Τετάρτη, 20 Ιουνίου 2012

Ο επανασχεδιασμός του «I Love NY» λογότυπου με ιδέες του κοινού .

#Από το Aboutourism .Τη μετάφραση επιμελήθηκε ο Μανώλης Τσαγκαράκης.

Η πόλη της Νέας Υόρκης ανακοίνωσε την έναρξη μιας πρωτοβουλίας για να επανασχεδιαστεί το παγκοσμίως γνωστό λογότυπο «I Love NY». Για πρώτη φορά όμως αυτό θα το πράξουν οι κάτοικοι της πόλης και οι επισκέπτες με δικά τους σκίτσα που θα περιλαμβάνουν το «I Love NY». Ούτως η άλλως το λογότυπο έχει να παρουσιαστεί σε διαφήμιση στην τηλεόραση εδώ και τρία χρόνια.

 
Ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να παίξει με το λογότυπο αλλάζοντας το σχηματάκι με την καρδιά στο «I [ΚΑΡΔΙΑ] NY» με κάποιο σχέδιο δικής τους επιλογής και να το στείλει ηλεκτρονικά, όμως με κάτι που να εκφράζει την αγάπη τους για κάποιο στοιχείο της πόλης. Αυτή είναι η πρώτη φορά στα 40 χρόνια «ζωής» του λογότυπου που ζητείται από το κοινό να κάνει κάτι τέτοιο.


 

Κάποιες επιλεγμένες ιδέες θα επιλεχθούν για να χρησιμοποιηθούν σε μελλοντικά τηλεοπτικά διαφημιστικά που να εκφράζουν συγκεκριμένες εμπειρίες που μπορεί να αποκομίσει ο επισκέπτης από την πόλη της Νέας Υόρκης. Οι νέες τηλεοπτικές διαφημίσεις με το νέο λογότυπο «I Love NY» είναι μέρος μιας καμπάνιας αξίας 5 εκατομμυρίων δολαρίων, που με τη σειρά της είναι μέρος μιας ευρύτερης πρωτοβουλίας αξίας 50 εκατομμυρίων δολαρίων με το όνομα «New York Open for Business» με στόχο τους επαγγελματίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου