Τρίτη, 8 Νοεμβρίου 2016

32ης Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού PHILOXENIA : [Re]Branding Destinations, Image making


Στο πλαίσιο των παραλλήλων εκδηλώσεων της φετινής  διοργάνωσης της 32ης Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού PHILOXENIA και της Έκθεσης Επαγγελματικού Εξοπλισμού ΗΟΤΕLIA 18 – 20 Nοεμβρίου 2016, η HELEXPO οργανώνει για τρίτη συνεχή χρονιά ένα ενδιαφέρον συνέδριο για τον «Τουριστικό Προορισμό» προσκαλώντας εξαίρετους ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό.  

Με τίτλο  “{Re}Branding Destinationς: Image making το συνέδριο εστιάζει το ενδιαφέρον του στις μεθόδους και τα μέσα που πρέπει να χρησιμοποιηθούν, ώστε ένας τουριστικός προορισμός να μπορεί να αναπτυχθεί σύμφωνα με τις νέες επιταγές της εποχής. 
Η ταυτότητα του τουριστικού προορισμού είναι μια πολύ πιο σύνθετη και απαιτητική υπόθεση στις μέρες μας από ότι ήταν στο παρελθόν. Η αύξηση του ανταγωνισμού στην παγκόσμια αγορά και παράλληλα, η ταχύτητα των επικοινωνιών που αναπτύχθηκε μέσω του διαδικτύου, δημιούργησε νέες υπηρεσίες και μάλιστα πολύ πιο εξειδικευμένες. Ένας προορισμός, πλέον, δεν έχει μόνο τουριστικό ενδιαφέρον με την έννοια της αναψυχής και της διασκέδασης, αλλά και επενδυτικό. 
Έτσι, οι τέσσερις ενότητες του συνεδρίου φιλοδοξούν να απαντήσουν στα παρακάτω βασικά ερωτήματα: 

 
  • Mήπως πρέπει να αλλάζει ή να ανανεώνεται το brand μιας πόλης, μιας περιοχής ή ενός τόπου για να γίνει πιο ανταγωνιστικός ;
  • Ποιες είναι οι στρατηγικές διαδικασίες που θα πρέπει να ακολουθηθούν για την επιτυχία αυτής της αλλαγής ;
  • Το διαδικτυακό τουριστικό marketing στη χώρα μας ακολουθεί τα διεθνή standards επικοινωνίας ;
  • Ποια επιτυχημένα μοντέλα πόλεων και περιοχών από την  Ελλάδα ή το εξωτερικό μπορούν να αποτελέσουν παράδειγμα προς μίμηση ;  
Περάν των panel που θα απαντήσουν και σε άλλα ενδιαφέροντα ερωτήματα, και εφόσον ολοκληρωθεί η συνεδριακή ημερίδα,  θα ακολουθήσει ένα πρωτότυπο απογευματινό “work shop νέων“ (Υouth Βrain Storming), από το οποίο θα προκύψουν ενδιαφέρουσες προτάσεις για rebranding ελληνικών τουριστικών προορισμών οι οποίες θα συμπεριληφθούν στα αποτελέσματα του συνεδρίου. 
 
Το Συνέδριο πραγματοποιείται με τη συνδιοργάνωση του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, του  ΕΟΤ  και τη συνεργασία σημαντικών φορέων του τόπου, όπως της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, του Δήμου Θεσσαλονίκης, του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και του Convention Bureau Θεσσαλονίκης.  
 
 
Μπορούν να το παρακολουθήσουν:
 
  • Εκπρόσωποι φορέων  και οργανισμών
  • Εκπρόσωποι ταξιδιωτικών γραφείων και ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
  • Διαφημιστικές εταιρίες και εταιρίες marketing και προβολής
  • Καθηγητές και  εκπαιδευτικοί  από ΑΕΙ, ΤΕΙ και ιδιωτικές τουριστικές σχολές 
  • Μεμονωμένοι επιχειρηματίες της τουριστικής αγοράς
  • Εξειδικευμένοι δημοσιογράφοι
  • Φοιτητές τουριστικών επαγγελμάτων  
Σχετικά με τη συμμετοχή:
 
  •  απαραίτητη εγγραφή
  •  είσοδος ελεύθερη
  •  αγγλική διερμηνεία
  •  πιστοποιητικό παρακολούθησης

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου