Τετάρτη, 23 Ιουλίου 2014

The Original Cool: Η ευρηματική καμπάνια προβολής της Ολλανδίας

#Του Νίκου Καραχάλη

Από το 2013 η Ολλανδία προβάλλεται ως η αυθεντικά "cool" χώρα με αναφορές στο ποδήλατο, την "οργανική" κουζίνα, τη φιλόξενη διάθεση των κατοίκων, την παράδοση στις τέχνες, κ.λπ. Στο σποτ η εικόνα της Ολλανδίας "ανανεώνεται" και εμπλουτίζεται με νέα στοιχεία 



Διαβάστε επίσης :Φερράρα, ένα μέρος να νιώσεις ελεύθερος ! ένα μικρό κείμενο που εξηγεί τις τάσεις στο marketing τόπων με τη χρήση video

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου