Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου


Στρατηγική Προβολή και Ταυτότητα ,30 Μαρτίου - 1 Απριλίου 2011

Αντικείμενο, συνεδρίου
Στις σύγχρονες κοινωνίες η ταυτότητα του τόπου αναπτύσσεται και αναδεικνύεται μέσα από τις τεχνικές του marketing και του branding του τόπου, διαμορφώνοντας συνθήκες ανάπτυξης και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Η εικόνα ενός τόπου μπορεί να προσελκύσει νέους κατοίκους, τουρίστες και επενδυτές, να βελτιώσει την ποιότητα ζωής και να προκαλέσει αισθήματα τοπικής υπερηφάνειας στους κατοίκους.

Το αυξημένο παγκόσμιο ενδιαφέρον για τους τομείς του marketing και branding του τόπου, σε κάθε κλίμακα (συνοικία - πόλη - περιφέρεια - κράτος) δημιουργεί την ανάγκη επιστημονικής διερεύνησης του αντικειμένου. Με δεδομένο ότι και στην Ελλάδα η ανάγκη για την διασαφήνιση των σχετικών ορών και την ανάπτυξη του επιστημονικού διαλόγου είναι εξίσου μεγάλη, μια ευρύτερη συνάντηση των επιστημόνων, των επαγγελματιών και των εκπρόσωπων φορέων που ασχολούνται με το αντικείμενο είναι επιτακτική.

Σκοπός του 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Marketing και Branding Τόπου είναι να οριοθετήσει το αντικείμενο και να δημιουργήσει συνθήκες διάλογου άλλα και συνεργασίας μεταξύ επιστημόνων, ειδικευμένων σύμβουλων, δημιουργών και των εκπρόσωπων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην Ελλάδα.

Το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και η πρωτοβουλία 'Imagine the City', σε συνεργασία με φορείς και οργανισμούς, σας καλούν να συμβάλλετε στο σκοπό του Συνεδρίου και των παράλληλων εκδηλώσεων ως εισηγητές, εκθέτες ή ακροατές.

Υποβολή περιλήψεων

Οι εισηγήσεις από ερευνητές, μελετητές, υποψήφιους διδάκτορες, επαγγελματίες, συμβούλους, εκπροσώπους της Τοπικής και Δημόσιας Διοίκησης κ.ά. θα πρέπει να εντάσσονται στο γενικό θέμα του συνεδρίου. Οι εισηγήσεις θα αναφέρονται σε εμπειρικές εργασίες, έρευνες πεδίου, ειδικές δράσεις, μελέτες περιπτώσεων, καμπάνιες προβολής, κ.ά. που μπορούν να προσφέρουν νέες ιδέες και βέλτιστες πρακτικές. Οι εισηγήσεις καλό είναι να εστιάζουν σε έναν (ή περισσότερους) από τους κεντρικούς θεματικούς άξονες και δεν θα πρέπει να έχουν το χαρακτήρα διαφήμισης εταιρικών υπηρεσιών.

Ειδικά για τους φοιτητές προβλέπεται η παρουσίαση επιλεγμένων εργασιών (ατομικών ή ομαδικών), για τις οποίες η αποδοχή θα αποφασιστεί μετά την αποστολή του πλήρους κειμένου της εισήγησης. Οι φοιτητές που θα επιλεγούν δεν θα πληρώσουν συμμετοχή. Παρακαλούνται όσοι ενδιαφέρονται να αποστείλουν περίληψη 250-350 λέξεων (μαζί με τον προτεινόμενο κεντρικό θεματικό άξονα) στο info@placemarketing,gr

Κρίσιμες ημερομηνίες
•    Υποβολή περιλήψεων:17 Οκτωβρίου 2011 28 Νοεμβρίου 2011
•    Κοινοποίηση απόφασης αποδοχής περιλήψεων:20 Φεβρουαρίου 2012
•    Υποβολή πλήρους κειμένου για CD-ROM πρακτικών (ή / και ανάρτηση στην ιστοσελίδα):20 Φεβρουαρίου 2012

•    Έγκαιρη εγγραφή  29 Φεβρουαρίου 2012


Κόστος Συμμετοχής

•   Σύνεδροι:140 Ευρώ (μέχρι τις 29 Φεβρουαρίου) 170 Ευρώ (μετά την 1 Μαρτίου)

• Φοιτητές/ Άνεργοι :50 Ευρώ


Κεντρικοί θεματικοί άξονες
1.Το Marketing και Branding Τόπου ως εργαλεία στην ανάπτυξη των πόλεων και των περιφερειών: Στρατηγική ανάπτυξη της Ταυτότητας του Τόπου
2.Η κοινωνία των πολιτών στις διαδικασίες του Marketing και Branding Τόπου:
Συμμετοχικός σχεδιασμός, συντονισμός εταίρων και επίλυση συγκρούσεων
3.Ο τοπικός πολιτισμός και τα φεστιβάλ ως στοιχεία της Προβολής της Ταυτότητας του Τόπου
4.Η σύνδεση της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης με την προβολή της ταυτότητας των προορισμών
5.Marketing και Branding Τόπου για την προσέλκυση επενδυτών και επιχειρήσεων
6.Η εφαρμογή και η αξιολόγηση του αποτελέσματος των διαδικασιών Marketing και Branding Τόπου
7.Η Εικόνα του Τόπου (αρχιτεκτονική, urban design, communication design, logo design)
8.Ερευνητικά εργαλεία και μέθοδοι αξιολόγησης στρατηγικών
9.Nation Branding: η διεθνής προβολή της Ελλάδας
10.Place Ε- marketing. Κοινωνική δικτύωση. Διεθνή δίκτυα

Τόπος διαμονής   

Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στο Κτίριο του Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΤΜΧΠΠΑ) στην είσοδο της πόλης από Αθήνα (απέναντι από τα ΚΤΕΛ) στο Πεδίον Άρεως. Πληροφορίες σχετικά με την πρόσβαση στην πόλη καθώς και με τη διαμονή σε ξενοδοχεία της πόλης θα δοθούν προσεχώς.


Γραμματεία Συνεδρίου

Εύα Ψαθά, τηλέφωνο: 24210-74494, φαξ: 24210-74381 email: info@placemarketing.gr
Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, Πολυτεχνική Σχολή, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Πεδίον Άρεως, Βόλος 383 34


Οργανωτική Επιτροπή
ΤΜΧΠΠΑ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Αλέξιος Δέφνερ, Πρόεδρος Εύα Ψαθά, Γραμματέας Εύη Δραγοϊδου, Ταμίας Νικόλας Καραχάλης
Imagine the City Μαίρη Καρατζά Στεφανία Ξυδιά


Επιστημονική Επιτροπή

Αλέξιος Δέφνερ, Αναπληρωτής    Καθηγητής Πολεοδομίας και Ελεύθερου Χρόνου &Διευθυντής Εργαστηρίου Τουριστικού Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής, ΤΜΧΠΠΑ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Πρόεδρος της Επιτροπής 

Σοφία Αυγερινού-Κολώνια, Καθηγήτρια Μετασχηματισμών, Διαχείρισης της Πολιτιστικής Κληρονομιάς & Βιώσιμης Ανάπτυξης του Χώρου, Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Άσπα Γοσποδίνη,  Καθηγήτρια Πολεοδομίας και Αστικού Σχεδιασμού, ΤΜΧΠΠΑ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Ιωάννα Δούνια, Πρόεδρος Δ.Σ. του Συλλόγου Ελλήνων Μηχανικών Πολεοδομίας, Χωροταξίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΣΕΜΠΧΠΑ) Λυδία,Δρακάκη-Σαπουνάκη,   Αναπληρώτρια   Καθηγήτρια,  Τμήμα Οικονομικής  και Περιφερειακής Ανάπτυξης, Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών

Μιχάλης Καβαράτζης, Λέκτορας Marketing, Τμήμα Management, University of Leicester Άρης Καλαντίδης, Διευθύνων Σύμβουλος In Polis, Βερολίνο, Γερμανία  

Απόστολος Καλφόπουλος, Λέκτορας Τεχνικών Σχεδιασμού και Μέσων Αναπαράστασης στην Αρχιτεκτονική, Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Μαίρη Καρατζά, Διευθύνων Σύμβουλος theSwitch place identity / Imagine the City 

Νικόλας  Καραχάλης,   Εξωτερικός Διδάσκων  & Μέλος Εργαστηρίου  Τουριστικού Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής, ΤΜΧΠΠΑ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας/ Μέλος ΣΕΠ Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου

Θεόδωρος Μεταξάς, Λέκτορας Οικονομικής Ανάπτυξης, Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Κωστής Μοχιανάκης, www.citybranding.gr, Δήμος Ηρακλείου Κρήτης 

Βασίλης Μπουρδάκης, Αναπληρωτής Καθηγητής Αρχιτεκτονικής Σύνθεσης και Τεχνικών Χωρικών Αναπαραστάσεων, Τμήμα Αρχιτεκτόνων, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Αντρέας Παπαθεοδώρου, Επίκουρος Καθηγητής Βιομηχανικής και Χωρικής Οικονομικής με έμφαση στον Τουρισμό, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Αιγαίου 

Γιώργος Παπακωνσταντίνου, Αναπληρωτής Καθηγητής Εισαγωγής στην Αρχιτεκτονική και Τεχνολογιών Αναπαραστάσεων, Τμήμα Αρχιτεκτόνων, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Άρης Σαπουνάκης, Επίκουρος Καθηγητής Αρχιτεκτονικής και Αστικής Σύνθεσης, ΤΜΧΠΠΑ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Βασίλης Σγουρής, Διευθυντής Αναπτυξιακής Εταιρείας Βόλου (ΑΝ.Ε.ΒΟ.), Δήμος Βόλου 

Κώστας Σερράος, Αναπληρωτής Καθηγητής Αστικού Σχεδιασμού, Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο 

Μάρκος Τσόγκας, Λέκτορας Διεθνούς Marketing, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Πειραιά

Παναγιώτης Χουντάλας, Διδάκτορας Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστημίου Πειραιά


Περισσότερες Πληροφορίες για το Συνέδριο και τις παράλληλες εκδηλώσεις προσεχώς στην ιστοσελίδα www.placemarketing.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.