Παρασκευή, 12 Νοεμβρίου 2010

A Shared vision on City Branding In Europe

O Δήμος Ηρακλείου αναγνωρίζοντας την σημασία που έχει για μια πόλη ,που επιδιώκει να είναι "επιτυχημένη", η δημιουργία ανταγωνιστικής ταυτότητας και συστήματος προώθησής της αποτέλεσε ιδρυτικό μέλος της ομάδας εργασίας “Branding Management & City Attractiveness”.Η ομάδα αυτή αποτελείται από πόλεις της Ευρώπης που διεκδικούν την δυναμική αύξηση των εισοδημάτων τους ,μέσω επιτυχημένων πολιτικών , τονίζοντας τα επιλεγμένα στοιχεία ταυτότητας τους.
Διαβάστε το ενδιαφέρον κείμενο με τίτλο "A Shared vision on City Branding In Europe" που συνοψίζει συζητήσεις και παρουσιάσεις που έχουν λάβει χώρα κατά τη διάρκεια των συναντήσεων της ομάδας.Το κείμενο αποτελείται από τις παρακάτω ενότητες :
1. Why have a city brand strategy?
2. How to build a city brand from a city identity
3. What type of brand and strategy?
4. How to involve stakeholders
5. How to promote the brand
6. How to manage the brand

1. "A Shared vision on City Branding In Europe"
όπως επίσης και τις ακόλουθες αναρτήσεις του Blog : 
2.Τάμπερε :Ο ρόλος των διεθνών μέσων μαζικής ενημέρωσης στην προώθηση της πόλης
3.Karlstad : Παρουσίαση της πολιτικής Branding της πόλης
4.Valencia : Παρουσίαση της πολιτικής Branding της πόλης
5.Σαραγόσα :Η πόλη και οι άνθρωποι !
6.Μόναχο :Image campaign
7.Λυών : Πόλεις και marketing
8.Κτίζοντας τη ταυτότητα και ελκυστικότητα μιας πόλης
9.Οι πόλεις της Ευρώπης συνεργάζονται για τον σχεδιασμό της βελτίωσης της ελκυστικότητας τους

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου