Οι δυό μεγάλες πόλεις της χώρας μας, Αθήνα , Θεσσαλονίκη , έχουν την δυνατότητα να αναδειχθούν διεθνείς προορισμοί στον Τουρισμό πόλεων ή city Break.Επίσης μια σειρά μικρότερων Ελληνικών πόλεων μπορούν υπό προϋποθέσεις ,να τονώσουν την παρουσία τους στην αγορά τουριστικών προορισμών βασιζόμενες σε προσεκτικούς σχεδιασμούς και πολιτικές marketing.
1.Οργάνωση της διαχείρισης του προορισμού
2.Ανάδειξη και αξιοποίηση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της πόλης
3.Καλλιέργεια των σχέσεων με τον επισκέπτη
Οι κατευθύνσεις που πρέπει να ακολουθούνται από τις Δημοτικές αρχές συνοψίζονται:
1.Οργάνωση της διαχείρισης του προορισμού
2.Ανάδειξη και αξιοποίηση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της πόλης
3.Καλλιέργεια των σχέσεων με τον επισκέπτη
Καλό παράδειγμα είναι η λειτουργία από το Δήμο Αθηναίων της εταιρείας Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης και η λειτουργία των δύο διαδικτυακών πυλών www.breathtakingathens.com και www.athensconvetionbureau.gr (για τον συνεδριακό τουρισμό).
Ένα από τα εργαλεία του marketing είναι η παραγωγή video για την προβολή των πόλεων ,που θα χρησιμοποιηθούν στα ΜΜΕ αλλά και στο διαδίκτυο κυρίως στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης ,που ο ρόλος και η σημασία τους αυξάνεται διαρκώς.
Ας δούμε το video για την Αθήνα που προβλήθηκε στην έκθεση του Βερολίνου 2010 και πήρε την τρίτη θέση στη κατηγορία "city tourism".
Ένα από τα εργαλεία του marketing είναι η παραγωγή video για την προβολή των πόλεων ,που θα χρησιμοποιηθούν στα ΜΜΕ αλλά και στο διαδίκτυο κυρίως στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης ,που ο ρόλος και η σημασία τους αυξάνεται διαρκώς.
Ας δούμε το video για την Αθήνα που προβλήθηκε στην έκθεση του Βερολίνου 2010 και πήρε την τρίτη θέση στη κατηγορία "city tourism".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.