Οι πόλεις εργάζονται για να προσφέρουν ψηφιακή, καθαρή, έξυπνη, αυτόνομη και συνδυασμένη κινητικότητα, με περισσότερους χώρους πεζοπορίας και ποδηλασίας, όπου η μεταφορά παρέχεται συνήθως ως υπηρεσία.
Αυτός είναι ένας τομέας όπου οι πόλεις θα πρέπει να περιμένουν τεράστια αναστάτωση.
Είστε έτοιμοι για ταξί - ρομπότ; Για επιβατικά drones που πετούν στον ουρανό; Για σήραγγες κάτω από πόλεις; Να εγκαταλείψετε το αυτοκίνητό σας και να αγκαλιάσετε τη μεταφορά ως υπηρεσία; Τι επιπτώσεις θα έχει αυτό για το αστικό σας περιβάλλον;
Ένας μετασχηματισμός στη δυναμική της παγκόσμιας αστικής κινητικότητας επικεντρώνεται κυρίως στο χρήστη. Ορισμένες σημαντικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο μετακινούνται οι άνθρωποι στις πόλεις έχουν ήδη δρομολογηθεί, αλλά η τάση θα επιταχυνθεί περαιτέρω την επόμενη δεκαετία, με την ηλεκτροκίνηση, την αυτόνομη οδήγηση, την έξυπνη και συνδεδεμένη υποδομή, την ποικιλομορφία των τρόπων μεταφοράς και την κινητικότητα που είναι ενσωματωμένη, ανθεκτική, κοινή, και βιώσιμη – τροφοδοτείται από ανατρεπτικά επιχειρηματικά μοντέλα.
Σε απάντηση σε μια έρευνα του ESI Thoughtlab, το 54 τοις εκατό των ηγετών των πόλεων παραδέχτηκε ότι θα επανεξετάσει την κινητικότητα και τις μεταφορές μετά την πανδημία COVID-19. *1
Λιγότερη ανάγκη για μετακινήσεις
Αναμένεται ότι γενικά οι άνθρωποι θα μετακινούνται λιγότερο από ό,τι στο παρελθόν. Με νέες έννοιες πολεοδομικού σχεδιασμού όπως η «πόλη των 15 λεπτών» που προωθούν συμπαγή περιβάλλοντα, «συνδεδεμένους διαδρόμους» και αλλαγές στον τρόπο εργασίας των ανθρώπων, οι μετακινήσεις εντός της πόλης θα μειωθούν σημαντικά.
Όπως το θέτει ο Jeff Merritt, «Αυτό είναι το μέλλον, οι πολλές επιλογές του και ελπίζουμε λιγότερες μετακινήσεις κάθε μέρα». Τα ποδήλατα, τα σκούτερ και ακόμη και το περπάτημα θα είναι όλο και περισσότερο οι προτιμώμενες επιλογές στις μετακινήσεις.
Από το Βουκουρέστι στις Βρυξέλλες και από τη Λισαβόνα στη Λυών, η πανδημία του κορωνοϊού έχει προκαλέσει άνευ προηγουμένου επενδύσεις στο ποδήλατο σε όλη την Ευρώπη. Πάνω από 1 δισεκατομμύριο ευρώ έχουν δαπανηθεί σε υποδομές που σχετίζονται με το ποδήλατο και 2.300 χιλιόμετρα (1.400 μίλια) νέων ποδηλατόδρομων δημιουργήθηκαν από την αρχή της πανδημίας έως τον Οκτώβριο του 2020. *2
Εξηλεκτρισμός
Εκτιμάται ότι το 2030, τα ηλεκτρικά οχήματα (EV) θα έχουν περίπου το 32 τοις εκατό του συνολικού μεριδίου αγοράς για τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων παγκοσμίως. *3
Αλλά θα υπάρχουν διαφορές μεταξύ των περιοχών. Για παράδειγμα, οι προβλέψεις της Deloitte δείχνουν ότι το 2035, τα οχήματα που δεν κινούνται με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα αποτελούν περισσότερο από το 80 τοις εκατό των πωλήσεων νέων οχημάτων στην Κίνα, αλλά λιγότερο από το 50 τοις εκατό στις ΗΠΑ και μεταξύ 35 και 55 τοις εκατό στην Ευρώπη, ανάλογα για το σενάριο.
Συνδεσιμότητα και αυτοματισμός
Πρόσφατη έρευνα της Deloitte στις Ηνωμένες Πολιτείες εκτιμά ότι έως το 2040 έως το 80 τοις εκατό των μιλίων επιβατών που διανύθηκαν σε αστικές περιοχές θα μπορούσαν να είναι σε κοινόχρηστα αυτόνομα οχήματα. *4
Αυτή η ανάπτυξη θα καθοδηγηθεί από μεγάλες εταιρείες που βασίζονται στην τεχνολογία ή στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας και των μεταφορών και από νεοφυείς επιχειρήσεις που βασίζονται στην τεχνολογία.
Λύσεις όπως τα επιβατικά drones από την Ehang και η παράδοση με drone από την Amazon σημειώνουν ραγδαία πρόοδο. Η συνδεσιμότητα και ο αυτοματισμός θα μεταμορφώσουν την κινητικότητα όχι μόνο των ανθρώπων αλλά και των αγαθών, καθώς οι εταιρείες logistics χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο αυτόνομη τεχνολογία για να καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση για αγαθά.
Ένα άρθρο της Deloitte για τα αυτόνομα φορτηγά αναφέρει ότι οκτώ νεοσύστατες επιχειρήσεις συγκέντρωσαν συλλογικά 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ για πρωτοβουλίες αυτοοδηγούμενων φορτηγών, σε μια κίνηση που θα μπορούσε να φέρει επανάσταση στα logistics. *5
Διαμοιρασμός
Οι πόλεις θα επωφεληθούν επίσης από την αύξηση της πολυτροπικής κινητικότητας κατά παραγγελία και των πλατφορμών Mobility-as-a-Service (MaaS), όπως στο Ελσίνκι.
Για παράδειγμα, οι κάτοικοι θα μπορούν να προγραμματίζουν και να κάνουν κράτηση για μετακινήσεις από πόρτα σε πόρτα ψηφιακά, να χρησιμοποιούν την ίδια κάρτα μετακινήσεων για όλους τους τρόπους μεταφοράς και να έχουν πρόσβαση σε αυτοματοποιημένες υπηρεσίες αποστολής φορτίου τελευταίου μιλίου και ορατότητα από άκρο σε άκρο σε πραγματικό χρόνο μεταφορά εμπορευμάτων, με μοντέλα απρόσκοπτης πληρωμής. *6
Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Deloitte, έως το 2025 τα κοινά οχήματα που οδηγούνται από οδηγό θα αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 10 τοις εκατό των διανυόμενων μιλίων στις Ηνωμένες Πολιτείες. *7
Μια μελέτη σε 167 πόλεις αναφέρει ότι οι επενδύσεις σε εφαρμογές δημόσιων μεταφορών σε πραγματικό χρόνο και εφαρμογές MaaS παράγουν υψηλές αποδόσεις *8 καθώς τα έξυπνα συστήματα μεταφορών μπορούν να συμβάλουν στη μείωση των περιττών μετακινήσεων και στη βελτίωση της αποδοτικότητας των περιουσιακών στοιχείων. Το MaaS και το Mobility-on-Demand θα επηρεάσουν επίσης την εταιρική κινητικότητα.
Γιατί να μην προσφέρουμε πακέτα κινητικότητας στους εργαζόμενους αντί για αυτοκίνητο ως μέρος του πακέτου παροχών τους;
Ευφυής κινητικότητα
Με τα δεδομένα να παίζουν κεντρικό ρόλο σε ορισμένες από αυτές τις αλλαγές, οι εξατομικευμένες μετακινήσεις είναι κάτι που θα αρχίσουν να προσφέρουν οι πόλεις - με τη σύγκλιση μεταξύ όλων των πτυχών της υποδομής, της πολιτικής και της τεχνολογίας που τροφοδοτούν τη νέα εποχή της «έξυπνης» κινητικότητας.
Η αξία αυτής της κινητικότητας προβλέπεται να αυξηθεί στα 850 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2025, αντιπροσωπεύοντας περισσότερο από το ένα τοις εκατό του παγκόσμιου ΑΕΠ. *9
Ο τεράστιος όγκος δεδομένων ανοίγει ευκαιρίες για ένα ευέλικτο κινητό οικοσύστημα με την ικανότητα να προσφέρει λύσεις που είναι προσαρμόσιμες και ικανές να ανταποκρίνονται στις ανάγκες διαφορετικών τμημάτων του πληθυσμού, όπως παιδιά, ηλικιωμένοι, οικογένειες με παιδιά και τουρίστες.
Όπως κάθε εταιρεία που επιθυμεί να δραστηριοποιηθεί σε μια συγκεκριμένη αγορά, οι πόλεις θα τμηματοποιήσουν τους πελάτες τους (πολίτες) σε ένα πλαίσιο κινητικότητας και θα εφαρμόσουν στρατηγικές για κάθε τμήμα της αγοράς.
Αυτοί οι οδηγοί ισχύουν για τη μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων και θα αλλάξουν το αστικό τοπίο. Η βιώσιμη, έξυπνη και ανθεκτική κινητικότητα αποτελεί επίσης πυλώνα της Στρατηγικής Αστικής Κινητικότητας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που δημοσιεύθηκε τον Δεκέμβριο του 2020. 10 Αυτό το έγγραφο αναφέρει ότι για να επιτευχθεί μείωση κατά 90 τοις εκατό των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τις μεταφορές έως το 2050, θα είναι απαραίτητο να δώστε προτεραιότητα στη βέλτιστη χρήση δεδομένων, στην ανάπτυξη αυτοματοποιημένης κινητικότητας σε μεγάλη κλίμακα και σε ολοκληρωμένες λύσεις κινητικότητας, όπως συνδεδεμένα ηλεκτρονικά για πολυτροπικές μεταφορές.
Γιατί η βιώσιμη και έξυπνη αστική κινητικότητα είναι σημαντική για τις πόλεις;
Οι καινοτόμες λύσεις αστικής κινητικότητας και σχεδιασμού συμβάλλουν στη δημιουργία ενός βολικού, συνδεδεμένου, φιλικού προς τον χρήστη και βιώσιμο μέλλον.
Βελτιώνει την ποιότητα ζωής και μειώνει τις επιπτώσεις στο περιβάλλον: Νέα μοντέλα κινητικότητας, ιδιαίτερα μη μηχανοκίνητα, χρησιμοποιούνται εκτενώς ως συνέπεια του COVID-19.
Πόλεις όπως η Μπογκοτά, το Παρίσι, η Τζακάρτα, το Σίδνεϊ και το Λος Άντζελες δημιούργησαν περισσότερους ποδηλατόδρομους και πεζόδρομους το 2020 για να παρέχουν μακρινές μετακινήσεις όταν τα δημόσια μέσα μεταφοράς επηρεάστηκαν περισσότερο. *11, *12 Μια μελέτη του δικτύου C40 τόνισε ότι η ενεργοποίηση της κινητικότητας επόμενης γενιάς (ηλεκτρικά οχήματα) μπορεί να μειώσει τις εκπομπές κατά 10 έως 25 τοις εκατό. *13
Μειώνει τη συμφόρηση και την ατμοσφαιρική ρύπανση: Μια πρόσφατη μελέτη με επικεφαλής το ESI ThoughtLab διαπίστωσε ότι οι έξυπνες λύσεις αστικής μετακίνησης μπορούν να βοηθήσουν τις πόλεις να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα της κυκλοφοριακής συμφόρησης.
Το INRIX 2020 Global Traffic Scorecard *14 ανέφερε την Μπογκοτά ως την πόλη που πλήττεται περισσότερο από την κυκλοφοριακή συμφόρηση, με τους οδηγούς να χάνουν 133 ώρες ετησίως. Ως εκ τούτου, οι επενδύσεις σε λύσεις κινητικότητας που υποστηρίζονται από τεχνολογία θα πρέπει να αποτελούν προτεραιότητα.
Η κοινή χρήση στη μετακίνηση, σε συνδυασμό με τη μείωση του αριθμού των ιδιωτικών αυτοκινήτων στους δρόμους, θα συμβάλει επίσης στη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης – καθώς και της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και του θορύβου.
Βελτιώνει την άνεση για τους μετακινούμενους: Οι λύσεις έξυπνης ασφαλούς μετακίνησης παρέχουν ολοκληρωμένες και αυτοματοποιημένες προσφορές υψηλής ισχύος δεδομένων που προσφέρουν καλύτερη εμπειρία στους πολίτες. Αυτό δημιουργεί επίσης την ανάγκη για έξυπνες λειτουργίες ασφαλούς κινητικότητας που προστατεύουν τα δεδομένα των χρηστών. *15
Σώζει ζωές και μειώνει τον αριθμό των ατυχημάτων: Περίπου 1,35 εκατομμύρια άνθρωποι πεθαίνουν σε τροχαία ατυχήματα κάθε χρόνο, με μέσο όρο 3.700 θανάτους κάθε μέρα. *16
Χώρες χαμηλού εισοδήματος έχουν λιγότερο από το ένα τοις εκατό των οχημάτων στον κόσμο αλλά το 13 τοις εκατό όλων των θανάτων. Οι αλλαγές στην κινητικότητα θα μειώσουν τον αριθμό των θανάτων.
Προωθεί την καλύτερη χρήση του δημόσιου χώρου: Η μείωση του αριθμού των δρομολογίων οδηγεί σε λιγότερα οχήματα στο δρόμο και λιγότερες θέσεις στάθμευσης. Αυτό επιτρέπει την καλύτερη χρήση του δημόσιου χώρου, καθώς ελευθερώνει χώρους για κοινωνική αλληλεπίδραση.
Πώς να εξασφαλίσετε μια επιτυχημένη εφαρμογή;
Ορισμένοι κρίσιμοι παράγοντες πρέπει να ληφθούν υπόψη για να διασφαλιστεί η επιτυχής μετάβαση.
Προσέγγιση: Οι πόλεις πρέπει να επιδιώκουν να υιοθετήσουν μια ολιστική προσέγγιση. Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε το συνολικό μείγμα κινητικότητας και να βρούμε τρόπους διαχείρισης ολόκληρου του συστήματος μεταφορών – το οποίο είναι ευρύτερο από αυτό που έχουν συνηθίσει οι πόλεις και οι μητροπολιτικές περιοχές.
Επιπλέον, προκειμένου να οργανωθεί η πλευρά της προσφοράς ώστε να ικανοποιηθεί η ζήτηση για «έξυπνη κινητικότητα», οι πόλεις θα πρέπει να ξεκινήσουν από μικρότερες φιλοδοξίες για να οδηγήσουν τη μετάβαση, ξεκινώντας με ένα ελάχιστο βιώσιμο οικοσύστημα (που περιλαμβάνει ή καθοδηγείται από φορείς του ιδιωτικού τομέα) και στη συνέχεια προσθέτοντας πρόσθετα χαρακτηριστικά με την πάροδο του χρόνου, σε μια ευέλικτη προσέγγιση.
Υποδομή: Επενδύστε σε υποδομές –φυσικές, ενεργειακές, ψηφιακές και τηλεπικοινωνίες– που υποστηρίζουν τον αποτελεσματικό μετασχηματισμό. Λόγω των απαιτούμενων επενδύσεων (στην καινοτομία και την τεχνολογική ανάπτυξη, καθώς και σε φυσικές και τεχνολογικές υποδομές), οι λύσεις που βασίζονται στην τεχνολογία θα έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο στις ανεπτυγμένες οικονομίες. Η επένδυση θα καθορίσει τους ηγέτες και τους οπαδούς. Επιπλέον, είναι σημαντικό να διασφαλιστεί ότι οι επενδύσεις καλύπτουν όλα τα τμήματα του πληθυσμού, έτσι ώστε η κινητικότητα να μην δημιουργεί αποκλεισμούς.
Οχήματα: Απαιτείται μια νέα γενιά οχημάτων — για παράδειγμα ρομπότ για το τελευταίο μίλι, drones, ιπτάμενα ταξί, αυτόνομα φορτηγά ή ακόμα και το hyperloop. Επιπλέον, θα πρέπει να αναζωπυρωθεί η χρήση ορισμένων υπαρχόντων οχημάτων, όπως οι μοτοσικλέτες και τα ποδήλατα, και να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στη μικροκινητικότητα.
Διαχείριση κινητικότητας: Δύο βασικά στοιχεία είναι η διαχείριση περιουσιακών στοιχείων (υποδομές και οχήματα) και η διαχείριση χρηστών/πελατών (διεπαφή με πελάτες, δεδομένα πελατών και διαχείριση πληροφοριών), δεδομένης της πολιτοκεντρικής προσέγγισης του μέλλοντος της κινητικότητας.
Πολιτικές και ρύθμιση (διακυβέρνηση): Ο κανονισμός πρέπει να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες. Αυτά θα πρέπει να καλύπτουν την ασφάλεια και την ευθύνη του οχήματος σε περιπτώσεις ατυχημάτων, τη διαχείριση δεδομένων και το απόρρητο, τη διαλειτουργικότητα, τη συνδεσιμότητα, τον κίνδυνο και την ευθύνη και την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο.
Πού να το δείτε σε δράση;
Λος Άντζελες, ΗΠΑ
Το Λος Άντζελες εργάζεται για την εφαρμογή βιώσιμων και έξυπνων λύσεων κινητικότητας. Η πόλη στοχεύει στη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης επιταχύνοντας την ηλεκτροδότηση των μεταφορών.
Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη, το Λος Άντζελες αντιπροσωπεύει περίπου τα μισά ηλεκτρικά οχήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες και έχει δεσμευτεί να έχει πέντε εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα έως το 2030. *17
Το σχέδιο αστικής κινητικότητας του Λος Άντζελες εστιάζει στη βελτίωση της προσβασιμότητας και της φιλικότητας προς το περιβάλλον του συστήματος δημόσιων συγκοινωνιών.
Το Λος Άντζελες εισήγαγε λεωφορεία CNG και τον Ιούλιο του 2020 ανέπτυξε το πρώτο από τα 40 ηλεκτρικά λεωφορεία μηδενικών εκπομπών στην πορτοκαλί ταχεία γραμμή του. *18 Ολόκληρος ο στόλος λεωφορείων της Μητροπολιτικής Αρχής Μεταφορών του Λος Άντζελες (Μετρό) αναμένεται να είναι ηλεκτρικός μέχρι το 2030. *19
Με στόχο να βελτιώσει περαιτέρω την ποιότητα του αέρα, το LA κυκλοφόρησε έναν Οδικό Χάρτη 2.0 μηδενικών εκπομπών 2028 το 2019.
Στην πρωτοβουλία συμμετέχουν συμβουλευτικοί εταίροι όπως οι BMW, Tesla, Greenlabs, CSUN, Itron, PCS Energy και άλλοι.
«Είμαστε δεσμευμένοι να βοηθήσουμε την περιοχή του Ευρύτερου Λος Άντζελες να προχωρήσει πιο μακριά, πιο γρήγορα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο κινούμαστε προς μια επιπλέον μείωση κατά 25% στις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και στην ατμοσφαιρική ρύπανση —μέσω της επιτάχυνσης της ηλεκτροδότησης των μεταφορών— μέχρι τη στιγμή που ο κόσμος φτάσει στο Λος Άντζελες για τους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες του 2028». - Η Ομάδα Ηγεσίας της Συνεργασίας Ηλεκτρισμού Μεταφορών. *20
Αν και δεν είναι αποκλειστικά αποτέλεσμα πρωτοβουλιών κινητικότητας, οι μελέτες δείχνουν μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στο Λος Άντζελες κατά 10,6 τοις εκατό μεταξύ 2017 και 2018 και κατά άλλο 11,8 τοις εκατό μεταξύ 2018 και 2019. *21
Τον Δεκέμβριο του 2020, η πόλη ξεκίνησε ένα πρόγραμμα αστικής αεροπορικής κινητικότητας για να αναλύσει τα ζητήματα που εντόπισαν διάφοροι τοπικοί φορείς στον δημόσιο εναέριο χώρο και τα δικαιώματα ιδιοκτησίας. Το πρόγραμμα είναι πιθανό να υποστηρίξει την ανάπτυξη λύσεων για την κατασκευή και την ενσωμάτωση μιας τεχνολογίας εναέριας κινητικότητας με επίκεντρο την κοινότητα με τις άλλες πολυτροπικές πλατφόρμες της. *22, *23, *24, *25, *26
Shenzhen, Κίνα
Η Shenzhen ήταν πρωτοπόρος στη μετάβαση στην ηλεκτρική κινητικότητα, ιδιαίτερα στο σύστημα δημόσιων συγκοινωνιών της. Το 2017 το Shenzhen έγινε η πρώτη πόλη στον κόσμο που ηλεκτροδοτούσε όλα τα δημόσια λεωφορεία (16.000+) με σκοπό τη μείωση των εκπομπών, τη μείωση της ηχορύπανσης και τη βελτίωση της ποιότητας του αέρα. *27, *28
Ο αντίκτυπος αυτού του διακόπτη έγινε εμφανής το 2018, όταν η πόλη κατέγραψε μερικούς από τους καθαρότερους αέρα μεταξύ όλων των κινεζικών πόλεων. Η μέση ποσότητα λεπτών σωματιδίων (PM2,5) στον αέρα όλο το 2018 έπεσε στα 26 μικρογραμμάρια ανά κυβικό μέτρο, ένα από τα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων 15 ετών. *29
Βασιζόμενος περαιτέρω στον στόχο της να ενισχύσει τη βιώσιμη κινητικότητα, η πόλη ανακοίνωσε τον Ιανουάριο του 2019 ότι το 99 τοις εκατό του συνόλου του στόλου ταξί της (πάνω από 21.000 οχήματα) ήταν πλέον ηλεκτροκίνητα. *30
Η πόλη συνεχίζει να βλέπει αύξηση των επενδύσεων από κατασκευαστές αυτοκινήτων EV. Για παράδειγμα, τον Μάιο του 2020 η Volkswagen ανακοίνωσε σχέδια για την κατασκευή ενός νέου εργοστασίου κοντά στο Shenzhen. *31
Κοπενχάγη, Δανία
Η Κοπεγχάγη υπήρξε ένας από τους πρωτοπόρους στη δημιουργία μιας ισχυρής υποδομής αστικής κινητικότητας με έμφαση στις μη μηχανοκίνητες μεταφορές.
Σύμφωνα με στοιχεία του 2020, το 45 τοις εκατό των κατοίκων της πόλης μετακινούνταν με ποδήλατο, διανύοντας περίπου 1,4 εκατομμύρια χιλιόμετρα κάθε μέρα. Η πόλη είναι επίσης το σπίτι του πιο πολυσύχναστου ποδηλατόδρομου στον κόσμο με περίπου 40.000 ποδηλάτες την ημέρα *32 .
Η εστίαση στις λύσεις αστικής κινητικότητας βοήθησε την Κοπεγχάγη να παρέχει προσιτή κινητικότητα στους πολίτες της. Για παράδειγμα, το κόστος των μέσων μαζικής μεταφοράς είναι μόλις 1,83 τοις εκατό του μέσου μηνιαίου εισοδήματος. Επιπλέον, το 100 τοις εκατό του σιδηροδρομικού συστήματος του μετρό της πόλης είναι αυτοματοποιημένο στο επίπεδο 3 ή 4 του βαθμού αυτοματισμού όπως ορίζεται από το πρότυπο IEC 62290-1, καθιστώντας την μία από τις κορυφαίες πόλεις στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και την αλλαγή της υποδομής κινητικότητας. *33
Οι έξυπνες και βιώσιμες πρωτοβουλίες κινητικότητας αποτελούν μέρος του σχεδίου να γίνει μια πόλη ουδέτερη από άνθρακα έως το 2025.
ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
ESI ThoughtLab: Smart City solutions in a riskier world. (2021)
BBC News: Coronavirus: How the pandemic sparked European cycling revolution. (2020)
Deloitte Insights: Electric vehicles; Setting a course for 2030. (2020)
Deloitte University Press: Gearing for change. (2016)
Deloitte Insights: Autonomous trucks lead the way. (2021)
WBCSD: WBCSD releases foundational data-sharing principles for mobility. (2020)
Deloitte University Press: The Future of Mobility: what’s next? (2016)
ESI ThoughtLab: Smart City solutions in a riskier world. (2021)
Deloitte: A data-powered Future of Mobility. (2020)
European Commission: The Transport and Mobility Sector. (2020)
World Economic Forum: A vision for post-pandemic mobility in African cities. (2020)
The Guardian: 'Cleaner and greener': Covid-19 prompts worlds cities to free public space of cars. (2020)
C40 Cities: Green and healthy streets. (2020)
INRIX: INRIX 2020 Traffic Scorecard report.
Deloitte University Press: Securing the future of mobility. (2017)
Association for Safe International Road Travel.
International Council on Clean Transportation: Update on electric vehicle adoption across U.S. cities. (2020)
Metro: Metro Deploys First 60-foot Zero Emission Electric Bus for Revenue Service on the G Line (Orange) in the San Fernando Valley. (2020)
Act News: Los Angeles takes steps to improve air quality and public health. (2020)
Los Angeles Cleantech Incubator: Transportation electrification partnership. (2018)
IQAir: Air quality in Los Angeles. (2021)
Smart Cities World: Los Angeles launches urban air mobility programme. (2020)
Robb Report: Los Angeles Will Be the Next Major City to Launch an Air Taxi Network. (2020)
Evtol: Los Angeles pushes ahead on urban air mobility without Uber. (2020)
International Council on Clean Transportation: Update on electric vehicle adoption across U.S. cities. (2020)
Deloitte: Global Smart Cities Market Study. (2020)
BBC News: The uncertain future for China's electric car makers. (2020)
CBC News: How a shift to electric vehicles is driving change in 'China's Silicon Valley'. (2020)
That's Magazine: Shenzhen Had the Cleanest Air in 15 Years in 2018. (2019)
Phys.org: Giving up gas: China's Shenzhen switches to electric taxis. (2019)
ETEnergyWorld: Costly electric vehicles confront a harsh coronavirus reality. (2020)
Next Visions: Mobility in Copenhagen: Blueprint for Sustainable Cities. (2020)
HERE: Urban Mobility Index. See Copenhagen in motion. (2020)
Όπως μας λέει ο Miguel Eiras Antunes, S mart Cities & Urban Transformation, Global Leader, της Deloitte " Σε μια εποχή που η πανδημία έχει αναγκάσει τις πόλεις σε όλο τον κόσμο να κάνουν δραστικούς μετασχηματισμούς, είναι πιο σημαντικό από ποτέ να συνεργαζόμαστε και να μαθαίνουμε η μία από την άλλη. Μόνο με την παροχή σαφών, εφαρμόσιμων προτάσεων θα καταστεί δυνατή η επίτευξη των Στόχων της Βιώσιμης Ανάπτυξης και της καθοδήγησης που παρέχεται στη Νέα Αστική Ατζέντα . Ενώ οργανισμοί και εταιρείες εξετάζουν τις πόλεις και την αστική ανάπτυξη με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, είναι σημαντικό να δείξουμε πώς το δημόσιο, ο ιδιωτικός τομέας και άλλοι ενδιαφερόμενοι φορείς μπορούν να συνεργαστούν για να πραγματοποιήσουν την αλλαγή τώρα.
Αυτό ήταν το κίνητρο πίσω από τη συνολική ανάλυση που κάναμε τους τελευταίους μήνες. Πώς μοιάζει ένα ανθεκτικό και βιώσιμο αστικό μέλλον; Ερευνητές, υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής και ηγέτες πόλεων συναντήθηκαν και συζήτησαν με την Deloitte τις 12 τάσεις που θα διαμορφώσουν το μέλλον των πόλεων. Αυτές οι τάσεις – που καλύπτουν όλους τους τομείς μιας πόλης, από την κινητικότητα μέχρι την ασφάλεια και την ασφάλεια – μπορούν να βοηθήσουν τις κυβερνήσεις να αναπτύξουν και να εξελίξουν τις στρατηγικές αστικού μετασχηματισμού τους και μπορούν επίσης να τις βοηθήσουν να εξισορροπήσουν τις βραχυπρόθεσμες πιέσεις με τις πιο μακροπρόθεσμες ανάγκες.
Η μελέτη μας συνδυάζει τις ιδέες διαφορετικών ενδιαφερομένων που μιλούν εκ πείρας για το πώς να δημιουργήσετε απτές και ορατές αλλαγές στις πόλεις."
Δεν υπάρχουν σχόλια
:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.