Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

Το Placemarketing της Περιφέρειας Πελοποννήσου



Παρουσιάσθηκε πρόσφατα η δουλειά για το Brandname της Πελοποννήσου.Κυρίαρχο ρόλο στη δημιουργία ταυτότητας του προορισμού Πελοπόννησος θα αποτελέσουν οι «10 εμπειρίες», δράσεις με συγκεκριμένα προϊόντα, μέσα από τη σύνθεση των οποίων θα προσεγγιστούν νέες αγορές που θα τροφοδοτούν με τουρίστες την περιφέρεια όλο το χρόνο. 
Οι 10 εμπειρίες είναι οι : 1. Γεύσεις με ιστορία, 2. Συναρπαστικές διαδρομές, 3. Ανεκτίμητη κληρονομιά, 4. Γη των μύθων, 5. Φύση και δραστηριότητες, 6. Ευεξία και πολυτέλεια, 7. Μυθικές παραλίες, 8. Βουνά για κάθε εποχή, 9. Οικογενειακό ταξίδι, 10. Ρομαντικός προορισμός. 
«όραμα μας είναι να καταστήσουμε την Πελοπόννησο, τον πιο ποιοτικό, πολυθεματικό προορισμό της Μεσογείου. Έναν προορισμό που θα σέβεται, τους κατοίκους του, τους επισκέπτες του, το περιβάλλον του»
Κύρια εργαλεία για την υλοποίηση του παραπάνω αναφερόμενου στόχου αποτελούν, η βελτίωση των υποδομών και η σύνδεση του τουριστικού προϊόντος με τον πρωτογενή τομέα δεδομένου ότι η Περιφέρεια Πελοποννήσου διαθέτει σήμερα το 12,6% των γεωργικών και κτηνοτροφικών εκμεταλλεύσεων της χώρας. 
Σημαντικό ρόλο θα διαδραματίσει το Πελοποννησιακό Σύμφωνο Ποιότητας 

Βασική παράμετρος του στρατηγικού σχεδιασμού που υλοποιείται με στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη της Πελοποννήσου αποτελεί η διασύνδεση του τουρισμού με την παραγωγή και τον πρωτογενή τομέα. 

Για το σκοπό αυτό έχει εγκριθεί από το Περιφερειακό Συμβούλιο, το Πελοποννησιακό Σύμφωνο Ποιότητας που οριοθετεί τις προδιαγραφές για την ένταξη σε αυτό των χώρων διαμονής, της εστίασης, καθώς και των παραγόμενων προϊόντων. Το Πελοποννησιακό Σύμφωνο Ποιότητας θα αποτελέσει την δικτύωση εκείνη όπου ο ένας τομέας θα προωθεί και θα ενισχύει τον άλλον. Ήδη μέσω της σχετικής μελέτης που ολοκληρώθηκε πρόσφατα έχουν τεθεί οι προδιαγραφές για τους χώρους διαμονής και εστίασης που θα μπορούν στο πλαίσιο του Συμφώνου Ποιότητας να χρησιμοποιούν Πελοποννησιακά προϊόντα, Πελοποννησιακές συνταγές, Πελοποννησιακό κέρασμα, Πελοποννησιακό πρωινό, καθώς και τα σημεία όπου θα προβάλλονται τα προϊόντα της Πελοποννήσου. 

Επισημαίνεται ότι τα εξαγώγιμα προϊόντα της περιφέρειας θα προβάλλονται και στο τουριστικό portal της Πελοποννήσου . Οι επιχειρήσεις και τα προϊόντα που θα πληρούν τις προδιαγραφές θα πιστοποιούνται με ειδική σήμανση ενώ η Περιφέρεια θα ενισχύει την προβολή αυτών που θα συμμετέχουν ως ανταποδοτικό όφελος. Υπογραμμίζεται ότι θα υπάρχει ενιαία ταυτότητα και για την τουριστική προβολή, και για τα προϊόντα καθώς και για το Πελοποννησιακό Σήμα Ποιότητας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.