Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Valencia : Governance and assessment of urban branding policies

Valencia
Από το 1998 παρακολουθώ τις δραστηριότητες του δικτύου Eurocities, που συνενώνει τις μεγαλύτερες πόλεις της Ευρώπης σε ποικίλα θεματικά πεδία.Πρόσφατα ο Δήμος Ηρακλείου μαζί με άλλες Ευρωπαϊκές πόλεις συγκρότησαν την ομάδα εργασίας με τίτλο “Branding Management & City Attractiveness” με σκοπό τη μελέτη του θέματος των προωθητικών ενεργειών για την προβολή των πόλεων ( Ταυτότητα και marketing ).

Ήδη η ομάδα έχει οργανώσει δύο συναντήσεις (στη Λυόν στις 3 Φεβρουαρίου και στο Τέμπερε στις 23 και 24 Ιουνίου).
Ακολουθεί συνάντηση στη Βαλένθια στις 16-17 Σεπτεμβρίου.

Δημοσιεύω το πρόγραμμα της συνάντησης , ομολογώ με πικρία, γιατί η πόλη του Ηρακλείου δεν θα είναι παρούσα.Διαφωνία Υπουργείου Εσωτερικών και Επιτρόπου Ελεγχτικού συνεδρίου για το ποιός πρέπει να εγκρίνει τη μετακίνηση , την ακυρώνει.Τα συμπεράσματα στους αναγνώστες.


Valencia, 16-17 Σεπτεμβρίου 2010

Thursday 16th September 2010
10.00‐12.00 : Welcome and launch of the meeting
10.00‐10.30 : registration and welcome coffee
10.30‐11.00 : welcome by the hosting city
11.00‐12.00 : meeting objectives and agenda (P. Justesen, M. Michel)
12.00‐15.00: Lunch and Cities presentations
12.00‐13.00: 3 city presentations
13.00‐14.00: lunch break
14.00‐15.00: 3 city presentations
15.00‐18.00: parallel working groups
15.00‐16.00: “Leadership, Governance and City Branding” by Sicco Van Gelder
16.00‐17.30: Thematic working groups
Group 1: Why and how to build a urban brand? Reasons, conditions, steps,
stakeholders, key factors of success (more information will follow).
Group 2: The management of the brand : Economic models, evolution of the brand,
leadership…(more information will follow).
17.30‐18.00: Summary
Friday 17th September 2010
9.00‐10.30: The role of rankings and surveys regarding to attractiveness & first results of City
Attractiveness mapping. By CMN Partners
10.30‐11.00: Debate
11.00‐11.15 : Coffee break
11.15‐12.00 : First results of the « best practice guide in urban branding & marketing conducted
in the framework of the working group. By Algoé
12.00‐13.00 : 1) Presentation of EUROCITIES Annual meeting in Zaragoza
2) The working group in 2011
13.00‐14.00: Lunch
14.00‐17.00: Case study of the hosting city: Valencia
14.00‐ 15.00: Valencia’s Strategic Sectors of Development. First‐class Tourism,
Environmental Quality and Technology. Benefits for citizens.
15.00‐ 16.00: Branding management through Big Sports’ Events
16.00‐ 17.00: Turismo Valencia Convention Bureau
18.00: Guided visit: Guided Walking Tour Old City Centre

Διαβάστε επίσης την ανάρτηση Κτίζοντας τη ταυτότητα και ελκυστικότητα μιας πόλης

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.