Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2019

Το Ελσίνκι γίνεται η πρώτη “CITY AS A SERVICE” στον κόσμο.



Το Ελσίνκι διαφημίζει τον εαυτό του ως την πιο καινούρια συνδρομητική ψηφιακή υπηρεσία  life style,  σε μια χιουμοριστική διαφημιστική  εκστρατεία της  πόλης που θέλει να προσελκύσει ταλέντα στον τομέα της τεχνολογίας , στην πρωτεύουσα της Φινλανδίας.
Η  εκστρατεία City as a ServiceCaaS είναι μια συνεργασία μεταξύ της πόλης του Ελσίνκι και μιας σειράς εταιριών υψηλής τεχνολογίας που αναζητούν εργαζόμενους από το εξωτερικό για να καλύψουν τις ανοιχτές θέσεις τους. Ο ιστότοπος απευθύνεται σε επαγγελματίες με υψηλά προσόντα τεχνολογικής ειδίκευσης, ώστε το Ελσίνκι να γίνει μέλος του «πάνω από 600.000 καθημερινούς χρήστες»- σε σχέση με τον αριθμό του πληθυσμού του.
Ο πειστικός ιστότοπος περιλαμβάνει ένα συναρπαστικό βίντεο το οποίο παρουσιάζει όλα τα πλεονεκτήματα που έχει να προσφέρει η πόλη καθώς και το Δήμαρχο του Ελσίνκι που εμφανίζεται στο ρόλο του «CEO». Καθώς η φωνή που ακούγεται  αναφέρει τα τεχνικά «σφάλματα» όπως το «σκοτάδι του χειμώνα, τις καλοκαιρινές νύχτες χωρίς σκοτάδι, τον πλατύ ορίζοντα χωρίς ουρανοξύστες και τους  σιωπηλούς ντόπιους που κάθονται σε σάουνες» ο Δήμαρχος διακόπτει λέγοντας ότι αυτά είναι στην πραγματικότητα «πόλος έλξης».
Κατεβαίνοντας πιο κάτω στη σελίδα προσφέρεται μια δωρεάν «εμπειρία demo που αλλάξει τη ζωή» την οποία μπορεί να εφαρμόσει ο καθένας. Οι τυχεροί νικητές θα έχουν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν τριήμερη εκδρομή στο Ελσίνκι τον Νοέμβριο παρακολουθώντας την Slush την κορυφαία τεχνολογική εκδήλωση του κόσμου, που είναι χορηγός της εκστρατείας.

Πηγή : www.popupcity.net

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.