Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

3RD INTERNATIONAL PLACE BRANDING CONFERENCE and 2ND INTERNATIONAL PLACE MANAGEMENT CONFERENCE

The Business of Place: Critical, practical and pragmatic perspectives
Manchester Metropolitan University 13th-16th February 2013
Conference Chairs: Professor Cathy Parker and Ares Kalandides

Place branding, place management, place marketing, strategic spatial development, public-private place partnerships όλα συνώνυμα που περιγράφουν ένα πράγμα - την εφαρμογή επιχειρηματικών αρχών στην διαχείριση των Τόπων.Η γλώσσα και οι συμβάσεις των επιχειρήσεων έχουν εξαπλωθεί σε όλο τον κόσμο, σε τοποθεσίες όλων των κλιμάκων, από τη διαχείριση απομακρυσμένων περιοχών μέχρι και το branding κρατών.  Αυτή η ευρεία επέκταση των αρχών της αγοράς σε τόπους (περιοχές, πόλεις, περιφέρειες, χώρες κι ακόμη και σε ηπείρους) δεν είναι χωρίς κριτικές,  πολλοί οικονομολόγοι  εξηγούν ότι οι επιχειρήσεις ανταγωνίζονται και όχι οι τόποι.  Παρ 'όλα αυτά, οι ηγεσίες των τοπικών αυτοδιοικήσεων ενδιαφέρονται ισχυράγια την ανταγωνιστικότητα των Τόπων.
 
Ο στόχος αυτού του συνεδρίου είναι η αποδοχή αυτών των εναλλακτικών πραγματικοτήτων και η δημιουργία μιας «πράσινης ζώνης» για τους συμμετέχοντες ,να εκφράσουν την άποψή τους για την επιχειρηματικότητα των τόπων για τους  σκοπούς της θεωρητικής και πρακτικής ανάπτυξης.  Βασισμένο στο Μάντσεστερ,οι σύνεδροι θα διαδραματίσουν ένα σημαντικό ρόλο στην κατανόηση της κατάστασης των γνώσεων για επαγγελματίες, ακαδημαϊκούς και για τους πολιτικούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.