Τρίτη, 11 Σεπτεμβρίου 2012

Το ισχυρό brandname της Κρήτης όχημα αύξησης των εξαγωγών


Ο στρατηγικός σχεδιασμός της Περιφέρειας Κρήτης και της ‘Αγροδιατροφικής Σύμπραξης’ για την ενίσχυση των Κρητικών εξαγωγών στις διεθνείς αγορές εντός και εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς επίσης στην εσωτερική αγορά, παρουσιάστηκε σήμερα από την αντιπεριφερειάρχη Κρήτης Θεανώ Βρέντζου Σκορδαλάκη σε ειδική εκδήλωση στο Επιμελητήριο Ηρακλείου.

Στην ημερίδα είχαν προσκληθεί Κρήτες επιχειρηματίες αλλά και εκπρόσωποι συνεταιρισμών του νησιού που έχουν εξαγωγική δραστηριότητα.
Όπως ανέφερε η αρμόδια αντιπεριφερειάρχης σε θέματα πρωτογενή τομέα, μόνο με πιστοποιημένα αγροτικά προϊόντα μπορούμε να κατακτήσουμε νέες αγορές «και ήδη κινούμαστε σε αυτή την κατεύθυνση καθώς έχουμε καταθέσει στο αρμόδιο Υπουργείο για διεθνή κατοχύρωση, το brand name «ΚΡΗΤΗ» . Με αυτή την ενιαία ονομασία θα πρέπει να διατίθενται στην Ελληνική αλλά και την διεθνή αγορά τα Κρητικά προϊόντα» υπογράμμισε η κ. Βρέντζου.
Παράλληλα η αντιπεριφερειάρχης επεσήμανε ότι επιστέγασμα των επαφών που είχε ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης στην Ουκρανία είναι η επίσκεψη στις 15 Σεπτεμβρίου 130 περίπου Ουκρανών επιχειρηματιών που θα έρθουν στο νησί μας, και δραστηριοποιούνται στον πρωτογενή τομέα, τον τουρισμό αλλά και στο real estate, εξετάζοντας το πλαίσιο συνεργασίας για επενδύσεις και εισαγωγές Κρητικών προϊόντων.
Επίσης στις 29 Σεπτεμβρίου εκπρόσωποι από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ της Ρωσίας θα βρεθούν στο νησί προκειμένου να υπογράψουν συμβόλαια συνεργασίας με επιχειρήσεις για εξαγωγές Κρητικών προϊόντων.
«Οι κινήσεις που κάνουμε είναι  στοχευμένες, και ενδιαφέρον για την εισαγωγή Κρητικών προϊόντων έχει εκδηλωθεί από Ρωσία, Ουκρανία, Αραβικές χώρες και Κίνα», υπογράμμισε η κ. Βρέντζου.
Την ανάγκη για την παραγωγή πιστοποιημένων, ασφαλών και υγιεινών αγροτικών προϊόντων από τους παραγωγούς μας επεσήμανε ο διευθυντής της Διεύθυνσης Κτηνιατρικής Περιφέρειας Κρήτης Ζαχαρίας Σωμαράς.
«Η πιστοποίηση αποτελεί βασική προϋπόθεση για να εξάγουμε τα προϊόντα μας στις διεθνείς αγορές όπως είναι για παράδειγμα η Ρωσία και η Ουκρανία» είπε χαρακτηριστικά.

Διαβάστε ακόμα : 
Απονεμήθηκε το πρώτο "Σήμα Ποιότητας Κρητικής Κουζίνας"
Είναι ο διατροφικός τουρισμός το επόμενο μεγάλο βήμα;

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου