Λάρισα: 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing και Branding του Τόπου

Τετάρτη, 1 Μαρτίου 2017

Τα 5 κορυφαία βιβλία για το place branding

Η ιστοσελίδα The Place Brand Observer μας προτείνει τα πέντε κορυφαία βιβλία για το Place Branding.Αυτά τα αγαπημένα βιβλία , έχουν προταθεί από τους  place brand experts στις συνεντεύξεις τους στην ιστοσελίδα. Κάθε ένα από αυτά είναι ένα υποχρεωτικό ανάγνωσμα για όσους είναι επιφορτισμένοι με το δύσκολο έργο της ανάπτυξης στρατηγικών για το branding προορισμού , το branding της πόλης , την οικονομική ανάπτυξη και τη δημόσια διπλωματία .

TOP 1Rethinking Place Branding: Comprehensive Brand Development for Cities and Regions

Επιμέλεια: Μιχάλης Kavaratzis , Gary Warnaby, Gregory Ashworth (2014, Springer)
Ο Juan Carlos Belloso συνιστά αυτό το βιβλίο, επειδή "έχει μια σειρά από μεγάλες συνεισφορές εμπειρογνωμόνων του place branding». Πράγματι, όλοι οι συνεισφέροντες είναι ειδικοί για το συγκεκριμένο θέμα που τα κεφάλαια τους αντιμετωπίσουν και αυτό δίνει στο βιβλίο ένα ορισμένο αίσθημα «οι σωστοί άνθρωποι μιλούν για τα σωστά πράγματα».
Διαβάστε την παρουσίαση του βιβλίου εδώ ή να αγοράστε το Rethinking Place Branding: Comprehensive Brand Development for Cities and Regions από το Amazon.com ή μέσω Amazon UK .

Top 2: Nation Branding, Concepts, Issue and Practice

Edited by Keith Dinnie (2η έκδοση, 2015, Routledge)
Ο Νικόλας Παπαδόπουλος περιγράφει ως "το βιβλίο βάση για όσους εργάζονται σε αυτόν τον τομέα".
Διαβάστε την παρουσίαση του βιβλίου εδώ ή να αγοράσετε το Nation Branding, Concepts, Issue and Practice  στο Amazon.com ή μέσω Amazon UK .

Top 3: Destination Branding for Small Cities

Με Bill Baker (2012, Creative Leap Βιβλία)
Keith Dinnie επεσήμανε ότι "ο καθένας που έχει έννομο συμφέρον place branding θα πρέπει να το διαβάσετε. Είναι περιεκτική, μέχρι το σημείο, και γεμάτη από μεγάλα παραδείγματα. "
Διαβάστε την παρουσίαση του βιβλίου εδώ ή να αγοράσετε το Destination Branding for Small Cities  στο Amazon.com ή μέσω Amazon UK .

Top 4: Places: Identity, Image and Reputation

Με τον Simon Anholt (2009, Palgrave Macmillan)
Marcus Andersoon σχολίασε ότι , ξαναδιάβασα αυτό το βιβλίο πέρυσι και "μου δημιουργήθηκε ακόμη περισσότερο η πεποίθηση ότι το place branding αναφέρεται περισσότερα στην ανάπτυξη, την πολιτική και την ταυτότητα παρά τις επικοινωνίες, το μάρκετινγκ και μερικές φορές ακόμη και τη δημιουργικότητα».
Διαβάστε την παρουσίαση του βιβλίου εδώ ή να αγοράσετε το Places: Identity, Image and Reputation  στο Amazon.com ή μέσω Amazon UK .

Top 5: Marketing Places

Με Philip Kotler , Ronald Χάιντερ, Irving Rein (2002, Ελεύθερος Τύπος)
Αυτό είναι ένα κλασικό βιβλίο και θεωρείται από ορισμένους ερωτηθέντες ως «το καλύτερο ολοκληρωμένο βιβλίο σχετικά με το θέμα".
Διαβάστε την παρουσίαση του βιβλίου εδώ ή να αγοράσετε το Marketing Places  στο Amazon.com ή μέσω Amazon UK .

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου