Η παρούσα εργασία έγινε στο πλαίσιο του μαθήματος "Marketing του τόπου" του Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας στον Βόλο.
Αφορά την πόλη του Βόλου και βασίζεται στην λογική της ανάλυσης του προϊόντος με την χρήση των τεσσάρων (3+1) P (People, Product, Place, Price, Promotion)
"Το όραμα μας για την πόλη του Βόλου αφορά ένα πολύπτυχο χαρακτήρα πάνω σε ισχυρά πολιτιστικά ίχνη. Μετάβαση από την πρώιμη μεταβιομηχανική αδράνεια προς μια σύγχρονη πόλη αξιοποιώντας και ενισχύοντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της. Συμβολή του αστικού τουρισμού στην τοπική οικονομική, κοινωνική, πολιτιστική και περιβαλλοντική ανάπτυξη του τόπου."
Την ομάδα Εργασίας αποτέλεσαν οι: Βαφειάδης Κωνσταντίνος, Γαροφαλάκης Γιώργος, Γιαννέλη Τάνια, Καρμανιόλας Σάββας, Τέγος Νικόλαος
Διαβάστε τα δεδομένα της έρευνας πάνω στα οποία στηρίχθηκε η πρόταση για την πόλη του Βόλου
Διαβάστε την πρόταση marketing plan για την πόλη του Βόλου
Διαβάστε τα δεδομένα της έρευνας πάνω στα οποία στηρίχθηκε η πρόταση για την πόλη του Βόλου
Διαβάστε την πρόταση marketing plan για την πόλη του Βόλου
Ευχαριστούμε τους φίλους φοιτητές που μας έδωσαν για δημοσίευση την εργασίας τους αναγνωρίζοντας την προσπάθεια του blog να συμβάλλει στη συζήτηση για την δημιουργία και προβολή της ανταγωνιστικής ταυτότητας των Ελληνικών πόλεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.