Λάρισα: 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing και Branding του Τόπου

Παρασκευή, 10 Μαρτίου 2017

Συνεχίζονται οι προετοιμασίες για το 2ο Συνέδριο Marketing και Branding του Τόπου


Συνάντηση της Οργανωτικής Επιτροπής του 2ου Συνεδρίου Marketing και Branding του Τόπου πραγματοποιήθηκε χθες στο Δημαρχείο στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, παρουσία του Δημάρχου Λάρισας κ. Απόστολου Καλογιάννη και των Αντιδημάρχων Τεχνικών Έργων, Υποδομών και Πολιτικής Προστασίας κ. Γεώργιου Σούλτη και Πολιτισμού και Επιστημών κ. Πάνου Σάπκα.
Το συνέδριο διοργανώνεται από το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΤΜΧΠΠΑ) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας σε συνεργασία με το Δήμο Λαρισαίων και θα διεξαχθεί στις 31 Μαρτίου – 1 Απριλίου 2017 στη Λάρισα στο χώρο του Μύλου του Παππά και στο Δημοτικό Θέατρο ΟΥΗΛ.

Στη συνάντηση συμμετείχαν τα μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής του Συνεδρίου: Αλέξιος - Μιχαήλ Δέφνερ, ΤΜΧΠΠΑ ΠΘ, Πρόεδρος, Γεωργία Λάλου, ΤΜΧΠΠΑ ΠΘ, Γραμματέας, Σωτηρία Κατσαφάδου, ΤΜΧΠΠΑ ΠΘ, Γραμματέας, Τάσος Γούσιος, ΤΜΧΠΠΑ ΠΘ, Υπεύθυνος προβολής, Νεοκλής Μαντάς, ΤΜΧΠΠΑ ΠΘ, Υπεύθυνος επικοινωνίας, Εύα Ψαθά, ΤΜΧΠΠΑ ΠΘ, Θοδωρής Μεταξάς, ΤΟΕ ΠΘ, Λία Γκουντρουμπή και Μαρία Νικολαϊδου, Δ/νση Επιχειρησιακού Σχεδιασμού Δήμου Λαρισαίων.


Συζητήθηκαν οργανωτικά θέματα και διαπιστώθηκε η πολύ καλή πορεία των ενεργειών για την προετοιμασία του συνεδρίου.
Η ιδέα της διοργάνωσης του συνεδρίου, σε συνέχεια του 1ου επιτυχημένου, βασίζεται στο γεγονός ότι ολοένα και περισσότερες πόλεις διεθνώς επιχειρούν να βελτιώσουν την εικόνα και την φήμη τους με βάση τις πρακτικές του marketing και branding του τόπου. Ζητούμενο είναι η προσέλκυση νέων κατοίκων, τουριστών και επενδυτών και η πρόκληση αισθήματος τοπικής υπερηφάνειας στους κατοίκους. Η τάση αυτή συνοδεύεται από την αναζήτηση ενός θεωρητικού πλαισίου, καθώς και μεθοδολογικών εργαλείων, για το σχεδιασμό και την αξιολόγηση της εφαρμογής των αντίστοιχων στρατηγικών, προκαλώντας μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα επιστημονική συζήτηση.

Στην Ελλάδα, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια (δηλαδή στην περίοδο της κοινωνικο-οικονομικής κρίσης), οι υπεύθυνοι των πόλεων αναζητούν τρόπους ώστε να αξιοποιήσουν περισσότερο τις δυνατότητές τους, βεβαίως σε σύνδεση με τη συνηθισμένη επίλυση των προβλημάτων. Στην κατεύθυνση αυτή επιδιώκουν να διαμορφώσουν την ταυτότητά τους και να βελτιώσουν τον τρόπο προβολής τους.

Το 1ο Συνέδριο Marketing και Branding του Τόπου οργανώθηκε στο Βόλο τον Μάρτιο του 2012 με μεγάλη επιτυχία και με ιδιαίτερα θετικό αντίκτυπο. Το 2ο Συνέδριο φιλοδοξεί να συνεχίσει τη προσπάθεια, προσκαλώντας ειδικούς επιστήμονες, στελέχη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και Δημόσιας Διοίκησης και επαγγελματίες να παρουσιάσουν την εμπειρία τους στο αντικείμενο.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει περισσότερες από 120 εισηγήσεις από ακαδημαϊκούς, επαγγελματίες, φοιτητές, υποψήφιους διδάκτορες, στελέχη ΟΤΑ, κ.λπ. στον τομέα του μάρκετινγκ και branding τόπου, ενώ οι προγραμματισμένες κεντρικές ομιλίες θα γίνουν από διακεκριμένους ξένους ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες του χώρου: Magdalena Florek, Mihalis Kavaratzis, Nicola Panarello, Roger Pride. Παράλληλα θα πραγματοποιηθούν εκδηλώσεις πολιτισμού σε διάφορους χώρους της πόλης.

Υπενθυμίζεται ότι η Λάρισα είναι η πρώτη πόλη στην Ελλάδα που εκπόνησε Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ, το οποίο εκπόνησε το Εργαστήριο Τουριστικού Σχεδιασμού Έρευνας και Πολιτικής του Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα, τους ομιλητές, τις παράλληλες εκδηλώσεις και για την εγγραφή στο Συνέδριο μπορείτε να βρείτε στη επίσημη ιστοσελίδα του Συνεδρίου www.placemarketing2.gr .

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου