# Δημοσιεύτηκε στο Smart Cities Council στις 20 Μαΐου 2015.Την μετάφραση την επιμελήθηκε ο Λάζαρος Αγαπίδης
Το Μόντρεαλ του Κεμπέκ, η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη του Καναδά, είναι ήδη περήφανη για την φήμη της ως ένα ψηφιακό κέντρο τεχνολογίας. Τώρα θέλει να γίνει ένα μοντέλο έξυπνης πόλης παγκόσμιας κλάσης. Δούλεψε σκληρά για να αποφασίσει πιο δρόμο να πάρει.
Το 2014 το Μόντρεαλ ίδρυσε ένα Γραφείο Έξυπνης και Ψηφιακής Πόλης με αποστολή να παρέχει ένα πλαίσιο «για τα έργα μετασχηματισμού που επηρεάζουν κάθε πτυχή της ζωής εδώ, είτε αυτά αφορούν την κυβέρνηση, τις υποδομές, τις δημόσιες υπηρεσίες ή τα κοινωνικά θέματα.»
Για να μπορεί αποτελεσματικά να αντανακλά τις ανάγκες των πολιτών του Μόντρεαλ, το γραφείο ξεκίνησε μια μεγάλη προσπάθεια διαλόγου με τους φορείς και τον ιδιωτικό τομέα της πόλης, με τους δημοτικούς υπαλλήλους και με τους ίδιους τους πολίτες. «Με την ανάλυση των πάνω από ένα εκατομμύριο τηλεφωνημάτων και των 40.000ων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έλαβε η υπηρεσία πληροφόρησης «311» το 2013, τις απαντήσεις των πάνω από 7.600 πολιτών σε τέσσερις έρευνες, τις διαβουλεύσεις με περισσότερους από 400ους συμμετέχοντες σε τοπικές δραστηριότητες κοινού σχεδιασμού, και με τις συχνές συναλλαγές με ανθρώπους σε όλο το νησί, το γραφείο έχει αναπτύξει μια σαφή κατανόηση του τι έχει μεγαλύτερη σημασία για τους πολίτες του Μόντρεαλ» αναφέρει η πόλη.
5 κύρια θέματα που εντοπίζονται.
Η πόλη λέει ότι, ως αποτέλεσμα του συνεχούς διαλόγου και με την έμπνευση των παγκοσμίων βέλτιστων πρακτικών, το Γραφείο Έξυπνης και Ψηφιακής Πόλης ανάπτυξε πέντε θέματα που θα οδηγήσουν την Στρατηγική Έξυπνης και Ψηφιακής Πόλης μέχρι το 2017:
- Αστική Κινητικότητα
- Άμεσες Υπηρεσίες στου Πολίτες
- Ποιότητα ζωής
- Δημοκρατική Διαδικασία
- Οικονομική Ανάπτυξη
Ένα άρθρο της Montreal Gazette σχετικά με το σχέδιο λέει ότι εντοπίστηκαν συνολικά 70 έργα προτεραιότητας. Μεταξύ αυτών είναι η επέκταση του δωρεάν δικτύου Wi-Fi, η ενσωμάτωση της υποδομής οπτικών ινών σε μεγάλες νέες οικοδομικές δραστηριότητες και την διευκόλυνση των επιχειρήσεων να φέρουν υψηλής ταχύτητας συνδέσεις μέσω Διαδικτύου στους κατοίκους.
Η ενθάρρυνση του κοινού στην χρήση των ανοιχτών δεδομένων που παρέχονται από την πόλη για την ανάπτυξη εφαρμογών με επίκεντρο τον πολίτη είναι ένα άλλο κομμάτι του σχεδίου, όπως και η απλοποίηση των τρόπων που μπορούν οι πολίτες να αλληλεπιδρούν με την πόλη με την ενημέρωση της ιστοσελίδας της και της υπηρεσίας πληροφόρησης «311».
Διαβάστε επίσης :
Διαβάστε επίσης :
- Πως η Στοκχόλμη δουλεύει το όραμα της έξυπνης πόλης
- Πως η Βαρκελώνη δουλεύει το όραμα της έξυπνης πόλης
- Η Επανίδρυση του Eindhoven : από μια βιομηχανική πόλη σε παρακμή σε μια πρωτεύουσα πόλη μιας περιοχής τεχνολογίας και design
- Η Ψηφιακή Ατζέντα της Βιέννης : Οργανώνοντας τη διαδικασία στρατηγικής από κάτω προς τα πάνω σε μια έξυπνη πόλη
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.