Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

2o Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου

Παράταση υποβολής εισηγήσεων μέχρι τις 19-12-2016

Ολοένα και περισσότερες πόλεις διεθνώς επιχειρούν να βελτιώσουν την εικόνα και την φήμη τους με βάση τις πρακτικές του marketing και branding του τόπου. Ζητούμενο είναι η προσέλκυση νέων κατοίκων, τουριστών και επενδυτών και η πρόκληση αισθήματος τοπικής υπερηφάνειας στους κατοίκους. Η τάση αυτή συνοδεύεται από την αναζήτηση ενός θεωρητικού πλαισίου, καθώς και μεθοδολογικών εργαλείων, για το σχεδιασμό και την αξιολόγηση της εφαρμογής των αντίστοιχων στρατηγικών, προκαλώντας μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα επιστημονική συζήτηση. 
Στην Ελλάδα, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια (δηλαδή στην περίοδο της κοινωνικο-οικονομικής κρίσης), οι υπεύθυνοι των πόλεων αναζητούν τρόπους ώστε να αξιοποιήσουν περισσότερο τις δυνατότητές τους, βεβαίως σε σύνδεση με τη συνηθισμένη επίλυση των προβλημάτων. Στην κατεύθυνση αυτή επιδιώκουν να διαμορφώσουν την ταυτότητά τους και να βελτιώσουν τον τρόπο προβολής τους. 
Το Μάρτιο του 2012 οργανώθηκε στο Βόλο το 1ο Συνέδριο Marketing και Branding του Τόπου με μεγάλη επιτυχία και με ιδιαίτερα θετικό αντίκτυπο. 
Το 2ο Συνέδριο φιλοδοξεί να συνεχίσει τη προσπάθεια, προσκαλώντας ειδικούς επιστήμονες, στελέχη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και Δημόσιας Διοίκησης και επαγγελματίες να παρουσιάσουν την εμπειρία τους στο αντικείμενο. 
Το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΤΜΧΠΠΑ) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και ο Δήμος Λαρισαίων σε συνεργασία με φορείς και οργανισμούς της πόλης, σας καλούν να συμβάλλετε στο Συνεδρίου και τις παράλληλες εκδηλώσεις ως εισηγητές, εκθέτες ή ακροατές. 


Παράταση υποβολής περιλήψεων 
Οι εισηγήσεις από ερευνητές, μελετητές, φοιτητές, υποψήφιους διδάκτορες, επαγγελματίες, συμβούλους, εκπροσώπους της Τοπικής και Δημόσιας Διοίκησης κ.ά. θα πρέπει να εντάσσονται στο γενικό θέμα του συνεδρίου. Οι εισηγήσεις θα αναφέρονται σε θεωρητικά ζητήματα, εμπειρικές εργασίες, έρευνες πεδίου, ειδικές δράσεις, μελέτες περιπτώσεων, καμπάνιες προβολής κ.ά. που μπορούν να προσφέρουν νέες ιδέες και βέλτιστες πρακτικές. Οι εισηγήσεις καλό είναι να εστιάζουν σε έναν (ή περισσότερους) από τους κεντρικούς θεματικούς άξονες και δεν θα πρέπει να έχουν το χαρακτήρα διαφήμισης εταιρικών υπηρεσιών. 

Όσοι ενδιαφέρονται, παρακαλούνται να αποστείλουν έως τις 19 Δεκεμβρίου 2016 κείμενα περιλήψεων στα ελληνικά ή στα αγγλικά 250-350 λέξεων, σύμφωνα με τις προδιαγραφές συγγραφής περίληψης και το υπόδειγμα περίληψης, που υπάρχουν στον ιστότοπο του συνεδρίου και ειδικότερα στο σύνδεσμο: http://www.placemarketing2.gr/speakerslist/#1464367218546-g62908a2-5b5d 

Οι περιλήψεις υποβάλλονται στην εφαρμογή υποβολής εργασιών που υπάρχει στον ιστότοπο του συνεδρίου και ειδικότερα στο σύνδεσμο: http://conference.placemarketing2.gr/backend/ Έχουν αναρτηθεί οι αναλυτικές οδηγίες υποβολής εργασιών στον ιστότοπο του συνεδρίου και ειδικότερα στο σύνδεσμο: 
Επισημαίνεται ότι ένας εισηγητής δεν μπορεί να κάνει περισσότερες από 2 παρουσιάσεις εργασιών στο Συνέδριο. 
Για την ένταξη των εισηγήσεων στο πρόγραμμα του συνεδρίου, είναι απαραίτητη η εγγραφή των συνέδρων έως και τις 28 Φεβρουαρίου 2017. 

Συνεδρίες φοιτητικών εργασιών 
Οι εισηγήσεις από προπτυχιακούς, μεταπτυχιακούς φοιτητές και υποψήφιους διδάκτορες θα διοργανωθούν σε ειδικές συνεδρίες. Οι εισηγητές αυτής της κατηγορίας μπορούν να συμμετέχουν στο συνέδριο με το μειωμένο κόστος των 40€. Παρακαλούνται όσοι ενδιαφέρονται να στείλουν περίληψη έως τις 19 Δεκεμβρίου 2016. 

Κρίσιμες ημερομηνίες 
Παράταση προθεσμίας υποβολής περιλήψεων: 19 Δεκεμβρίου 2016 
Κοινοποίηση απόφασης αποδοχής περιλήψεων: 16 Ιανουαρίου 2017 
Προθεσμία υποβολής διορθωμένων περιλήψεων και/ή πλήρων κειμένων για τα πρακτικά του συνεδρίου: 20 Φεβρουαρίου 2017 
Έγκαιρη εγγραφή (για ένταξη στο πρόγραμμα του συνεδρίου): 28 Φεβρουαρίου 2017 

Εγγραφή Το σύστημα ηλεκτρονικής εγγραφής έχει ανοίξει. Η εγγραφή γίνεται ηλεκτρονικά από την ιστοσελίδα του Συνεδρίου με τα στοιχεία του συμμετέχοντα και στη συνέχεια επιλέγεται ο τρόπος πληρωμής, είτε μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας ή μέσω κατάθεσης σε τράπεζα. 
Παρακαλούνται οι συμμετέχοντες μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής και της πληρωμής του ποσού να στείλουν την απόδειξη της συναλλαγής στο email του Συνεδρίου info@placemarketing2.gr 
Σχετικές οδηγίες υπάρχουν στην ιστοσελίδα του συνεδρίου και ειδικότερα στο σύνδεσμο: http://www.placemarketing2.gr/enrollment/ 
Η έγκαιρη εγγραφή με μειωμένο κόστος ισχύει έως και τις 28 Φεβρουαρίου 2017. Επισημαίνεται ότι για την ένταξη των εισηγήσεων στο πρόγραμμα του συνεδρίου, είναι απαραίτητη η εγγραφή των συνέδρων έως και τις 28 Φεβρουαρίου 2017. 

Ενδεικτικοί κεντρικοί θεματικοί άξονες 
1. Το Marketing και Branding Τόπου ως εργαλεία στην ανάπτυξη των πόλεων και των περιφερειών 
2. Ο ρόλος της κοινωνίας των πολιτών στις διαδικασίες του Marketing και Branding Τόπου: Συμμετοχικός σχεδιασμός, συντονισμός εταίρων και επίλυση συγκρούσεων 
3. Η πολιτιστική κληρονομιά, η δημιουργικότητα και οι πολιτιστικοί φορείς ως στοιχείο Προβολής της Ταυτότητας του Τόπου 
4. Οι επιδράσεις της διοργάνωσης φεστιβάλ και ειδικών γεγονότων στην εικόνα της πόλης 
5. Διαχείριση και προβολή προορισμού στο πλαίσιο της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης 
6. Marketing και Branding Τόπου για την προσέλκυση επενδυτών και επιχειρήσεων 
7. Η εφαρμογή και η αξιολόγηση του αποτελέσματος των διαδικασιών Marketing και Branding Τόπου 
8. Η Eικόνα του Tόπου (αρχιτεκτονική, urban design, communication design, logo design) 
9. Ερευνητικά εργαλεία και μέθοδοι αξιολόγησης στρατηγικών 
10. Nation Branding και Διεθνής Διπλωματία 
11. Place e-marketing. Κοινωνική δικτύωση. Διεθνή δίκτυα 
12. Τοπίο και ταυτότητα 
13. Η εικόνα και η ταυτότητα των ελληνικών πόλεων.Τόπος και διαμονή 

Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στο Μύλο του Παππά. Η έναρξη θα γίνει στο Θέατρο του Μύλου και η λήξη στο Δημοτικό Θέατρο ΟΥΗΛ. Το σύντομο αρχικό πρόγραμμα υπάρχει στον ιστότοπο του συνεδρίου. 
Πληροφορίες σχετικά με την πρόσβαση στην πόλη καθώς και με τη διαμονή σε ξενοδοχεία της πόλης θα δοθούν στην ιστοσελίδα του Συνεδρίου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.