τεκμηριωμένο τρόπο για να έχουμε επιτυχία.

Διαβάστε την παρουσίαση Management & Branding Τόπου :Από τον σχεδιασμό στα αποτελέσματα  που αναφέρεται στο σχετικό θέμα

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου