Στην εκδήλωση του TEDxHeraklion στις 28-2-2014 ο Julian Stubbs - Brand Communications Strategist
Ο Julian Stubbs, Άγγλος που εδρεύει στη Σουηδία, ασχολείται με τον στρατηγικό σχεδιασμό πόλεων και τουριστικών προορισμών. Αυτό που τον κάνει να ξεχωρίζει από άλλους επαγγελματίες του χώρο είναι ότι θεωρεί εξαιρετικά σημαντικό να αναδείξει έναν προορισμό πρώτα για τους ίδιους τους κατοίκους του, και όχι μόνο για τον δυνητικό επισκέπτη.
Ως καταξιωμένος επαγγελματίας του destination branding αριθμεί συνεργασίες με διεθνείς πελάτες από την εταιρεία παραγωγής του Hollywood Technicolor έως τη διοργάνωση του κονσέρτου για το βραβείο Νόμπελ Ειρήνης, ενώ είναι ο άνθρωπος που κρύβεται πίσω από το μότο και το σχεδιασμό ταυτότητας της Στοκχόλμη ως «Πρωτεύουσας της Σκανδιναβίας».
Σήμερα, δουλεύει πάνω σε αρκετά projects για το branding δήμων και πόλεων και παραδίδει σεμινάρια σε πανεπιστήμια αλλά και στο χώρο της βιομηχανίας,σχετικά με το τοπικό branding. Πρόσφατα έλαβε μέρος στο σχεδιασμό του branding της πόλης του Liverpool και έχει κληθεί να συνεργαστεί για ένα project με την Holland Branding.
Η UP είναι μια διαδικτυακή συμβουλευτική εταιρίας μάρκετινγκ που ιδρύθηκε στην Στοκχόλμη και τη Νέα Υόρκη το 2011 και σήμερα απασχολεί πάνω από 160 εργαζόμενους σε 19 πόλεις όλου του κόσμου.
Σαν συγγραφέας αλλά και σύμβουλος, ο Julian Stubbs ταξιδεύει περίπου 120 ημέρες το χρόνο από το το σπίτι του, λίγο έξω από τη Στοκχόλμη για να δουλέψει με πελάτες στην Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη και στον ελεύθερό του χρόνο διαβάζει Ιστορία ή βλέπει τους αγώνες της Liverpool FC μαζί με τους δύο γιους του.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.