Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016

Πώς το LIKE BERLIN βοηθά τους κατοίκους να εκφραστούν για την ταυτότητα της πόλης

Στη δημοσίευση στο The Place Brand Observer ο Dirk Krischenowski, Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της dotBERLIN, ασχολείται με το πώς οι πόλεις μπορούν να δώσουν στους κατοίκους τους μια φωνή και μια πλατφόρμα για να μοιράζονται την άποψή τους σχετικά με την ταυτότητα της πόλης, χρησιμοποιώντας το παράδειγμα μιας πρωτοβουλίας  μάρκετινγκ της πόλης  του Βερολίνου.
Την μετάφραση επιμελήθηκε ο Μανώλης Τσαγκαράκης

Περίπου 40 γνωστές εταιρείες, που κυμαίνονται από την αγαπημένη αεροπορική εταιρεία του Βερολίνου AirBerlin μέσω του γίγαντα της διαφήμισης Ströer μέχρι και τη Λοταρία του Βερολίνου, είναι εταίροι της νέας "μάρκετινγκ πόλης" bottom-up πρωτοβουλίας στο Βερολίνο.

Στόχος της ανορθόδοξης αυτής δημόσιας πρωτοβουλίας «LIKE BERLIN» είναι να μάθουμε ποιο είναι το τυπικό συναίσθημα που χαρακτηρίζει το Βερολίνο. Οι εγκέφαλοι πίσω από την πρωτοβουλία, ο networker Αλέξανδρος «Sacha» Wolf και ο διαφημιστής Karsten Kossatz, στοχεύουν επίσης στο να προσδιορίσουν τις αξίες και τους άγραφους νόμους του Βερολίνου και των Βερολινέζων.

Πως δουλεύει
Πως λειτουργεί αυτό; Με επισημάνσεις κυριολεκτικά σε κάθε ανοιχτό χώρο στο Βερολίνο με ένα «Β», όπου οι άνθρωποι δίνουν τις απαντήσεις στα ακόλουθα ερωτήματα:


Ποιες είναι οι τρεις βασικές αξίες του Βερολίνου;
  • Πώς ξέρετε ότι είστε στο Βερολίνο;
  • Πότε νιώθεις Βερολινέζος;
  • Τι είναι απολύτως απαγορευμένο για τους Βερολινέζους;
Έχει αυξηθεί η συνειδητοποίηση από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, από δημοσκοπήσεις στο διαδίκτυο και συγκινητικές φωτογραφίες με Βερολινέζους με την απάντησή τους από κάτω.

Επί του παρόντος, οι ακτιβιστές έχουν συμπυκνώσει τις πολλές δεκάδες χιλιάδες απαντήσεις στο «Κώδικα του Βερολίνου», ο οποίος θα δημοσιευθεί σε ένα φυλλάδιο. Στη συνέχεια θα παραδοθεί σε κάθε έναν από τους περίπου 50.000 νέους Βερολινέζους που μετακομίζουν στην πόλη κάθε χρόνο, καθώς και εκείνων που θα επισκεφθούν το Βερολίνο με αεροπλάνο.

Επίπτωση
Η πρωτοβουλία «Like Berlin» έρχεται την κατάλληλη στιγμή, δεδομένου ότι η πόλη έχει ήδη τη δική της εκστρατεία «Γίνε το Βερολίνο» που τρέχει για μια δεκαετία και παρουσιάζει συμπτώματα κόπωσης και υπερ-κατανάλωσης του προϋπολογισμού. Το «Γίνε το Βερολίνο» έχει επικριθεί έντονα για τη μη συμμετοχή των πολιτών του Βερολίνου στην εκστρατεία. Ως εκ τούτου, στη σημερινή εποχή της συμμετοχής των πολιτών και της συμμετοχής στα κοινά ακούγεται σαν μια μεγάλη ιδέα να αφήσει τους Βερολινέζους να δημιουργήσουν τη δική τους εκδοχή της ταυτότητας της μητρόπολης τους.

Το «LIKE BERLIN» θα μπορούσε επίσης να βοηθήσει στη διαμόρφωση ενός νέου brand του Βερολίνου, το οποίο έπρεπε να είχε γίνει εδώ και καιρό. Η Πύλη του Βρανδεμβούργου στο άνω των 30 ετών λογότυπο, το οποίο δημιουργήθηκε μετά την πτώση του τείχους, έχει καιρό ξεπεραστεί στην καρδιά των ανθρώπων από τον Τηλεοπτικό Πύργο του Βερολίνου ως πιο σημαντικό ορόσημο.

Η χρήση ενός μοναδικού γράμματος έχει κάποια παράδοση στο City Branding. Η Αμβέρσα διεκδικεί το πρώτο γράμμα της αλφαβήτου, «Α», για να είναι η «πρώτη» πόλη στο Βέλγιο. Η Μελβούρνη παίζει με ένα πολύ μοντέρνο "Μ" και το Ντένβερ με ένα «D» ως μια ενιαία εικόνα για να προσδιορίσει την πόλη.

Με πάνω από 3.000.000 επαφές στα μέσα ενημέρωσης η νέα καμπάνια «Β όπως λέμε Βερολίνο» μπορεί να έχει πιθανότητες να αποκτήσει αρκετή πρόσφυση για να διαμορφώσει το «Β» ως συνώνυμο για το Βερολίνο σε όλο τον κόσμο.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με το LIKE BERLIN στην επίσημη ιστοσελίδα και στη σελίδα στο Facebook

Σχετικά με τον Dirk Krischenowski

Dirk Krischenowski  είναι Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της dotBERLIN GmbH & Co. KG, η εταιρεία που λειτουργεί την επέκταση τομέα .berlin. Ίδρυσε την εταιρεία το 2005.

Από τα τέλη της δεκαετίας του 1990, ο Dirk ανέπτυξε την ιδέα των επεκτάσεων στο τομέα ως μοναδική ταυτότητα και τον τόπο εργαλείο branding για τις πόλεις και τις περιφέρειες στο Διαδίκτυο. Ο Dirk συνέβαλε σημαντικά στη δημιουργία νέων domain-επεκτάσεις από τον εποπτεύων φορέα του Διαδικτύου ICANN το 2014.Ο Dirk δημοσιεύσει διάφορα έγγραφα σχετικά με το πώς οι τοπικές επεκτάσεις συμβάλλουν στο Place branding. Επίσης, υπήρξε ομιλητής σε πολυάριθμα συνέδρια σχετικά με το θέμα, συμπεριλαμβανομένων των Φόρουμ των Ηνωμένων Εθνών για τη Διακυβέρνηση του Διαδικτύου, το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, το ICANN, Eurocities και πολλές άλλες εκδηλώσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.