Λάρισα: 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing και Branding του Τόπου

Τετάρτη, 14 Σεπτεμβρίου 2016

Οι Δήμοι της χώρας στο Facebook.Σχέση αγάπης ή τυπικής συμβίωσης ;

Σε προηγούμενη ανάρτησή μας είχαμε αναφερθεί στην επισκεψιμότητα των ιστοσελίδων των Δήμων της χώρας.Είχαμε επιλέξει να παρουσιάσουμε την επισκεψιμότητα των ιστοσελίδων των δέκα μεγαλύτερων σε πληθυσμό δήμων.
Τα αποτελέσματα δεν τα λες και ικανοποιητικά.
Απαιτείται οπωσδήποτε ανασχεδιασμός των παρεχόμενων υπηρεσιών για να αυξηθεί η ελκυστικότητα τους.Η έλλειψη σοβαρών υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης είναι ο κυριότερος λόγος της μικρής απήχησης.
Ένας δεύτερος λόγος είναι ότι οι περισσότερες δημοτικές αρχές αντιλαμβάνονται τις δημοτικές ιστοσελίδες ως ένα μέσον προβολής του δημοτικού έργου κάτι που δεν αρκεί.
Ας δούμε σήμερα την παρουσία των Δήμων της χώρας στα κοινωνικά δίκτυα και συγκεκριμένα στο πιο δημοφιλές το Facebook.



Τα στοιχεία παρουσιάζουν τους followers την 13 Σεπτεμβρίου 2016.
Διαβάζοντας τα στοιχεία με το πλήθος των followers διαπιστώνεται ότι τουλάχιστον οι μεγαλύτεροι δήμοι της χώρας δεν είναι ελκυστικοί ούτε με την παρουσία τους στο Facebook.
Ξεχωρίζει ο Δήμος Ηρακλείου από το πλήθος των 11.872 followers ενώ ο δήμος Θεσσαλονίκης ξαφνιάζει με την απουσία μιας κεντρικής παρουσίας αλλά μόνο σε επιμέρους τομείς πολιτικής.Αυτό από ότι μαθαίνω έχει κινητοποιήσει και τους ίδιους.Έτσι αναπτύσσεται μια ολοκληρωμένη πολιτική παρουσίας στα κοινωνικά δίκτυα η οποία θα ξεδιπλωθεί το επόμενο διάστημα.

Το αβίαστο συμπέρασμα είναι ότι οι πολίτες δεν βρίσκουν ελκυστική την παρουσία των δήμων στο διαδίκτυο.Ένα μεγάλο λάθος είναι ότι στου Δήμους μπερδεύουν τον σχεδιασμό της επικοινωνιακής πολιτικής με το τεχνολογικό κομμάτι αναθέτοντας στα τμήματα πληροφορικής τον συνολικό σχεδιασμό και υλοποίηση.

Για το θέμα θα επανέλθουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου