Πέμπτη, 7 Απριλίου 2011

Ireland Town – Το πρώτο Social Game για την προώθηση μιας χώρας

@ Από το συνεργαζόμενο Place Management & Branding 
Του Mareike Forßbohm
Στις 17 Μαρτίου την ημέρα του Αγίου Πατρικίου ή St Patrick’s Day («εθνική εορτή» της Ιρλανδίας) ο Φορέας Τουρισμού της Ιρλανδίας διέθεσε ένα νέο διαδικτυακό παιχνίδι στο Facebook με το όνομα «Ireland Town» με σκοπό την προώθηση του νησιού σε παγκόσμιο επίπεδο σαν θέρετρο διακοπών.

Στο παιχνίδι ο παίκτης με τη βοήθεια μιας «βοηθού» που ονομάζεται Σάλι μπορεί να δημιουργήσει τη δική του εικονική πόλη με μπαρ και αγροκτήματα αλλά και να ανακαλύψει – ξεναγηθεί στα αξιοθέατα του νησιού. Υπάρχουν 32 διαφορετικοί προορισμοί για να εξερευνήσει και ο καθένας περιέχει 9 δοκιμασίες, στις οποίες ο παίκτης μπορεί να συλλέξει πόντους. Με το λεωφορείο του παιχνιδιού μπορεί επίσης να εξερευνήσει ολόκληρο το νησί και να μάθει πολλά για την Ιρλανδία και τον πολιτισμό της.


Ο Mark Henry ο οποίος είναι ο Central Marketing Director του φορέα τουρισμού της Ιρλανδίας δήλωσε ότι «αυτή είναι μια νέα πλατφόρμα για τον Tourism Ireland με στόχο να επικοινωνήσει με πιθανούς επισκέπτες απ’ όλο τον κόσμο επιδεικνύοντας τις εμπειρίες που έχουν να τους προσφέρουν οι διακοπές στο νησί. Είναι ένα μοναδικό προωθητικό εργαλείο και ουσιαστικά μια πρωτιά, αφού κανείς άλλος φορέας τουρισμού δεν το έχει πραγματοποιήσει στο παρελθόν. Γενικά, ο φορέας τουρισμού της Ιρλανδίας συνεχώς αναζητά πρωτοποριακούς τρόπους προσέγγισης των πιθανών επισκεπτών και τα κοινωνικά δίκτυα χρησιμοποιούνται όλο και πιο πολύ σε αυτή μας τη προσπάθεια, αυξάνοντας τις online ή διαδικτυακές συζητήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο. Ειδικά γι’ αυτούς που σχεδιάζουν να επισκεφτούν την Ιρλανδία μέσα στο 2011, το «Ireland Town» είναι ένας διαφορετικός τρόπος για να ενημερωθούν για το μέρος».

Βίντεο για το Ireland Town: http://www.facebook.com/video/video.php?v=147874455275293
 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου