#Του Νίκου Καραχάλη
Από το 2013 η Ολλανδία προβάλλεται ως η αυθεντικά "cool" χώρα με αναφορές στο ποδήλατο, την "οργανική" κουζίνα, τη φιλόξενη διάθεση των κατοίκων, την παράδοση στις τέχνες, κ.λπ. Στο σποτ η εικόνα της Ολλανδίας "ανανεώνεται" και εμπλουτίζεται με νέα στοιχεία
Από το 2013 η Ολλανδία προβάλλεται ως η αυθεντικά "cool" χώρα με αναφορές στο ποδήλατο, την "οργανική" κουζίνα, τη φιλόξενη διάθεση των κατοίκων, την παράδοση στις τέχνες, κ.λπ. Στο σποτ η εικόνα της Ολλανδίας "ανανεώνεται" και εμπλουτίζεται με νέα στοιχεία
Διαβάστε επίσης :Φερράρα, ένα μέρος να νιώσεις ελεύθερος ! ένα μικρό κείμενο που εξηγεί τις τάσεις στο marketing τόπων με τη χρήση video
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.