Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Ο Δήμος Βόλου στην έκθεση Philoxenia

Με βάση το σχέδιο που παρουσιάστηκε και εγκρίθηκε από την Επιτροπή Τουριστικής Προβολής του Δ. Βόλου, έχει ήδη ξεκινήσει η υλοποίηση δράσεων προβολής της περιοχής.

Με μήνυμα το «Βόλος, Πήλιο: είναι αλήθεια» και φωτογραφίες από την περιοχή, ο Δήμος Βόλου συμμετείχε με δικό του περίπτερο στην τουριστική έκθεση Philoxenia.

Στο περίπτερο εμφανίζονται εικόνες της περιοχής, παρουσιάζονται τοπικά προϊόντα, διανέμεται έντυπο πληροφοριακό υλικό, ενώ το κυρίαρχο μήνυμα που καταγράφηκε έντονα και διακριτά είναι ότι στον Βόλο και στο Πήλιο, το απίθανο είναι πραγματικό, το φανταστικό είναι αληθινό, κάθε μύθος είναι και σήμερα ζωντανός και αληθινός.


Ο Δήμος Βόλου υλοποιώντας το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της περιόδου 2011-12, συμμετείχε στην 2η κατά σειρά έκθεση μετά το Επιχειρηματικό πανόραμα Μαγνησίας προβάλλοντας την πόλη του Βόλου και το Πήλιο.

Η εκθεσιακή παρουσία του Δήμου Βόλου είχε κατασκευαστεί και υποστηρίχθηκε αποκλειστικά από στελέχη του Δήμου.

Για αυτή του την προσπάθεια η Hexexpo βράβευσε το περίπτερο του Δήμου Βόλου με έπαινο προσεγμένης συμμετοχής για την ολοκληρωμένη, λειτουργική και αισθητικά άψογη οργάνωση του περιπτέρου, ενώ ο Βόλος αναδείχθηκε στην 3η θέση μετά την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη, ως αγαπημένος τουριστικός προορισμός στα tourism awards του 2011, παραμένοντας στην κορυφαία 5αδα για 6η συνεχή χρονιά.

Η παρουσία αυτή και η παραπάνω διάκριση είναι πολύ σημαντική καθώς γίνεται στην καλύτερη ίσως χρονιά για τον Ελληνικό τουρισμό και είναι το πρώτο θετικό αποτέλεσμα της προσπάθειας τουριστικής προβολής της πόλης.
Διαβάστε επίσης :
Σχέδιο Μάρκετινγκ για τον τουρισμό του Βόλου (1)
Σχέδιο Μάρκετινγκ για τον τουρισμό του Βόλου (2)
Σχέδιο Μάρκετινγκ για τον τουρισμό του Βόλου (3)
Σχέδιο Μάρκετινγκ για τον τουρισμό του Βόλου (4)
Σχέδιο Μάρκετινγκ για τον τουρισμό του Βόλου (5)

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.