Βρυξέλλες, 8 Σεπτεμβρίου 2011:
Το Βερολίνο έχει γίνει η πιο καθαρή των μεγάλων πόλεων της Ευρώπης, ενώ οι πολίτες του Μιλάνου και της Ρώμης αναγκάζονται να υποστούν την χειρότερη ατμοσφαιρική ρύπανση των μεγάλων αστικών κέντρων. Μια νέα μελέτη της γερμανικής περιβαλλοντικής οργάνωσης BUND και του Ευρωπαϊκού Γραφείου Περιβάλλοντος, ανέλυσε τις προσπάθειες 17 ευρωπαϊκών πόλεων για τη βελτίωση της ποιότητας του αέρα μεταξύ του 2005 και του 2010. Τα αποτελέσματα θα αυξήσουν τις πιθανότητές της επανεκλογής του Δήμαρχου Klaus Wowereit στις 18 Σεπτεμβρίου και θα διαψεύσουν τον ισχυρισμό της αντιπάλου του της Renate Kunast από το Πράσινο Κόμμα, ότι είχε παραμελήσει το περιβάλλον.Ένας εκπρόσωπος για τους συντάκτες της μελέτης μας είπαν ότι το Βερολίνο είχε σημειώσει μεγάλη πρόοδο στη μείωση της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων καθώς και στην προώθηση της χρήσης του ποδηλάτου. «Ο αριθμός των μετακινήσεων με αυτοκίνητο έχει μειωθεί κατά έξι τοις εκατό της συνολικής κυκλοφορίας, ενώ η χρήση του ποδήλατου έχει διπλασιάσει το ποσοστό της ως μέσω αστικής μετακίνησης», εξήγησε ο Werner Reh. Επαίνεσε επίσης στο Βερολίνο για την αυστηρή τήρηση των περιβαλλοντικών ζωνών της. Αλλά και ο ίδιος είπε ότι το Βερολίνο θα μπορούσε να κάνει περισσότερα για να προωθήσει τη χρήση των δημόσιων μέσων μεταφοράς. «Αν και στη Στοκχόλμη περίπου 50 τοις εκατό των μετακινουμένων χρησιμοποιούν τα λεωφορεία, τα τραμ ή το τρένο, το αντίστοιχο ποσοστό για το Βερολίνο είναι κάτω από 30 τοις εκατό».
Η μελέτη επίκρινε τον δημάρχο του Λονδίνου για την έλλειψη δράσης για την αντιμετώπιση των επικίνδυνων σωματιδίων αιθάλης. Η βρετανική πρωτεύουσα κατατάσσεται ως μια από τις πιο ανθυγιεινές ευρωπαϊκές πόλεις. Οι συντάκτες της μελέτης ανέφεραν πως ήταν λυπηρό που ο δήμαρχος Μπόρις Τζόνσον ακύρωσε τη δυτική επέκταση της ζώνης κυκλοφοριακού τέλους και σημείωσε ότι τα σχέδια για τα νέα υβριδικά λεωφορεία είχαν περιοριστεί και ότι οι δημόσιες μεταφορές είχαν βιώσει έντονες αυξήσεις των εισιτηρίων. Ενώ επαίνεσαν τις προσπάθειες της πόλης για την προώθηση της ποδηλασίας και την ενθάρρυνση των πεζών, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το Λονδίνο το 2012, όταν θα φιλοξενήσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες, θα εξακολουθεί να μην είναι τόσο καθαρή πόλη όσο το Βερολίνο.Ο James Grugeon, διευθύνων σύμβουλος της Προστασίας του Περιβάλλοντος του Ηνωμένου Βασιλείου, δήλωσε ότι τα αποτελέσματα ήταν ένα φιάσκο για το Λονδίνο στην πορεία του προς τους Ολυμπιακούς Αγώνες. «Αυτή η ανεξάρτητη πανευρωπαϊκή μελέτη των δράσεων για την αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης είναι ένα διεθνές φιάσκο για το Λονδίνο, την κυβέρνηση και τον δήμαρχο».
Η κατάταξη
1) Βερολίνο, 84/100
2) Κοπεγχάγη, 82/100
3) Στοκχόλμη, 82/100
4) Βιέννης, 80/100
5) Ζυρίχη, 80/100
6) Άμστερνταμ, 71/100
7) Λυών, 67/100
8) Γλασκώβη, 64/100
9) Γκρατς, 64/100
10) Παρίσι, 62/100
11) Βρυξέλλες, 58/100
12) Λονδίνου, 58/100
13) Μαδρίτη, 58/100
14) Στουτγάρδη, 58/100
15) Ντίσελντορφ, 51/100
16) Μιλάνο, 44/100
17) Ρώμη, 38/100
Το Βερολίνο έχει γίνει η πιο καθαρή των μεγάλων πόλεων της Ευρώπης, ενώ οι πολίτες του Μιλάνου και της Ρώμης αναγκάζονται να υποστούν την χειρότερη ατμοσφαιρική ρύπανση των μεγάλων αστικών κέντρων. Μια νέα μελέτη της γερμανικής περιβαλλοντικής οργάνωσης BUND και του Ευρωπαϊκού Γραφείου Περιβάλλοντος, ανέλυσε τις προσπάθειες 17 ευρωπαϊκών πόλεων για τη βελτίωση της ποιότητας του αέρα μεταξύ του 2005 και του 2010. Τα αποτελέσματα θα αυξήσουν τις πιθανότητές της επανεκλογής του Δήμαρχου Klaus Wowereit στις 18 Σεπτεμβρίου και θα διαψεύσουν τον ισχυρισμό της αντιπάλου του της Renate Kunast από το Πράσινο Κόμμα, ότι είχε παραμελήσει το περιβάλλον.Ένας εκπρόσωπος για τους συντάκτες της μελέτης μας είπαν ότι το Βερολίνο είχε σημειώσει μεγάλη πρόοδο στη μείωση της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων καθώς και στην προώθηση της χρήσης του ποδηλάτου. «Ο αριθμός των μετακινήσεων με αυτοκίνητο έχει μειωθεί κατά έξι τοις εκατό της συνολικής κυκλοφορίας, ενώ η χρήση του ποδήλατου έχει διπλασιάσει το ποσοστό της ως μέσω αστικής μετακίνησης», εξήγησε ο Werner Reh. Επαίνεσε επίσης στο Βερολίνο για την αυστηρή τήρηση των περιβαλλοντικών ζωνών της. Αλλά και ο ίδιος είπε ότι το Βερολίνο θα μπορούσε να κάνει περισσότερα για να προωθήσει τη χρήση των δημόσιων μέσων μεταφοράς. «Αν και στη Στοκχόλμη περίπου 50 τοις εκατό των μετακινουμένων χρησιμοποιούν τα λεωφορεία, τα τραμ ή το τρένο, το αντίστοιχο ποσοστό για το Βερολίνο είναι κάτω από 30 τοις εκατό».
Η μελέτη επίκρινε τον δημάρχο του Λονδίνου για την έλλειψη δράσης για την αντιμετώπιση των επικίνδυνων σωματιδίων αιθάλης. Η βρετανική πρωτεύουσα κατατάσσεται ως μια από τις πιο ανθυγιεινές ευρωπαϊκές πόλεις. Οι συντάκτες της μελέτης ανέφεραν πως ήταν λυπηρό που ο δήμαρχος Μπόρις Τζόνσον ακύρωσε τη δυτική επέκταση της ζώνης κυκλοφοριακού τέλους και σημείωσε ότι τα σχέδια για τα νέα υβριδικά λεωφορεία είχαν περιοριστεί και ότι οι δημόσιες μεταφορές είχαν βιώσει έντονες αυξήσεις των εισιτηρίων. Ενώ επαίνεσαν τις προσπάθειες της πόλης για την προώθηση της ποδηλασίας και την ενθάρρυνση των πεζών, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το Λονδίνο το 2012, όταν θα φιλοξενήσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες, θα εξακολουθεί να μην είναι τόσο καθαρή πόλη όσο το Βερολίνο.Ο James Grugeon, διευθύνων σύμβουλος της Προστασίας του Περιβάλλοντος του Ηνωμένου Βασιλείου, δήλωσε ότι τα αποτελέσματα ήταν ένα φιάσκο για το Λονδίνο στην πορεία του προς τους Ολυμπιακούς Αγώνες. «Αυτή η ανεξάρτητη πανευρωπαϊκή μελέτη των δράσεων για την αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης είναι ένα διεθνές φιάσκο για το Λονδίνο, την κυβέρνηση και τον δήμαρχο».
Η κατάταξη
1) Βερολίνο, 84/100
2) Κοπεγχάγη, 82/100
3) Στοκχόλμη, 82/100
4) Βιέννης, 80/100
5) Ζυρίχη, 80/100
6) Άμστερνταμ, 71/100
7) Λυών, 67/100
8) Γλασκώβη, 64/100
9) Γκρατς, 64/100
10) Παρίσι, 62/100
11) Βρυξέλλες, 58/100
12) Λονδίνου, 58/100
13) Μαδρίτη, 58/100
14) Στουτγάρδη, 58/100
15) Ντίσελντορφ, 51/100
16) Μιλάνο, 44/100
17) Ρώμη, 38/100
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.