Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2011

Σχέδιο Μάρκετινγκ για τον τουρισμό του Βόλου (1)

Το σχέδιο τουριστικής προβολής που παρουσιάζεται, είναι η πρώτη προσπάθεια προσδιορισμού της τουριστικής ταυτότητας του Δήμου Βόλου, όπως αυτός προέκυψε ως νέος Καλλικράτειος Δήμος, καθώς και ένα σχέδιο επικοινωνίας της ταυτότητας αυτής στις τουριστικές αγορές που ενδιαφέρουν την περιοχή.
Η μελέτη οργανώθηκε και υλοποιήθηκε από τους Γ. Παπαμακάριο και Δ.
Μητρολιό στελέχη της Διεύθυνσης προγραμματισμού του Δήμου Βόλου και φιλοδοξεί να υποστηρίξει την δράση της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής του Δ. Βόλου η οποία με πρόεδρο την δημοτική σύμβουλο κα Σ. Μπαρτζιώκα, έχει ήδη  οργανωθεί και συντονίζει το έργο της τουριστικής προβολής και πληροφόρησης. Η μελέτη περιλαμβάνει καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης, προτείνει και διατυπώνει το όραμα της περιοχής, καταλήγει στην δημιουργία λογοτύπου και προτείνει ενέργειες επικοινωνίας και προώθησης του μηνύματος.
Η μελέτη θα παρουσιασθεί τμηματικά λόγω του όγκου της.Σήμερα δημοσιεύουμε το μέρος που αναφέρεται στα χαρακτηριστικά της Τουριστικής κίνησης στο Βόλο

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου