Τετάρτη, 24 Νοεμβρίου 2010

Βραζιλία :Μια μεγάλη χώρα αυτοπαρουσιάζεται

Στην πολλή επιτυχημένη Expo 2010 Shanghai China οι χώρες που συμμετείχαν πρόβαλλαν το σύγχρονο πρόσωπό τους, επικοινώνησαν τους στόχους τους και προσπάθησαν να επηρεάσουν με τις κατάλληλες προωθητικές ενέργειες την γνώμη των επισκεπτών που ανήλθαν συνολικά σε 74.000.000 στην εξάμηνη διάρκεια της έκθεσης
Μια από τις πιο δυναμικές οικονομίες σε παγκόσμιο επίπεδο είναι η Βραζιλία.Πως παρουσίασε η ίδια τον εαυτό της , τους στόχους και τις ελπίδες της ;

O Μανώλης Τσαγκαράκης, οικονομολόγος συνεργάτης του "Πόλεις και Πολιτικές" μας παρουσιάζει την  Βραζιλία στην έκθεση.

Βραζιλία: «πέρα από το ποδόσφαιρό»


To θέμα του περίπτερου της Βραζιλίας ήταν :Pulsing Cities: Feel the Life of Brazilian Cities και είχε έκταση περίπου  2,000 τετραγωνικά μέτρα και επικεντρώνονταν :

• Αναδυόμενη Οικονομία
• Σπίτι του Mundial 2014
• Σπίτι των Ολυμπιακών Αγώνων 2016
• Επιθυμεί να παρουσιαστεί σαν μια χώρα με κάτι παραπάνω από το ποδόσφαιρο, τη Samba και το καρναβάλι
• Πραγματοποιείται προσπάθεια επαναπροσδιορισμού της ταυτότητας της χώρας
• Έμφαση στη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας καθώς το 46% της ενέργειας προέρχεται από τέτοιου είδους πηγές
• Προβολή της ισχυρής οικονομίας της χώρας καθώς και των αξιόπιστων τραπεζικών, ασφαλιστικών κ.α. ιδρυμάτων

Όσο αφορά την έκθεση «Shanghai 2010»:

• Στο Room Of the Daily Scenes ο επισκέπτης έχει την πρώτη επαφή με τη χώρα
• Στο Room of the Brazilian Happiness μπορεί κάποιος να ενημερωθεί για τις τοπικές εορτές και τα διάφορα φεστιβάλ. Θα εκπλαγεί ευχάριστα μάλιστα μαθαίνοντας ότι εκτός από το Ρίο, πραγματοποιούνται διαφορετικά καρναβάλια σε διαφορετικά μέρη της Βραζιλίας. Επίσης, γίνετε παρουσίαση των μεγάλων αθλητικών ονομάτων της Βραζιλίας.
• Στο Room of the Brazilian Cities εκτός από τουριστικές πληροφορίες για τα διάφορα μέρη που μπορεί να απολαύσει ο επισκέπτης υπάρχουν και πληροφορίες για τις πόλεις που θα φιλοξενήσουν τους αγώνες για το παγκόσμιο κύπελλο του 2014.

Διαχωρισμός του ενδιαφέροντος και επιλογή στόχων:

• Έμφαση στους Κινέζους επενδυτές
• Προσέλκυση επιστημόνων διαφόρων ειδικοτήτων
• Αύξηση του ενδιαφέροντος επιχειρηματιών διαφόρων κλάδων
• Ενημέρωση Διπλωματών
• Ενημέρωση των απεσταλμένων διαφόρων χωρών

Ενέργειες:

• Οργάνωση Φόρουμ για να συζητηθούν τα κυριότερα σημεία της έκθεσης «Better City – Better Life»
• Παρουσίαση των αθλημάτων στο κοινό σαν διασκέδαση και σαν υγιεινό τρόπο ζωής παράλληλα, όμως προσήλωση στο στόχο για παρουσίαση των αθλημάτων σαν επενδυτική λύση για τους επιχειρηματίες. Και το κοινό αλλά και οι επενδυτές θέλουν διαφορετική αντιμετώπιση ανάλογα με τις απαιτήσεις και τις ανάγκες τους.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου