Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Κοζάνη :Διεξαγωγή έρευνας πεδίου στα πλαίσια του Στρατηγικού Σχεδίου Μάρκετινγκ : Κοζάνη 2020


Ο Δήμος Κοζάνης σε συνεργασία με το Εργαστήριο Τουριστικού Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής, του Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στα πλαίσια της -από 3 Δεκεμβρίου 2013- προγραμματικής σύμβασης για την εκπόνηση του «Στρατηγικού Σχεδίου Μάρκετινγκ της Κοζάνης: Κοζάνη 2020», θα διενεργήσουν έρευνα πεδίου στους κατοίκους του Δήμου, από τις 3 Φεβρουαρίου 2014 έως τις 17 Φεβρουαρίου 2014. 

Στόχος του ανωτέρω Σχεδίου είναι η προβολή του Δήμου, σε πανελλαδικό και ευρωπαϊκό επίπεδο, η δημιουργία και η διατήρηση ενός ελκυστικού και αναγνωρίσιμου προφίλ υψηλής ποιότητας, μέσα από την ενεργό συμμετοχή τόσο των κατοίκων, όσο και των φορέων και των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην περιοχή. Η έρευνα θα διεξαχθεί σε τρία στάδια, με πρώτο στάδιο την καταγραφή των απόψεων των κατοίκων, δεύτερο των τουριστών και τρίτο των επιχειρήσεων του Δήμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.