Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

Στρατηγικές Ανάπτυξης: Το Place Marketing ως εργαλείο χωρικής ανταγωνιστικότητας

Στο συνέδριο που έγινε στη Θεσσαλονίκη από 22 έως 23 Νοεμβρίου 2013 στα πλαίσια της έκθεσης POLIS για την Τοπική Αυτοδιοίκηση,  ο Θόδωρος Μεταξάς Επίκουρος Καθηγητής Οικονοµικής Ανάπτυξης του Τµήµατος Οικονοµικών Επιστηµών του Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας ανέπτυξε το πολύ ενδιαφέρον θέμα "Στρατηγικές Ανάπτυξης: Το Place Marketing ως εργαλείο χωρικής ανταγωνιστικότητας" .
Η δημιουργία Brandname ενός τόπου είναι ισχυρό σημείο τόνωσης της ανταγωνιστικότητας του. Ένας τόπος πρέπει να είναι και οικονομικά αποτελεσματικός.
Για αυτό πρέπει να δουλέψει σε τρεις τομείς :
  • Στο στρατηγικό σχεδιασμό για την δόμηση των πραγματικών στοιχείων της ταυτότητάς του
  • Έμφαση στην εικόνα του , δηλ στις εντυπώσεις, τα συναισθήματα, στις άμεσες σκέψεις που γεννά στον κάτοικο ή τον επισκέπτη
  • Στην τοποθέτησή του στην ανταγωνιστική αγορά ,δηλ αντίστοιχων τόπων με τις ίδιες στρατηγικές επιδιώξεις

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.