
Την καινοτομία αυτή που από τον Σεπτέμβριο του 2000 εφάρμοσε ο δήμος Καρδίτσας, την μιμήθηκαν πολλές πόλεις στην Ελλάδα πιστεύοντας ότι είναι μέτρο που μπορεί να αποδώσει μακροπρόθεσμα και να συμβάλλει στην ευαισθητοποίηση του δημότη και στην αλλαγή της νοοτροπίας του σε ότι αφορά τη χρήση του αυτοκινήτου. Η Καρδίτσα είναι μια επίπεδη πόλη και οι αποστάσεις είναι τόσο μικρές που η κίνηση με το ποδήλατο θα μπορούσε να σημαίνει ταχύτητα στη διεκπεραίωση των εργασιών, ευχαρίστηση και άθληση μαζί.
Παράλληλα με τον τρόπο αυτό ενισχύεται το μήνυμα "Πράσινο στους πολίτες - κόκκινο στα Ι.Χ." και στη γενικότερη φιλοσοφία για αλλαγή νοοτροπίας στη χρήση του αυτοκινήτου.
H Καρδίτσα είναι μια από τις 61 Ελληνικές Πόλεις της χώρας που στις 22 Σεπτεμβρίου συμμετέχει στην "Ημέρα χωρίς αυτοκίνητο", γεγονός που απέδωσε σημαντικά κι ελπιδοφόρα αποτελέσματα, τόσο σε ότι αφορά τη συνεργασία ΥΠΕΧΩΔΕ - Τοπικής Αυτοδιοίκησης όσο και σε ότι αφορά τη συμμετοχή των δημοτών, η οποία απέδειξε ότι οι δημότες" εγκρίνουν και τιμούν" κάθε προσπάθεια που αποσκοπεί σε μια καλύτερη ποιότητα ζωής.
Το μήνυμα "Πράσινο στους πολίτες - κόκκινο στα Ι.Χ. " είναι ανάγκη ν' αποκτήσει διαχρονική αναφορά και δημιουργική δυναμική, προκειμένου να συμβάλλει στη διαμόρφωση ενός ποιοτικού πλαισίου ενεργοποίησης και συμμετοχής στις από δω και πέρα δράσεις που θα γίνουν για την επανένταξη του ποδηλάτου στην καθημερινή κίνηση της Καρδίτσας. Το δίκτυο ποδηλατοδρόμων, πρόταση που κατατέθηκε για πρώτη φορά το Δεκέμβριο του '98 από το δήμο Καρδίτσας στο ΥΠΕΧΩΔΕ για χρηματοδότηση φαίνεται πως μπορεί να γίνει πράξη, αφού βάσιμα πιστεύεται ότι η Καρδίτσα δικαιούται να είναι στη λίστα των πόλεων που θα χρηματοδοτηθούν από το ΥΠΕΧΩΔΕ για το έργο αυτό.
*Από την ιστοσελίδα του Δήμου Καρδίτσας
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.