Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

Λάρισα :Στρατηγικό σχέδιο Μάρκετινγκ

Το προσεχές διάστημα αναμένεται να τεθεί σε ανοικτή διαβούλευση το Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ το οποίο εκπονεί το Παν. Θεσσαλίας για τη Λάρισα. Την Τετάρτη 14 Ιανουαρίου συνεδρίασε η Επιτροπή  Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου. 
Αντικείμενο συζήτησης αποτέλεσε η  ανάδειξη της τουριστικής ταυτότητας της Λάρισας και η αναγκαιότητα εξωστρέφειας της πόλης.
Στη συνεδρίαση προήδρευσε ο αναπληρωτής δήμαρχος Γιώργος Σούλτης, ενώ συμμετείχαν δημοτικοί σύμβουλοι και εκπρόσωποι φορέων και συλλόγων, που είχαν εκφράσει ενδιαφέρον και δηλώσει συμμετοχή. Όπως τόνισε ο κ. Σούλτης η λειτουργία της Επιτροπής θα είναι ανοικτή, ενώ υπάρχει το ενδεχόμενο αυτή να συμπληρωθεί με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

Όπως τόνισε ο κ. Σούλτης  «βασική αρχή της νέας δημοτικής αρχής είναι η διεύρυνση της δημοκρατίας και η πολύπλευρη συμμετοχή των πολιτών στην διακυβέρνηση του δήμου. Πιστεύουμε και έχουμε ήδη υιοθετήσει ένα συμμετοχικό μοντέλο διοίκησης το οποίο αξιοποιεί τις θεσμικές διατάξεις του νόμου του Καλλικράτη, αλλά αν χρειαστεί θα πάει και πέρα από αυτές θεσμοθετώντας νέες πρακτικές.

Στρατηγικό Σχέδιο Μαρκετινγκ  
Αξίζει να σημειωθεί ότι η έναρξη της λειτουργίας της Επιτροπής συμπίπτει με την διαδικασία εκπόνησης «Στρατηγικού Σχεδίου Μάρκετινγκ», το οποίο αποτελεί μελέτη η οποία ανατέθηκε από την προηγούμενη δημοτική αρχή, με ομόφωνη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου.
  
Το Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ, που εκπονείται από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας θα αποτελέσει βασικό εργαλείο στους σχεδιασμούς της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης. Στο πλαίσιο αυτό  επίκουρος καθηγητής  του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας κ. Θεόδωρος Μεταξάς, παρουσίασε συνοπτικά  βασικά στοιχεία της μελέτης, τα οποία στις αρχές Φεβρουαρίου θα τεθεί σε ανοικτή διαβούλευση.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.