@Του Δημοσθένη Μπρούσαλη
Σύγχρονα “εργαλεία” επικοινωνίας βοηθούν αποτελεσματικά την Καβάλα στην προσπάθειά της να γίνει προορισμός κρουαζιέρας.
Υποστηρίζοντας τη συντονισμένη προσπάθεια της πόλης της Καβάλας και των φορέων της, να καταστεί ο τόπος προορισμός κρουαζιέρας, μελετήθηκε η εξειδικευμένη ταυτότητα της Καβάλας, η αντίστοιχη στρατηγική επικοινωνίας, και τα αναγκαία στοχευμένα “εργαλεία” προβολής.
Με αφορμή την παρουσία της πόλης σε δύο κλαδικές εκθέσεις (Sea trade Εurope/ Aμβούργο και Cruise & Tourism/Ηράκλειο), μελετήθηκε η συνολική προσέγγιση των εταιριών κρουαζιέρας, θέμα που αποτελεί τυπικό παράδειγμα επικοινωνίας Business to business (B2B), καθώς το κοινό – στόχος ήταν επαγγελματίες κρουαζιέρας και όχι οι τουρίστες.
Μετρήθηκε η “περιουσία” του τόπου, τα θετικά του ως προορισμός, οι σχετικές υποδομές, τα σημεία που υπερέχει, και επαναδιατάχθηκε το σύνολο της πληροφορίας αυτής με άξονα το τι ακριβως ζητούν οι εταιρίες κρουαζιέρας. Τα στοιχεία αυτά συμπληρώθηκαν με τις απαραίτητες τεχνικές πληροφορίες, που τα κάνουν άμεσα αξιοποιήσιμα.
Με αυτά τα δεδομένα και κάτω από τα κεντρικά συνθήματα ¨Κavala Greece: Νorth Aegean’s best kept secret finally revealed” και “Kavala Greece: Ideal for cruises, open fοr business” σχεδιάστηκαν το περίπτερο της πόλης στις 2 εκθέσεις, το εξειδικευμένο έντυπο τύπου “χάρτης”, το ηλεκτρονικό διαδραστικό έντυπο pdf (που παρουσιάζεται εδώ), η ειδική B2B παρουσίαση που χρησιμοποιήθηκε στις κατ’ιδίαν συναντήσεις και προετοιμάστηκε η παρουσίαση / ομιλία στο συνέδριο στο Ηράκλειο. Ακόμη, σχεδιάστηκε και κατασκευάζεται το εξειδικευμένο site κρουαζιέρας της Καβάλας.
Η προσπάθεια στέφθηκε από πλήρη επιτυχία, οι στόχοι που τέθηκαν καλύφθηκαν απόλυτα και έγινε το πρώτο σταθερό βήμα για να πετύχει ο τόπος τον τελικό του στόχο:
Να κατακτήσει η Καβάλα την θέση που της αξίζει στο χώρο των προορισμών κρουαζιέρας.
Σύγχρονα “εργαλεία” επικοινωνίας βοηθούν αποτελεσματικά την Καβάλα στην προσπάθειά της να γίνει προορισμός κρουαζιέρας.
Υποστηρίζοντας τη συντονισμένη προσπάθεια της πόλης της Καβάλας και των φορέων της, να καταστεί ο τόπος προορισμός κρουαζιέρας, μελετήθηκε η εξειδικευμένη ταυτότητα της Καβάλας, η αντίστοιχη στρατηγική επικοινωνίας, και τα αναγκαία στοχευμένα “εργαλεία” προβολής.
Με αφορμή την παρουσία της πόλης σε δύο κλαδικές εκθέσεις (Sea trade Εurope/ Aμβούργο και Cruise & Tourism/Ηράκλειο), μελετήθηκε η συνολική προσέγγιση των εταιριών κρουαζιέρας, θέμα που αποτελεί τυπικό παράδειγμα επικοινωνίας Business to business (B2B), καθώς το κοινό – στόχος ήταν επαγγελματίες κρουαζιέρας και όχι οι τουρίστες.
Μετρήθηκε η “περιουσία” του τόπου, τα θετικά του ως προορισμός, οι σχετικές υποδομές, τα σημεία που υπερέχει, και επαναδιατάχθηκε το σύνολο της πληροφορίας αυτής με άξονα το τι ακριβως ζητούν οι εταιρίες κρουαζιέρας. Τα στοιχεία αυτά συμπληρώθηκαν με τις απαραίτητες τεχνικές πληροφορίες, που τα κάνουν άμεσα αξιοποιήσιμα.
Με αυτά τα δεδομένα και κάτω από τα κεντρικά συνθήματα ¨Κavala Greece: Νorth Aegean’s best kept secret finally revealed” και “Kavala Greece: Ideal for cruises, open fοr business” σχεδιάστηκαν το περίπτερο της πόλης στις 2 εκθέσεις, το εξειδικευμένο έντυπο τύπου “χάρτης”, το ηλεκτρονικό διαδραστικό έντυπο pdf (που παρουσιάζεται εδώ), η ειδική B2B παρουσίαση που χρησιμοποιήθηκε στις κατ’ιδίαν συναντήσεις και προετοιμάστηκε η παρουσίαση / ομιλία στο συνέδριο στο Ηράκλειο. Ακόμη, σχεδιάστηκε και κατασκευάζεται το εξειδικευμένο site κρουαζιέρας της Καβάλας.
Να κατακτήσει η Καβάλα την θέση που της αξίζει στο χώρο των προορισμών κρουαζιέρας.
@Ποιός είναι ο Δημοσθένης Μπρούσαλης
Ο Δημοσθένης Μπρούσαλης είναι σύμβουλος branding και επικοινωνίας. Eίναι ιδρυτικό μέλος της εταιρίας DASC Branding, όπου κατέχει τη θέση του Γενικού Διευθυντή. Η δημιουργική ομάδα της DASC εξειδικεύεται σε μελέτες στρατηγικής και χτισίματος Εικόνας και Ταυτότητας (branding) κατέχοντας ηγετική θέση στην ελληνική αγορά.
Σημαντικές μελέτες branding που επιμελήθηκε o Δ. Μπρούσαλης έχουν κατ’ επανάληψη βραβευτεί, δημοσιευτεί και εκτεθεί στην Eλλάδα και το εξωτερικό. Εχει υπάρξει βασικός εισηγητής σε συνέδρια και ημερίδες στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και μέλος επιτροπών εμπειρογνομώνων και κριτικών επιτροπών ελληνικών και διεθνών διαγωνισμών.
Eίναι μέλος της ΙCOGRADA, και τακτικό μέλος της Ένωσης Γραφιστών Eλλάδας, της οποίας διετέλεσε πρόεδρος του ΔΣ το διάστημα 2004-2008, συμμετέχοντας ενεργά στην ριζική αναμόρφωση της.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.