Καθώς η διαδικτυακή έρευνα ταξιδιών και οι κρατήσεις μέσω φορητών συσκευών συνεχίζουν να αναπτύσσονται και να αυξάνονται ραγδαία, οι αγορές έχουν την ευκαιρία ακόμη και να ξεπεράσουν τις σημερινές τάσεις. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του eMarketer, 16 εκατομμύρια άνθρωποι στις ΗΠΑ θα κάνουν κρατήσεις ταξιδιών μέσω μιας φορητής συσκευής φέτος, ένας αριθμός ο οποίος αναμένεται να υπερδιπλασιαστεί σε 36,7 εκατομμύρια άτομα μέχρι το 2016.
Ένας λόγος για την ελκυστικότητα των φορητών συσκευών για τους ταξιδιώτες είναι η ικανότητά να αξιοποιηθούν πληροφορίες με βάση του τόπου όπου βρίσκονται, βοηθώντας τους κινητούς πελάτες που ψάχνουν για ενοικιάσεις αυτοκινήτων, ξενοδοχεία και άλλες υπηρεσίες σε σύντομο χρονικό διάστημα. Μια ανάλυση του 1ου τρίμηνο του 2012 από το δίκτυο τοπικών διαφημίσεων κινητών συσκευών xAD διαπίστωσε ότι σχεδόν το ήμισυ όλων των τοπικών αναζητήσεων ταξιδιών που πραγματοποιήθηκαν σε φορητές συσκευές στις ΗΠΑ είχαν σχέση με τα μέσα μεταφοράς. Τα ταξιδιωτικά πρακτορεία αντιπροσωπεύουν άλλα 25% των αναζητήσεων, η ξενάγηση τα αξιοθέατα αποτελούν το 14% των αναζητήσεων και το 12% των αναζητήσεων αφορούν τα ξενοδοχεία και τα θέρετρα.
Διαπιστώθηκαν σχετικά υψηλά ποσοστά των κλικ (clickthrough rate ή CTR, ο αριθμός των κλικ σε μία διαφήμιση διά τον αριθμό προβολών της) για τις τρεις υποκατηγορίες των ξενοδοχείων, ενοικιάσεις αυτοκινήτων και τις αεροπορικές εταιρείες.
Το CTR για διαφημίσεις που εμφανίζονται μετά από μια αναζήτηση αεροπορικής εταιρείας ήταν ένα εντυπωσιακό 17,8%, ακολουθούμενη από 17% για τις αναζητήσεις ενοικίασης αυτοκινήτων και σχεδόν 10% για τις αναζητήσεις ξενοδοχείων.
Σύμφωνα με την ανάλυση αυτή, η συχνότερη δευτερεύουσα δράση, δηλαδή, η επόμενη ενέργεια του χρήστη αφού κάνει το αρχικό κλικ, τόσο για ενοικιάσεις αυτοκινήτων όσο και για αναζητήσεις αεροπορικών εισιτηρίων, ήταν μία τηλεφωνική κλήση σε μια επιχείρηση, στο 73% και 89%, αντίστοιχα.
Για τις αναζητήσεις ξενοδοχείων, πάνω από τα τρία τέταρτα των δευτερεύων δράσεων ήταν η προβολή χαρτών και οδηγίες.
Αυτές οι δευτερεύουσες δράσεις είναι το αποτέλεσμα της απροθυμίας των καταναλωτών να πλοηγηθούνε σε ιστοσελίδες εταιριών σε μια φορητή συσκευή. Αντί να ασχολούνται με ένα άβολο δικτυακό περιβάλλον σε μια μικρή οθόνη, οι πελάτες προτιμούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικώς και άμεσα με τις επιχειρήσεις.
Στην περίπτωση των ατόμων που εκτελούν αναζητήσεις ξενοδοχείων, οι καταναλωτές στράφηκαν προς εφαρμογές χαρτών και οδηγήσεων για να βρουν τις πληροφορίες που ζητούνται. Και στις δύο τις περιπτώσεις, οι χρήστες ζήτησαν την πιο αποτελεσματική διαδρομή, υποδεικνύοντας το γιατί εταιρίες που προσπαθούν να εξασφαλίσουν τις κρατήσεις από πελάτες φορητών συσκευών θα πρέπει να επικεντρωθούν στη βελτιστοποίηση των τοπική αναζητήσεων με ένα κουμπί «κλικ-για-κλήση» στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Σε μια νέα ανάλυση της διαφήμισης και του μάρκετινγκ με βάση την τοποθεσία του χρήστη (Location Based Advertising ή LBA) από την Berg Insight, εκτιμά ότι η συνολική παγκόσμια αξία της αγοράς του LBA ανήλθε σε € 192 εκατ. ευρώ το 2011, που αντιπροσωπεύει 5% της συνολικής δαπάνης διαφημίσεων σε φορητές συσκευές.
Με μία ετήσια αύξηση της τάξης των 90,9%, η παγκόσμια αγορά του LBA προβλέπεται να ανέλθει σε € 4,9 δισεκατομμύρια το 2016, που θα αντιστοιχεί στο 28,3% όλων των διαφημίσεων και του μάρκετινγκ για φορητές συσκευές. Οι βασικές κινητήριες δυνάμεις για το LBA περιλαμβάνουν τις αυξανόμενους ρυθμούς με τους οποίους περιλαμβάνονται τεχνολογίες εύρεσης τοποθεσίας σε κινητά τηλέφωνα, καθώς και την αυξανόμενη αποδοχή από τους καταναλωτές των υπηρεσιών βασισμένων στην τοποθεσία του χρήστη γενικότερα.
Η τοποθεσία είναι μόνο ένα από πολλά συστατικά για την επιτυχή στόχευση, και οι έμποροι πρέπει επίσης να προσπαθήσουν να αξιοποιήσουν κι άλλες συναφείς πληροφορίες. Το υψηλής ακρίβειας γεωεντοπισμός (geotargeting) σε πραγματικό χρόνο σήμερα χρησιμοποιείται σπάνια, και δικαίως αφού οι περισσότερες εφαρμογές δεν απαιτούν στόχευση με ακρίβεια λίγων μέτρων. Ωστόσο, οι υπερτοπικές εφαρμογές είναι όλο και πιο συχνές.
Sources: www.emarketer.com, www.sacbee.com
Ένας λόγος για την ελκυστικότητα των φορητών συσκευών για τους ταξιδιώτες είναι η ικανότητά να αξιοποιηθούν πληροφορίες με βάση του τόπου όπου βρίσκονται, βοηθώντας τους κινητούς πελάτες που ψάχνουν για ενοικιάσεις αυτοκινήτων, ξενοδοχεία και άλλες υπηρεσίες σε σύντομο χρονικό διάστημα. Μια ανάλυση του 1ου τρίμηνο του 2012 από το δίκτυο τοπικών διαφημίσεων κινητών συσκευών xAD διαπίστωσε ότι σχεδόν το ήμισυ όλων των τοπικών αναζητήσεων ταξιδιών που πραγματοποιήθηκαν σε φορητές συσκευές στις ΗΠΑ είχαν σχέση με τα μέσα μεταφοράς. Τα ταξιδιωτικά πρακτορεία αντιπροσωπεύουν άλλα 25% των αναζητήσεων, η ξενάγηση τα αξιοθέατα αποτελούν το 14% των αναζητήσεων και το 12% των αναζητήσεων αφορούν τα ξενοδοχεία και τα θέρετρα.
Διαπιστώθηκαν σχετικά υψηλά ποσοστά των κλικ (clickthrough rate ή CTR, ο αριθμός των κλικ σε μία διαφήμιση διά τον αριθμό προβολών της) για τις τρεις υποκατηγορίες των ξενοδοχείων, ενοικιάσεις αυτοκινήτων και τις αεροπορικές εταιρείες.
Το CTR για διαφημίσεις που εμφανίζονται μετά από μια αναζήτηση αεροπορικής εταιρείας ήταν ένα εντυπωσιακό 17,8%, ακολουθούμενη από 17% για τις αναζητήσεις ενοικίασης αυτοκινήτων και σχεδόν 10% για τις αναζητήσεις ξενοδοχείων.
Σύμφωνα με την ανάλυση αυτή, η συχνότερη δευτερεύουσα δράση, δηλαδή, η επόμενη ενέργεια του χρήστη αφού κάνει το αρχικό κλικ, τόσο για ενοικιάσεις αυτοκινήτων όσο και για αναζητήσεις αεροπορικών εισιτηρίων, ήταν μία τηλεφωνική κλήση σε μια επιχείρηση, στο 73% και 89%, αντίστοιχα.
Για τις αναζητήσεις ξενοδοχείων, πάνω από τα τρία τέταρτα των δευτερεύων δράσεων ήταν η προβολή χαρτών και οδηγίες.
Αυτές οι δευτερεύουσες δράσεις είναι το αποτέλεσμα της απροθυμίας των καταναλωτών να πλοηγηθούνε σε ιστοσελίδες εταιριών σε μια φορητή συσκευή. Αντί να ασχολούνται με ένα άβολο δικτυακό περιβάλλον σε μια μικρή οθόνη, οι πελάτες προτιμούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικώς και άμεσα με τις επιχειρήσεις.
Στην περίπτωση των ατόμων που εκτελούν αναζητήσεις ξενοδοχείων, οι καταναλωτές στράφηκαν προς εφαρμογές χαρτών και οδηγήσεων για να βρουν τις πληροφορίες που ζητούνται. Και στις δύο τις περιπτώσεις, οι χρήστες ζήτησαν την πιο αποτελεσματική διαδρομή, υποδεικνύοντας το γιατί εταιρίες που προσπαθούν να εξασφαλίσουν τις κρατήσεις από πελάτες φορητών συσκευών θα πρέπει να επικεντρωθούν στη βελτιστοποίηση των τοπική αναζητήσεων με ένα κουμπί «κλικ-για-κλήση» στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Σε μια νέα ανάλυση της διαφήμισης και του μάρκετινγκ με βάση την τοποθεσία του χρήστη (Location Based Advertising ή LBA) από την Berg Insight, εκτιμά ότι η συνολική παγκόσμια αξία της αγοράς του LBA ανήλθε σε € 192 εκατ. ευρώ το 2011, που αντιπροσωπεύει 5% της συνολικής δαπάνης διαφημίσεων σε φορητές συσκευές.
Με μία ετήσια αύξηση της τάξης των 90,9%, η παγκόσμια αγορά του LBA προβλέπεται να ανέλθει σε € 4,9 δισεκατομμύρια το 2016, που θα αντιστοιχεί στο 28,3% όλων των διαφημίσεων και του μάρκετινγκ για φορητές συσκευές. Οι βασικές κινητήριες δυνάμεις για το LBA περιλαμβάνουν τις αυξανόμενους ρυθμούς με τους οποίους περιλαμβάνονται τεχνολογίες εύρεσης τοποθεσίας σε κινητά τηλέφωνα, καθώς και την αυξανόμενη αποδοχή από τους καταναλωτές των υπηρεσιών βασισμένων στην τοποθεσία του χρήστη γενικότερα.
Η τοποθεσία είναι μόνο ένα από πολλά συστατικά για την επιτυχή στόχευση, και οι έμποροι πρέπει επίσης να προσπαθήσουν να αξιοποιήσουν κι άλλες συναφείς πληροφορίες. Το υψηλής ακρίβειας γεωεντοπισμός (geotargeting) σε πραγματικό χρόνο σήμερα χρησιμοποιείται σπάνια, και δικαίως αφού οι περισσότερες εφαρμογές δεν απαιτούν στόχευση με ακρίβεια λίγων μέτρων. Ωστόσο, οι υπερτοπικές εφαρμογές είναι όλο και πιο συχνές.
Sources: www.emarketer.com, www.sacbee.com
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.