Σάββατο, 22 Μαΐου 2010

Τορόντο : Πρόγραμμα προώθησης της πόλης

Πριν μερικές ημέρες ο διαχειριστής του blog απέκτησε διαδικτυακή επικοινωνία με την ομάδα μεταπτυχιακών φοιτητών στον τομέα της Πολιτιστικής Διαχείρισης του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου.Εύχομαι να δοθεί η ευκαιρία να γνωριστούμε και από κοντά.Η ομάδα αυτή έχει και διαδικτυακή παρουσία στη διεύθυνση culture30.ning.com

Ήδη το "Πόλεις και Πολιτικές" δημοσίευσε το ενδιαφέρον κείμενο της κ.Μαρίας Ψαρρού με τίτλο "Τα φεστιβάλ στις πόλεις της δημιουργίας".

Σήμερα δημοσιεύουμε την εργασία που επιμελήθηκαν οι Ελισάβετ Σολωμού (Αρχαιολόγος) - Διονύσης Φλεβοτόμος (Αρχαιολόγος-Ξεναγός) - Κλεοπάτρα Οικονομίδου (Κοινωνιολόγος) - Μαρία Κουσούτη (Αρχειονόμος) με θέμα το project για την προώθηση της πόλης του Τορόντο ,τους οποίους ευχαριστώ  .
Όλοι είναι μεταπτυχιακοί φοιτητές στην Πολιτιστική Διαχείριση του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου. Η παρουσίαση έγινε στο πλαίσιο του μαθήματος Πολιτιστικό Μάρκετινγκ και Επικοινωνία (υπεύθυνη καθηγήτρια κ. Μπέτυ Τσακαρέστου).

Τί  έκαναν λοιπόν στο Τορόντο ;Το 2004…
  • ο οργανισμός Tourism Toronto
  • η Πόλη του Τορόντο
  • το Υπουργείο Τουρισμού και Αναψυχής
  • η Συμμαχία της πόλης του Τορόντο,
δημιούργησαν το Toronto Branding Project με στόχο :

  • να δημιουργηθεί ένα ενιαίο εμπορικό σήμα (brand) του Τορόντο
  • να αναπτυχθεί ένας νέος τρόπος που θα επικοινωνήσει την ισχυρή και δυναμική ταυτότητα της πόλης στον υπόλοιπο κόσμο.
  • Να καθοριστεί και να προωθηθεί η ιδιαίτερη ταυτότητα του Τορόντο
  • Να αναδειχθεί το προφίλ του ως ένας σημαντικός παγκόσμιος τουριστικός και επιχειρηματικός προορισμός.

Διαβάστε πλήρη παρουσίαση του project προώθησης του Τορόντο

Δείτε επίσης το video της εκστρατείας

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου