Το Ελσίνκι διαφημίζει τον εαυτό του ως την πιο καινούρια συνδρομητική ψηφιακή υπηρεσία life style, σε μια χιουμοριστική διαφημιστική εκστρατεία της πόλης που θέλει να προσελκύσει ταλέντα στον τομέα της τεχνολογίας , στην πρωτεύουσα της Φινλανδίας.
Η εκστρατεία City as a Service –CaaS είναι μια συνεργασία μεταξύ της πόλης του Ελσίνκι και μιας σειράς εταιριών υψηλής τεχνολογίας που αναζητούν εργαζόμενους από το εξωτερικό για να καλύψουν τις ανοιχτές θέσεις τους. Ο ιστότοπος απευθύνεται σε επαγγελματίες με υψηλά προσόντα τεχνολογικής ειδίκευσης, ώστε το Ελσίνκι να γίνει μέλος του «πάνω από 600.000 καθημερινούς χρήστες»- σε σχέση με τον αριθμό του πληθυσμού του.
Ο πειστικός ιστότοπος περιλαμβάνει ένα συναρπαστικό βίντεο το οποίο παρουσιάζει όλα τα πλεονεκτήματα που έχει να προσφέρει η πόλη καθώς και το Δήμαρχο του Ελσίνκι που εμφανίζεται στο ρόλο του «CEO». Καθώς η φωνή που ακούγεται αναφέρει τα τεχνικά «σφάλματα» όπως το «σκοτάδι του χειμώνα, τις καλοκαιρινές νύχτες χωρίς σκοτάδι, τον πλατύ ορίζοντα χωρίς ουρανοξύστες και τους σιωπηλούς ντόπιους που κάθονται σε σάουνες» ο Δήμαρχος διακόπτει λέγοντας ότι αυτά είναι στην πραγματικότητα «πόλος έλξης».
Κατεβαίνοντας πιο κάτω στη σελίδα προσφέρεται μια δωρεάν «εμπειρία demo που αλλάξει τη ζωή» την οποία μπορεί να εφαρμόσει ο καθένας. Οι τυχεροί νικητές θα έχουν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν τριήμερη εκδρομή στο Ελσίνκι τον Νοέμβριο παρακολουθώντας την Slush την κορυφαία τεχνολογική εκδήλωση του κόσμου, που είναι χορηγός της εκστρατείας.
Πηγή : www.popupcity.net
Πηγή : www.popupcity.net
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.