Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

Η ελκυστικότητα των πόλεων και το σύστημα διαχείρισης της ανταγωνιστικής τους ταυτότητας

Σε παλαιότερη ανάρτηση σας είχαμε ενημερώσει  ότι δημιουργήθηκε από πόλεις της Ευρώπης ομάδα εργασίας με θέμα :“Branding Management & City Attractiveness”.Τις εργασίες της ομάδας παρακολουθούν οι Μοχιανάκης Κωστής και Τσαγκαράκης Μανώλης , γιατί  ο Δήμος Ηρακλείου είναι ιδρυτικό μέλος της ομάδας εργασίας.
Η ομάδα άρχισε τις συναντήσεις στη Λυών για τις εργασίες της οποίας σας έχουμε ενημερώσει.Διαβάστε κείμενο του Μανώλη Τσαγκαράκη με τίτλο:Κτίζοντας την ταυτότητα και ελκυστικότητα μιας πόλης , την πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση του Andre Vrydagh ,branding & marketing consultant και την ανάρτηση Λυών:Πόλεις και marketing     

Η δεύτερη συνάντηση της ομάδας εργασίας είχε προγραμματισθεί 21-22 Απριλίου στη Γλασκώβη αλλά δεν πραγματοποιήθηκε λόγω της υφαιστιακής τέφρας.

Η τρίτη συνάντηση έχει προγραμματισθεί να πραγματοποιηθεί στη πόλη Τέμπερε της Φιλανδίας στις 23-24 Ιουνίου 2010.Παρακάτω παρουσιάζουμε το ενδιαφέρον πρόγραμμα της συνάντησης.Η συντακτική ομάδα του blog θα σας κρατήσει ενήμερους για τη θεματολογία και τις παρουσιάσεις των εκπροσώπων των Ευρωπαϊκών πόλεων που εργαζονται στο θέμα της ελκυστικότητας των πόλεων και του συστήματος διαχείρισης της ανταγωνιστικής τους ταυτότητας.
AGENDA
Tuesday 22nd June 2010
16.00‐17.30: Walk through Finlayson area: history of industrial Tampere
18.00‐22.00: Finnish sauna and supper
hosted by
Mr Kari Kankaala, Director , Economic and Urban development, City of Tampere
Mr Tommi Rasila, Managing Director, Tampere Chamber of Commerce & Industry

Wednesday 23rd June 2010 Tampere Hall
08.30‐11.00: Welcome and launch of the meeting
8.30‐9.00: registration and welcome coffee
9.00‐9.10: welcome by the hosting city
Mr Perttu Pesä, Deputy Mayor, City of Tampere
9.10‐9.40: meeting objectives and agenda (P. Justesen, M. Michel)
9.40‐11.00: « Media, promotion, targets, tools » Presentations and discussions
• From single actions to unified brand strategy –brand building process.
Ms Katri Tanni, Managing Director, Differo Oy
• How utilize social media in building city brand?
Mr. Jarmo Viteli, Professor, University of Tampere
• The role of international media in city promotion.
Ms Pirjo Puukka, Project Manager, Visit Tampere Region
11.00‐14.00: Lunch and Cities presentations
11.00‐12.00: 3 cities and/or business partners presentations
12.00‐13.00: lunch break
13.00‐14.00: 3 cities presentations
14.00‐17.00: parallel working groups
14.00‐16.00: Thematic working groups
16.00‐17.00: Summary
19.00: Dinner – Tampere Old City Hall, hosted by Mr Perttu Pesä, Deputy Mayor

Thursday 24th June
9.00‐11.00: Case study of the hosting city – Tampere stories
• The Knowledge Story – What happened to eTampere?
Mr Harri Airaksinen, Vice President, Services and Logistics, VTT ‐ Technical Research Centre of
Finland
• The Congress Story – Tampere Hall and its 20 years
Ms Ella Kuula, Convention Director, Tampere Convention Bureau
• The Tourism Story – Communists, Spies and Paid Med
Ms Pirjo Puukka, Proect Manager, Visit Tampere Region
11.00‐12.30: Summary and closure
11.00‐12.00: Presentation of the good practises identified day 1
12.00‐12.30: Summary and meeting closure

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.