Συνεχίζουμε με την δημοσίευση του τέταρτου μέρους της μελέτης με τίτλο "Σχέδιο Μάρκετινγκ για τον τουρισμό
του Βόλου" που οργανώθηκε και υλοποιήθηκε από τους Γ. Παπαμακάριο και Δ. Μητρολιό
στελέχη της Διεύθυνσης προγραμματισμού του Δήμου Βόλου και φιλοδοξεί να
υποστηρίξει την δράση της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής του Δ. Βόλου.
Το σημερινό τμήμα αναφέρεται στις αναγκαίες ενέργειες που προγραμματίζονται για την τουριστική περίοδο 2011-2012 .
Το σημερινό τμήμα αναφέρεται στις αναγκαίες ενέργειες που προγραμματίζονται για την τουριστική περίοδο 2011-2012 .
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.