Στην Ηλεκτρονική έκδοση του Guardian μπορούμε να διαβάσουμε πολύ ενδιαφέροντα άρθρα για τις πόλεις, τα προβλήματά τους αλλά και εμπειρίες επίλυσής τους.
Η παραγωγή των άρθρων αυτών χρηματοδοτείται από οργανισμούς όπως το Ίδρυμα Ροκφέλερ και συμβάλλουν στη συζήτηση για το μέλλον των πόλεων και τους μετασχηματισμούς της αστικής ζωής.
Η εκτεταμένη χρήση του ποδηλάτου στις πόλεις, έχει προσφέρει πολλά συμπεράσματα για τις αλλαγές στις μετακινήσεις των πολιτών και την βελτίωση της ζωής στο αστικό περιβάλλον.
Μια τέτοια εμπειρία από την Κοπεγχάγη μας μεταφέρει με μερικά πολύ διαφωτιστικά γραφήματα ο Δανο-Καναδός Mikael Colville-Anders σε κείμενο που δημοσιεύει ο Guardian.Για να δούμε μερικά από τα γραφήματα αυτά και να βγάλουμε τα δικά μας συμπεράσματα.
2016, the number of bicycles entering Copenhagen’s city centre exceeded the number of cars. All images: Copenhagenize Design Company/ Mikael Colville-Andersen |
Copenhagen by car - 37 mins Colville-Andersen’s journey across the centre of the city took 37 minutes by car |
Copenhagen by bike - 13 mins The same trip took 13 minutes by bike |
Moving people not cars The 21st century model at the bottom - how many people can we move down the street - has 10 times the capacity than the 20th century modal at the top |
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.