Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Από τι εξαρτάται ο σχεδιασμός του Citybranding ;


#Tου ,δημοσιεύθηκε στο Linkedin (group Place)
Την μετάφραση επιμελήθηκαν η Κάλλια Κυπράκη και η Αθηνά Παναγοπούλου

Το City Branding εξαρτιέται από: Το Όραμα και τη Στρατηγική, την Εσωτερική κουλτούρα, τις Τοπικές Κοινωνίες, τις Συνέργειες, τις Υποδομές, Τοπίο και Πύλες και τις Ευκαιρίες (κίνητρα κ.α)

1. Το Όραμα και η Στρατηγική

Η διαδικασία ξεκινάει με τις αρχές της πόλης να συζητάνε και να αποφασίζουν ένα συγκεκριμένο όραμα για το μέλλον της πόλης (και του brand της) και της στρατηγικές που θα μπορέσουν καλύτερα να επιτύχουν αυτό το όραμα.
Κύριοι άξονες:
Δημόσια συζήτηση για το μέλλον της πόλης και τον ρόλο τoυ marketing
Έρευνα αγοράς
Ανάλυση αγοράς και χωρισμός σε τμήματα
Επιλογές οράματος, ομάδες στόχου και  κυριότεροι σκοποί
Δημιουργία ομάδων εργασίας
Απογραφή των πόρων (SWOT)

2. Η Εσωτερική κουλτούρα
Η κουλτούρα του συγκεκριμένου brand μπορεί τότε να εξαπλωθεί μέσω της ίδιας της οργάνωσης.
Κύριοι άξονες παρέμβασης και ενδεικτικές δράσεις:
Εσωτερική συζήτηση για το όραμα και την στρατηγική
Δημιουργία κατάλληλης οργανωτικής δομής
Διανομή ρόλων στα τμήματα
Τμηματική συνεργασία

        
3. Οι  Τοπικές Κοινωνίες
Η αντίδραση των κατοίκων της πόλης στις προσπάθειες marketing και τα μηνύματα που στέλνονται από την πόλη τους. Αυτό είναι συγκεκριμένο γεγονός για το city branding, όπου η συναισθηματική ιδιοκτησία του brand ανήκει σε εκείνους που έχουν επίδραση στο brand.
Κύριοι άξονες παρέμβασης και ενδεικτικές δράσεις:
Αναγνώριση και αξιολόγηση των υπαρχουσών ευκαιριών
Σχεδιασμός νέων ευκαιριών παροχής σύμφωνα με το όραμα και την στρατηγική
Εφαρμογή σχεδίων
Ποιότητα της παροχής υπηρεσιών
Αριθμός, είδος και κλίμακα των γεγονότων που οργανώνονται
Φορολογικά κίνητρα για συγκεκριμένους τομείς

4.  Συνέργειες
Όλοι οι σχετικοί ενδιαφερόμενοι παίζουν ένα ρόλο στο να πραγματοποιήσουν την υπόσχεση του brand.
Κύριοι άξονες παρέμβασης και ενδεικτικές δράσεις:
Δημόσια συζήτηση με εσωτερικούς ενδιαφερόμενους για το όραμα και την στρατηγική
Εξερεύνηση με εξωτερικούς φορείς των δυνατοτήτων συνεργασίας και των επιπλέον προσπαθειών
Διανομή ρόλων στους ενδιαφερόμενους και συνεργασίας
Σχεδιασμός έργων συνεργασίας
Δημόσια,Ιδιωτική συνεργασία

5. Υποδομή
Μία βασική υποδομή είναι απαραίτητη για τη λειτουργία της πόλης σαν τόπος να ζεις, να δουλεύεις,να επισκεφτείς και να επενδύσεις, υπογραμμίζοντας την επικοινωνιακή αξία αυτής της υποδομής.
Κύριοι άξονες:
Στεγαστική, πολιτιστική, τουριστική αναψυχή
Υπάρχουσα αξιολόγηση υποδομής
Σχεδιασμός και ιεράρχηση υπάρχουσας βελτίωσης υποδομής και νέας υποδομής σύμφωνα με το όραμα και την στρατηγική
Εφαρμογή σχεδίου

6. Τοπίο και Πύλες
Για τις υποσχέσεις του brand είναι απαραίτητη η ευθυγράμμιση με το φυσικό και δομημένο περιβάλλον και την ανάγκη για παρεμβάσεις τόσο στο λειτουργικό όσο και στο συμβολικό χαρακτήρα, συγκεκριμένα ( αλλά όχι μόνο) σε κεντρικά μέρη και σε κύριες εισόδους και διαδρόμους.
Κύριοι άξονες:
Αστικό σχέδιο και αρχιτεκτονική
Ποιότητα δημόσιων χώρων
Αξιολόγηση της δύναμης και της αδυναμίας του δομημένου περιβάλλοντος
Σχεδιασμός και ιεράρχηση έργων σύμφωνα με το όραμα και την στρατηγική
Εφαρμογή σχεδίου

7. Ευκαιρίες
Η ταυτότητα βασίζεται επίσης σε ευκαιρίες που παρέχονται σε στοχευμένα άτομα ( εργασία, μόρφωση, υπηρεσίες, αναψυχή, τρόπος ζωής) και εταιρείες ( οικονομικά, φορολογικά κίνητρα, εργασιακά κ.α), σύμφωνες με το brand της πόλης.
Κύριοι άξονες:
Αναγνώριση και αξιολόγηση υπαρχουσών ευκαιριών
Σχεδιασμός νέων ευκαιριών παροχής σύμφωνα με το όραμα και τη στρατηγική
Εφαρμογή σχεδίων
Ποιότητα της παροχής υπηρεσιών
Αριθμός, είδος και κλίμακα των γεγονότων που οργανώνονται
Φορολογικά κίνητρα για συγκεκριμένους τομείς

Διαβάστε επίσης :
Η οικοδόμηση μιας ισχυρής ταυτότητας της πόλης

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.